Dat kan en mag ik doen ja.quote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Neem haar mee naar de volgende meet
Ik ben oma van 2 kattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 13 december 2021 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben oma van 2 kattenKattenomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten en niet de lasten
Ben je verder gewoon niet echt een kerstboommens?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb de boel van Halloween net opgeruimdquote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KattenomaWel de lusten en niet de lasten
Ben je verder gewoon niet echt een kerstboommens?
Welkom hierquote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Zelfs wanneer je de kerstballen met tiewrap vast maakt aan de boom, dan nog krijgen ze het voor elkaar om de kerstballen te slopen...
Die van ons wisten zelfs de hele boom te vellen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Zelfs wanneer je de kerstballen met tiewrap vast maakt aan de boom, dan nog krijgen ze het voor elkaar om de kerstballen te slopen...
quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Ik schreef vroeger ook aantal (korte) verhalen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik hou ook erg van lezen, maar merk dat sinds ik meer online zit, ik er ook gewoon het geduld niet meer voor heb. Best zonde eigenlijkWant ik hield altijd erg van lezen en zelfs een literatuurstudie gedaan
Nu schrijf ik meer mijn eigen verhalen op mijn laptop
quote:Op maandag 13 december 2021 19:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die van ons wisten zelfs de hele boom te vellen.
Dat werd vorige x gevraagd ja net na de meet toen ik vertelde dat ik doventolk mee kon nemen maar ik heb Irma Sluis haar contactpagina bekeken en ze is 24/7 onbeschikbaar voor nieuwe clienten. Maar ik heb zelf sowieso een aantal fantastische tolken gesproken die minstens net zo leuk zijn als Irma en zelfs 1 keer 1 gehad waar al mijn mannelijke collegas erg veel aandacht voor haddenquote:
Met kat danquote:
Je wil niet weten wat er allemaal al stuk isquote:
Het zou leuk zijn als je Irma kan strikken maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij dan bij de meet kan zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat werd vorige x gevraagd ja net na de meet toen ik vertelde dat ik doventolk mee kon nemen maar ik heb Irma Sluis haar contactpagina bekeken en ze is 24/7 onbeschikbaar voor nieuwe clienten. Maar ik heb zelf sowieso een aantal fantastische tolken gesproken die minstens net zo leuk zijn als Irma en zelfs 1 keer 1 gehad waar al mijn mannelijke collegas erg veel aandacht voor hadden
Katten kennende vrees ik het ergste.quote:Op maandag 13 december 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er allemaal al stuk is
Ik acht de kans daarop 1% maar hej, Max won ook de F1 terwijl het 57 rondes erop leek dat we onze tissuesdoos moesten openbreken, dus hou hoop!!quote:Op maandag 13 december 2021 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je Irma kan strikken maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij dan bij de meet kan zijn.
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.quote:Op maandag 13 december 2021 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Katten kennende vrees ik het ergste.
Mijn kat is gelukkig niet zo. Hooguit een pen of zo, of de afstandsbediening van mijn auto. Of als ik zelf een papierprop gooi. Maar de glazen kaarshouders bijv laat ze met rustquote:Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.
quote:"Maar ik denk dat het (protest, red.) wel ophoudt. Ik denk dat Mercedes, als het dit doorzet, vanaf 2022 geen enkele nieuwe auto meer verkoopt in Nederland."
Je vergeet een youtube filmpje onder je link te zettenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn katten. Die vinden altijd wel wat.quote:Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergeet een youtube filmpje onder je link te zetten
Ja dat zou ik doenquote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ow, ff nog pasfoto van mij als kind. Stel je eens voor dat ik toen voor je neus stond met veel meer boeken dan eigenlijk mocht, zou je dan zeggen: regels zijn regels, leg de helft terug jongeman?
https://i.postimg.cc/C59S2NSQ/IMG-5580.jpg
Wat een schattig koppie had jequote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ow, ff nog pasfoto van mij als kind. Stel je eens voor dat ik toen voor je neus stond met veel meer boeken dan eigenlijk mocht, zou je dan zeggen: regels zijn regels, leg de helft terug jongeman?
Dat vroeg ik me net af of het niet een gehoorapparaat zou zijn, kleur en als je 40+ bent hadden we toen nog niet van die moderne oortjes.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is een oude bedrade gehoorapparaat. Tegenwoordig is dat allemaal veel kleiner.
Leuke fotoquote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ik kom sowiesoquote:
Dat heb ik dus juist met de kerstboom; die blijft hier tot eind-februari nog staanquote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de boel van Halloween net opgeruimd
Klopt wel ongeveer ja, voordat ik puber werd had ik van die dingen die je achter je oor doet. Nu nog steeds hetzelfde maar tegenwoordig zijn ze digitaal en kan ik draadloos naar mijn iPhone luisteren wat erg luxe aanvoelt voor mij want een normale koptelefoon kan ik niks mee. (ja op een hele rare manier op je hoofd zetten zodat de speakers de microfoon bereiken en iedereen kan meegenietenquote:Op maandag 13 december 2021 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net af of het niet een gehoorapparaat zou zijn, kleur en als je 40+ bent hadden we toen nog niet van die moderne oortjes.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Dit is 1 van mijn katten, hij wil alleen incognito blijven
[ afbeelding ]
Ik heb in maart een kerstslinger gemaakt, dus die hangt bijna het hele jaar alquote:Op maandag 13 december 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist met de kerstboom; die blijft hier tot eind-februari nog staanCombinatie van geen zin om dat ding af te tuigen, en ik vind het nog wel mooi ofzo
Ja nou nodig.... het is gebleken dat ik met 2 oorapparaten meer versta dan met 1. Vandaar. Richting bepalen waar een geluid vandaan komt blijft lastig.quote:Op maandag 13 december 2021 20:03 schreef drakin het volgende:
Maar voor beide oren nodig?
Heb je zeker toch te veel Wham gedraaid?
De rest van hem is ook supermooiquote:
digitale oren?quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer ja, voordat ik puber werd had ik van die dingen die je achter je oor doet. Nu nog steeds hetzelfde maar tegenwoordig zijn ze digitaal en kan ik draadloos naar mijn iPhone luisteren wat erg luxe aanvoelt voor mij want een normale koptelefoon kan ik niks mee. (ja op een hele rare manier op je hoofd zetten zodat de speakers de microfoon bereiken en iedereen kan meegenieten)
Nooit hangertjes gezien wat je achter een oorschelp hangt en vaak met een oorstukje verbonden zijn. Daar doel ik op. (soms met een draadje naar een dopje ergens op je achterhoofd, dat is als de normale gehoorgeleiding niet goed of afdoende functioneert en dan is het operatisch een alternatieve route gemaakt)quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in maart een kerstslinger gemaakt, dus die hangt bijna het hele jaar al
Jawel, kennis van me is manager in zo'n gehoorwinkel.quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit hangertjes gezien wat je achter een oorschelp hangt en vaak met een oorstukje verbonden zijn. Daar doel ik op. (soms met een draadje naar een dopje ergens op je achterhoofd, dat is als de normale gehoorgeleiding niet goed of afdoende functioneert en dan is het operatisch een alternatieve route gemaakt)
Zwarte katten sowiesoquote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
De rest van hem is ook supermooi![]()
Een deugniet, maar zo mooi is deze kat
Mooiquote:Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwarte katten sowiesoMooie beesten
Die van mij is zo'n schildpadje met rood er doorheen:
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @drakin echt zo eng isquote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ogen stralen doodsangst uit, maar ja evengoed mooie ogen hoor.
* Aoibhin gaat doorgeven aan Samba dat SolidasRock haar mooi vindtquote:Op maandag 13 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb dezelfde kat als nottuma en Deisyy. En ja we zijn kloons van mekaar dat we dezelfde kat op foto's laten zien
Werk nou even meeeequote:Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwarte katten sowiesoMooie beesten
Die van mij is zo'n schildpadje met rood er doorheen:
Ik was er niet bij toen de foto gemaakt werd, maar deze kat is alles behalve angstigquote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ogen stralen doodsangst uit, maar ja evengoed mooie ogen hoor.
Ik heb drakin onlangs nog gezien. Die is niet engquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @:drakin echt zo eng is
quote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb drakin onlangs nog gezien. Die is niet eng [ afbeelding ]
Liever nietquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten die katten ook in de boom hangen?
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losertquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @:drakin echt zo eng is
En dan gelijk die arrogante bips van haar in beeldquote:
Reageert die van jou trouwens op komkommers? Heb ooit gezien op een filmpje dat katten dat doen maar de mijne niet hoorquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er niet bij toen de foto gemaakt werd, maar deze kat is alles behalve angstig
shit betraptquote:Op maandag 13 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losert
Gefeliciteerdquote:
Ja het is een schatquote:
vorige week zondagquote:
Oke, dank je voor de waarschuwingquote:Op maandag 13 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losert
Alles functioneert nog.quote:
Ehm ik had geen idee dat ik een kat heb.quote:Op maandag 13 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb dezelfde kat als nottuma en Deisyy. En ja we zijn kloons van mekaar dat we dezelfde kat op foto's laten zien
Vorige week.quote:
Ow daar heb ik helemaal geen melding van gekregenquote:
60 dan hoeft dat nietquote:Op maandag 13 december 2021 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow daar heb ik helemaal geen melding van gekregen
Spinnenquote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de waarschuwing
al is die spinnenposter hier nog meer te vrezen, of was dat ook drakin?
Geen idee wie hier spinnen post maar daar zou ik voor uitkijken ja.quote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke, dank je voor de waarschuwing
al is die spinnenposter hier nog meer te vrezen, of was dat ook drakin?
Spinnen blijven bijzonder.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Spinnen![]()
Kijk hoe mooi
[ afbeelding ]
Asjeblieftquote:
Haaaiquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef tonja het volgende:
Mijn eerste Harry en Loes filmpje. (Ik mis die krengen nog steeds)
Haai!!quote:Op maandag 13 december 2021 20:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haaai
Kattenfilmpjes zijn altijd wel leuk.
Die move aan het eind over die bankquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef tonja het volgende:
Mijn eerste Harry en Loes filmpje. (Ik mis die krengen nog steeds)
Oké ik neem mijn woorden terug. Jij bent engquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Spinnen![]()
Kijk hoe mooi
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Die wilde ik al bijna posten, maar er vroeg iemand om vlinders ineensquote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
Oma houd er nooit zovan maar hier een spinnenmoedertje met een zooi kleintjes
[ afbeelding ]
Die zorgt voor haar kroost of niet dan?quote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef pullup het volgende:
Oma houd er nooit zovan maar hier een spinnenmoedertje met een zooi kleintjes
[ afbeelding ]
Dit is mooiquote:
* Aoibhin blokkeertquote:
Lekker op de rug meenemenquote:Op maandag 13 december 2021 20:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Die zorgt voor haar kroost of niet dan?
Post die danquote:
Post eens een mooie draak, dan word ik blijquote:
Hier ben ik!quote:Op maandag 13 december 2021 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Post eens een mooie draak, dan word ik blij
Een alligator en een krokodilquote:Op maandag 13 december 2021 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Post eens een mooie draak, dan word ik blij
Eh @Deisyy ? Wie was het ook alweer? Ik ben het weeeeeer vergeten.quote:Op maandag 13 december 2021 20:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ehm ik had geen idee dat ik een kat heb.
Welke is de alligator en welke de krokodil?quote:Op maandag 13 december 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Een alligator en een krokodil
[ afbeelding ]
Ja ikquote:Op maandag 13 december 2021 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Die wilde ik al bijna posten, maar er vroeg iemand om vlinders ineens
Met de brede snuit is de alligator.quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke is de alligator en welke de krokodil?
Rechts is de krokodilquote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke is de alligator en welke de krokodil?
Dat is pas werken en wedden dat die koters onderling ruzie maken enzo...quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is pas werken en wedden dat die koters onderling ruzie maken enzo...
Nu weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met de brede snuit is de alligator.
Ja ja, zometeen zit ik zonder te weten met een virtuele kat opgescheept.quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh @:Deisyy ? Wie was het ook alweer? Ik ben het weeeeeer vergeten.
ahw maar ze brengen gelukquote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef Treehut362 het volgende:
Nou ik vroeg niet echt om vlinders, maar ik vind spinnen eng.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is pas werken en wedden dat die koters onderling ruzie maken enzo...
Ja lach er maar om, maar je zou toch zo’n bende van die koters hebben die zich als broers en zussen elkaar in de haren vliegen. Damn!!!quote:
Maar je zei het goed.quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meerDacht dat ook eigenlijk maar bij het plaatje stond het andersom
quote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar. Allemaal zwart enzo. Die van Dees is een mannetje en die van mij een vrouwtje. En de derde is blijkbaar nottuma niet. Ben alweer vergeten wie de 3e wasquote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gaat doorgeven aan Samba dat SolidasRock haar mooi vindt
Dezelfde kat echt?Of lijken ze gewoon op elkaar? Dat jullie kloons zijn geloof ik sowieso
Wel handig, hoef je geen bak te verschonen.quote:Op maandag 13 december 2021 20:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ja, zometeen zit ik zonder te weten met een virtuele kat opgescheept.
We worden oud en vergeetachtig Dees....quote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer![]()
Het was ook een zwarte toch?
Nee en je kan ze best een dagje overslaan met voeren.quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel handig, hoef je geen bak te verschonen.
De kleur van je eigen virtuele kat niet meer kennenquote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer![]()
Het was ook een zwarte toch?
Ben jij goed in MyCroften?quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We worden oud en vergeetachtig Dees....
Samba's oogjes twinkelden een beetje toen ik het net tegen haar zeiquote:Op maandag 13 december 2021 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar. Allemaal zwart enzo. Die van Dees is een mannetje en die van mij een vrouwtje. En de derde is blijkbaar nottuma niet. Ben alweer vergeten wie de 3e was
Weasly is our king!quote:Op maandag 13 december 2021 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
Why spiders, why can't it be following the butterflies
Ik heb af en toe een katerquote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.quote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De kleur van je eigen virtuele kat niet meer kennen
Ik ben net te laat hier binnen komen vallen om op tijd als jong grut het geheugen te kunnen zijn hierquote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We worden oud en vergeetachtig Dees....
Wat heb jij voorn poes?quote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Samba's oogjes twinkelden een beetje toen ik het net tegen haar zeiMet ook een vleugje achterdocht van 'wie is SolidasRock nou weer?'
Wie/wat ben/was jij ook al weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.
Jaquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie/wat ben/was jij ook al weer
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.quote:
Jaaaa, Ronquote:
Net als je denkt een dieptepunt gezien te hebben.. echt te achterlijk voor woorden dit.quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
https://www.ad.nl/binnenl(...)-klaar-mee~a1b93d3b/
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie/wat ben/was jij ook al weer
MyCroft vertelde mij dat Drakin twee zwarte katten heeftquote:Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.
@D. je bent gepromoveerdquote:Op maandag 13 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?
D.? Wat is een D.?quote:Op maandag 13 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?
* Aoibhin haalt notitieblokje tevoorschijn en schrijft alles opquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.
Nee een mol.quote:Op maandag 13 december 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
D.? Wat is een D.?
En een mod? Bedoel je mot?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
Er zijn al users met een schriftje en excel bestand, je bent de eerste met een notitieblokje.quote:Op maandag 13 december 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin haalt notitieblokje tevoorschijn en schrijft alles op
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênantquote:Op maandag 13 december 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn al users met een schriftje en excel bestand, je bent de eerste met een notitieblokje.
Maar waarom zou je dat nou willen doen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.
Precies, daarom mag je me volgende week ook vervangenquote:
En zo lief dat ze zijnquote:Op maandag 13 december 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MyCroft vertelde mij dat Drakin twee zwarte katten heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik bof maar weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, daarom mag je me volgende week ook vervangen
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênant
quote:Op maandag 13 december 2021 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En zo lief dat ze zijn![]()
Dat is niet wat je hier zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drakin in 40+ / [40+ SC #4213] Met een witte blijf je zittenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik doe aan rook(melder)signalenquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.
Ik hou het ook niet bij hoor, had niet eens door dat de gezochte zwarte kat bij mij vandaan kwamquote:Op maandag 13 december 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênant
Zo ver ben ik nog niet, kom niet verder dan slaan met takkenquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.
Jaquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
Is dat een schildpadkatje?
Takkenventquote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, kom niet verder dan slaan met takken
Dat is precies wat ik zeiquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat je hier zei
drakin in 40+ / [40+ SC #4213] Met een witte blijf je zitten
Je bent een poezenvrouwtjequote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb nog een schildpadje (Hindi) en een rode poes (Sheba). Sheba is de mama en Samba en Hindi zijn zusjes
quote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor, had niet eens door dat de gezochte zwarte kat bij mij vandaan kwam
Man33quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
Daarvoor posten jullie te duidelijkquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Espri! Die was het.quote:
quote:
maarquote:
Haha ja en die titel draag ik met trotsquote:Op maandag 13 december 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent een poezenvrouwtje![]()
Ik was vorige week bij mijn nichtje, zij heeft ook een schildpadpoesje, maar wat een draak is dat, die viel elke keer vanuit het niets aan
Bohhquote:Op maandag 13 december 2021 21:22 schreef drakin het volgende:
* drakin Neemt nog een blokje van chocoladereep
Jaquote:
Een zwarte kat met een befje of een tucsido kat?quote:
Ik wil alle katten van de wereld zienquote:
Guusjequote:Op maandag 13 december 2021 21:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Espri! Die was het.![]()
zoekwoorden voor volgende keer mycroft:
Dementie
zwarte kat
klonen
of ik worst lust
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Mijn eerste kleinkind is overleden en dan ben ik maar oma?
Dit doet pijn
quote:
Haha blijft goedquote:
Jammer voor de mensen die een kater hebbenquote:
Ik vind het wel een mooie foto. Mooie kattenquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
Niet de mooiste foto, maar de laatste van samen
[ afbeelding ]
Wat een knapperds en wat lief samenquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
[ afbeelding ]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor de mensen die een kater hebben
quote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Dit doet pijn
Ja,laat díe foto maar zittenquote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weer
Wat een mooiertsquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
[ afbeelding ]
Wel poesloos?quote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weer
quote:
Die heb ik ook al eens gepost, maar deze is inderdaad in voorbereiding.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook al eens gepost, maar deze is inderdaad in voorbereiding.
[ afbeelding ]
Ja helaas wel. Zou wel willen maar komt gewoon niet zo goed uit momenteel. Misschien in de toekomstquote:
quote:
Heb ik toen ook over verteld, was een schildpadkatje en slechts een half jaar mogen worden.quote:
Die is leukquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Ow, ik had gelogen trouwens
Dit was de laatste foto samen, maar jullie begrijpen waarom ik voor de eennalaatate ging
[ afbeelding ]
Ow echt, wat een pittige beestjesquote:Op maandag 13 december 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja en die titel draag ik met trots![]()
Ja katten kunnen wel krengen zijn soms. Mijn Samba is alleen maar heel lief, maar kan wel naar je grijpen als je haar net geknuffeld hebt en wegloopt maar zij liever heeft dat je blijft; en dat gegrijp met die klauw kan wel pijn doenHindi is een schat, maar vangt veel muizen. Sheba kon ook wel een venijnig uithalen toen ze jong was als je je eten wilde beschermen (wat wij aten wilde zij perse hebben), maar sinds ze hoog bejaard is voor een kat, kan ze dat niet meer opbrengen en is het rustiger
![]()
Schildpadjes en lapjes zijn altijd poezen trouwens, tenzij er sprake is van intersekse
Oh wat sneu, zo jongquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Heb ik toen ook over verteld, was een schildpadkatje en slechts een half jaar mogen worden.
Ze heeft een mooi plekje in haar urntje met een foto van haar ernaast, en hoog weggezet in de hoop dat de 2 zwarte katten haar er niet afduwen.
Deze vind ik ook mooi hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Ow, ik had gelogen trouwens
Dit was de laatste foto samen, maar jullie begrijpen waarom ik voor de eennalaatate ging
[ afbeelding ]
Als je het zo brengt is het alsof mannen op leeftijd wel vaker jouw kuiten likken voor aandachtquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, wat een pittige beestjesTom tikt wel zachtjes met zijn poot tegen mijn kuit als ik bij hem weg loop nadat ik hem heb geaaid, omdat hij dan wil dat ik er nog even mee door ga, maar dat is ook al een mannetje op leeftijd.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat sneu, zo jong![]()
En wat fijn dat je zo'n mooi plekje nu voor haar hebt!Is ze toch nog een beetje bij je
Zo is het niet bedoelt hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Dit doet pijn
Leukquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sheba:
[ afbeelding ]
Hindi:
[ afbeelding ]
Samba:
[ afbeelding ]
Allemaal verschillende karakters ook, zo te zienquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sheba:
[ afbeelding ]
Hindi:
[ afbeelding ]
Samba:
[ afbeelding ]
Tom is een zwarte kat met een klein wit befje, mijn zoon heeft sinds kort wel een tuxedo katjequote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Een zwarte kat met een befje of een tucsido kat?
Is goed hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoelt hoor
We waren op zoek naar de andere zwarte katten eigenaar, ik dacht dat jij dat was, maar toen zei jij dat je oma van de 2 katten bent, dus zei ik dat jij maar de oma was. Nogmaals, dat is niet lullig bedoeld.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
[ afbeelding ]
Oh die is geweldig en Tom natuurlijk ook.quote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is een zwarte kat met een klein wit befje, mijn zoon heeft sinds kort wel een tuxedo katje![]()
[ afbeelding ]
Tom met zachte kuit-tikjesquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, wat een pittige beestjesTom tikt wel zachtjes met zijn poot tegen mijn kuit als ik bij hem weg loop nadat ik hem heb geaaid, omdat hij dan wil dat ik er nog even mee door ga, maar dat is ook al een mannetje op leeftijd.
Toevallig hadden we het er hier laatst over dat schildpadjes en lapjes altijd dames zijn.
Wat een leukerdsquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sheba:
[ afbeelding ]
Hindi:
[ afbeelding ]
Samba:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]Oh ja tuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel fijn dat ze daar een plekje heeft dan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het zo brengt is het alsof mannen op leeftijd wel vaker jouw kuiten likken voor aandacht
quote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijkMaar wel fijn dat ze daar een plekje heeft dan
Dat is Sheba, de mama van de andere tweequote:
Die zou ik wel uit de buurt van de kerstboom houdenquote:
Oh had gedacht dat de middelste de moeder zou zijn. Alledrie mooie beestjes hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is Sheba, de mama van de andere twee
Whaha dat klinkt ook wel een beetje als het schildpadje van mijn nichtje, het beestje sprong elke keer op tafel en dan zete zij hem op de grond, waarna hij uit boosheid in haar broekspijp ging hangenquote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tom met zachte kuit-tikjesBij Samba zijn het wel echt feisty "blijf hier mens!"-haaltjes. Ze deed het laatst bij de broekspijp van mijn vader en hij sleepte haar het halve huis door
rode meisjes zijn zeldzaamquote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
Mijn dames hebben ook nog een rood zusje, ben wel benieuwd hoe die is geworden
Weet je waar hun huis woont?quote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
Die met zonder takken?quote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die zou ik wel uit de buurt van de kerstboom houden
Ja, maar echt ookquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal verschillende karakters ook, zo te zien
Zo zeldzaam nou ook weer niet, heb er hier 1 als oppas gehad en blij dat die weer weg wasquote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die haar hebben opgehaald hadden er 250km enkele reis voor over
quote:Op maandag 13 december 2021 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo zeldzaam nou ook weer niet, heb er hier 1 als oppas gehad en blij dat die weer weg was
Knapperdquote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is een zwarte kat met een klein wit befje, mijn zoon heeft sinds kort wel een tuxedo katje![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je niet ieder jaar toch?quote:
Deze hadden ze zo mogen hebben, en haar baasje had haar ook zo weggegeven destijdsquote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was deze extra mooi
De mijne waren ook om op te vreten, figuurlijk
Doe je ook mee met whammageddon?quote:
Nee dat was eenmaligquote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je niet ieder jaar toch?hoop ik
quote:Op maandag 13 december 2021 21:49 schreef drakin het volgende:
Dit is het katje waar ik net over vertelde, mooi schildpadje was ze
Wat een beautySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo mooi kortharig ook
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Echt zo'n "ik-slik-mijn-woorden-in"-blikquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]Snap ik; gemis van een huisdier, zeker op zo'n jonge leeftijd, is ook gewoon een echt verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ze zeggen wel eens dat rode poezen zeldzaam zijn, maar ik moet zeggen dat ik er genoeg in mijn leven heb gezien. Die van mij, maar ook daarbuiten. Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel mensen denken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
Hindi is wel het grootst van de driequote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh had gedacht dat de middelste de moeder zou zijn. Alledrie mooie beestjes hoor
Ik had hiervoor 2 zwarte dames, en was daar in principe dit keer weer naar op zoek, maar toen ik de foto's van de zusjes zag moest ik deze hebbenquote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat rode poezen zeldzaam zijn, maar ik moet zeggen dat ik er genoeg in mijn leven heb gezien. Die van mij, maar ook daarbuiten. Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel mensen denken.
Hahaha zou het schildpad-eigen zijn?quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaha dat klinkt ook wel een beetje als het schildpadje van mijn nichtje, het beestje sprong elke keer op tafel en dan zete zij hem op de grond, waarna hij uit boosheid in haar broekspijp ging hangen![]()
Ik snap jequote:Op maandag 13 december 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had hiervoor 2 zwarte dames, en was daar in principe dit keer weer naar op zoek, maar toen ik de foto's van de zusjes zag moest ik deze hebben
Looking like a true survivorquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze legde wel een gaming verbod opquote:Op maandag 13 december 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een beautyEcht zo mooi kortharig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |