Dat kan en mag ik doen ja.quote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Neem haar mee naar de volgende meet
Ik ben oma van 2 kattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 13 december 2021 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben oma van 2 kattenKattenomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten en niet de lasten
Ben je verder gewoon niet echt een kerstboommens?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Heb de boel van Halloween net opgeruimdquote:Op maandag 13 december 2021 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KattenomaWel de lusten en niet de lasten
Ben je verder gewoon niet echt een kerstboommens?
Welkom hierquote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Zelfs wanneer je de kerstballen met tiewrap vast maakt aan de boom, dan nog krijgen ze het voor elkaar om de kerstballen te slopen...
Die van ons wisten zelfs de hele boom te vellen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Zelfs wanneer je de kerstballen met tiewrap vast maakt aan de boom, dan nog krijgen ze het voor elkaar om de kerstballen te slopen...
quote:Op maandag 13 december 2021 19:31 schreef Netsplit het volgende:
Ik schreef vroeger ook aantal (korte) verhalen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Cute![]()
Ik hou ook erg van lezen, maar merk dat sinds ik meer online zit, ik er ook gewoon het geduld niet meer voor heb. Best zonde eigenlijkWant ik hield altijd erg van lezen en zelfs een literatuurstudie gedaan
Nu schrijf ik meer mijn eigen verhalen op mijn laptop
quote:Op maandag 13 december 2021 19:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die van ons wisten zelfs de hele boom te vellen.
Dat werd vorige x gevraagd ja net na de meet toen ik vertelde dat ik doventolk mee kon nemen maar ik heb Irma Sluis haar contactpagina bekeken en ze is 24/7 onbeschikbaar voor nieuwe clienten. Maar ik heb zelf sowieso een aantal fantastische tolken gesproken die minstens net zo leuk zijn als Irma en zelfs 1 keer 1 gehad waar al mijn mannelijke collegas erg veel aandacht voor haddenquote:
Met kat danquote:
Je wil niet weten wat er allemaal al stuk isquote:
Het zou leuk zijn als je Irma kan strikken maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij dan bij de meet kan zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat werd vorige x gevraagd ja net na de meet toen ik vertelde dat ik doventolk mee kon nemen maar ik heb Irma Sluis haar contactpagina bekeken en ze is 24/7 onbeschikbaar voor nieuwe clienten. Maar ik heb zelf sowieso een aantal fantastische tolken gesproken die minstens net zo leuk zijn als Irma en zelfs 1 keer 1 gehad waar al mijn mannelijke collegas erg veel aandacht voor hadden
Katten kennende vrees ik het ergste.quote:Op maandag 13 december 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er allemaal al stuk is
Ik acht de kans daarop 1% maar hej, Max won ook de F1 terwijl het 57 rondes erop leek dat we onze tissuesdoos moesten openbreken, dus hou hoop!!quote:Op maandag 13 december 2021 19:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je Irma kan strikken maar het belangrijkste is natuurlijk dat jij dan bij de meet kan zijn.
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.quote:Op maandag 13 december 2021 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Katten kennende vrees ik het ergste.
Mijn kat is gelukkig niet zo. Hooguit een pen of zo, of de afstandsbediening van mijn auto. Of als ik zelf een papierprop gooi. Maar de glazen kaarshouders bijv laat ze met rustquote:Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.
quote:"Maar ik denk dat het (protest, red.) wel ophoudt. Ik denk dat Mercedes, als het dit doorzet, vanaf 2022 geen enkele nieuwe auto meer verkoopt in Nederland."
Je vergeet een youtube filmpje onder je link te zettenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn katten. Die vinden altijd wel wat.quote:Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Alles maar de woonkamer uit en de vensterbanken zijn leeg, en toch vinden ze weer af en toe wat.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergeet een youtube filmpje onder je link te zetten
Ja dat zou ik doenquote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ow, ff nog pasfoto van mij als kind. Stel je eens voor dat ik toen voor je neus stond met veel meer boeken dan eigenlijk mocht, zou je dan zeggen: regels zijn regels, leg de helft terug jongeman?
https://i.postimg.cc/C59S2NSQ/IMG-5580.jpg
Wat een schattig koppie had jequote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ow, ff nog pasfoto van mij als kind. Stel je eens voor dat ik toen voor je neus stond met veel meer boeken dan eigenlijk mocht, zou je dan zeggen: regels zijn regels, leg de helft terug jongeman?
Dat vroeg ik me net af of het niet een gehoorapparaat zou zijn, kleur en als je 40+ bent hadden we toen nog niet van die moderne oortjes.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is een oude bedrade gehoorapparaat. Tegenwoordig is dat allemaal veel kleiner.
Leuke fotoquote:Op maandag 13 december 2021 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
Ik kom sowiesoquote:
Dat heb ik dus juist met de kerstboom; die blijft hier tot eind-februari nog staanquote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb de boel van Halloween net opgeruimd
Klopt wel ongeveer ja, voordat ik puber werd had ik van die dingen die je achter je oor doet. Nu nog steeds hetzelfde maar tegenwoordig zijn ze digitaal en kan ik draadloos naar mijn iPhone luisteren wat erg luxe aanvoelt voor mij want een normale koptelefoon kan ik niks mee. (ja op een hele rare manier op je hoofd zetten zodat de speakers de microfoon bereiken en iedereen kan meegenietenquote:Op maandag 13 december 2021 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me net af of het niet een gehoorapparaat zou zijn, kleur en als je 40+ bent hadden we toen nog niet van die moderne oortjes.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Dit is 1 van mijn katten, hij wil alleen incognito blijven
[ afbeelding ]
Ik heb in maart een kerstslinger gemaakt, dus die hangt bijna het hele jaar alquote:Op maandag 13 december 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist met de kerstboom; die blijft hier tot eind-februari nog staanCombinatie van geen zin om dat ding af te tuigen, en ik vind het nog wel mooi ofzo
Ja nou nodig.... het is gebleken dat ik met 2 oorapparaten meer versta dan met 1. Vandaar. Richting bepalen waar een geluid vandaan komt blijft lastig.quote:Op maandag 13 december 2021 20:03 schreef drakin het volgende:
Maar voor beide oren nodig?
Heb je zeker toch te veel Wham gedraaid?
De rest van hem is ook supermooiquote:
digitale oren?quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer ja, voordat ik puber werd had ik van die dingen die je achter je oor doet. Nu nog steeds hetzelfde maar tegenwoordig zijn ze digitaal en kan ik draadloos naar mijn iPhone luisteren wat erg luxe aanvoelt voor mij want een normale koptelefoon kan ik niks mee. (ja op een hele rare manier op je hoofd zetten zodat de speakers de microfoon bereiken en iedereen kan meegenieten)
Nooit hangertjes gezien wat je achter een oorschelp hangt en vaak met een oorstukje verbonden zijn. Daar doel ik op. (soms met een draadje naar een dopje ergens op je achterhoofd, dat is als de normale gehoorgeleiding niet goed of afdoende functioneert en dan is het operatisch een alternatieve route gemaakt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |