Ja ja, zometeen zit ik zonder te weten met een virtuele kat opgescheept.quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh @:Deisyy ? Wie was het ook alweer? Ik ben het weeeeeer vergeten.
ahw maar ze brengen gelukquote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
Nou ik vroeg niet echt om vlinders, maar ik vind spinnen eng.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is pas werken en wedden dat die koters onderling ruzie maken enzo...
Ja lach er maar om, maar je zou toch zo’n bende van die koters hebben die zich als broers en zussen elkaar in de haren vliegen. Damn!!!quote:
Maar je zei het goed.quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meerDacht dat ook eigenlijk maar bij het plaatje stond het andersom
quote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar. Allemaal zwart enzo. Die van Dees is een mannetje en die van mij een vrouwtje. En de derde is blijkbaar nottuma niet. Ben alweer vergeten wie de 3e wasquote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat doorgeven aan Samba dat SolidasRock haar mooi vindt
Dezelfde kat echt?Of lijken ze gewoon op elkaar? Dat jullie kloons zijn geloof ik sowieso
Wel handig, hoef je geen bak te verschonen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ja, zometeen zit ik zonder te weten met een virtuele kat opgescheept.
We worden oud en vergeetachtig Dees....quote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer![]()
Het was ook een zwarte toch?
Nee en je kan ze best een dagje overslaan met voeren.quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel handig, hoef je geen bak te verschonen.
De kleur van je eigen virtuele kat niet meer kennenquote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer![]()
Het was ook een zwarte toch?
Ben jij goed in MyCroften?quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We worden oud en vergeetachtig Dees....
Samba's oogjes twinkelden een beetje toen ik het net tegen haar zeiquote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar. Allemaal zwart enzo. Die van Dees is een mannetje en die van mij een vrouwtje. En de derde is blijkbaar nottuma niet. Ben alweer vergeten wie de 3e was
Weasly is our king!quote:Op maandag 13 december 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
Why spiders, why can't it be following the butterflies
Ik heb af en toe een katerquote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.quote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De kleur van je eigen virtuele kat niet meer kennen
Ik ben net te laat hier binnen komen vallen om op tijd als jong grut het geheugen te kunnen zijn hierquote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We worden oud en vergeetachtig Dees....
Wat heb jij voorn poes?quote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Samba's oogjes twinkelden een beetje toen ik het net tegen haar zeiMet ook een vleugje achterdocht van 'wie is SolidasRock nou weer?'
Wie/wat ben/was jij ook al weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |