Beterschap voor Opa-nijn!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Succes vanmiddag.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Inderdaad spannend, succesquote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
De financiële buffer is niet oneindig
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Ligt @:deisyy nu echt uitgeschakeld met de griep op bed?
Mooi zoquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Hey Deisyy, gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Sterke vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey aloa ff pauze?quote:
Moet ook gebeurenquote:
Dat moet met pindasausquote:
Daarom niet met pindasaus satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat moet met pindasausen denk om die dubbel @:D.
![]()
In volume scheelt datquote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Jij danst dat er zo weer afquote:
Wat eet jij voor fruit?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Ligt eraan wat er in huis en in het seizoen is natuurlijk. Favoriet zijn toch wel Hollandse aardbeienquote:
quote:
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijnquote:Pindasaus en satésaus zijn van oudsher niet hetzelfde - al is dit vooral een puristenkwestie. Pindasaus is een saus op basis van pinda's en met satésaus worden alle sauzen voor bij de saté bedoeld.
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect isquote:Op woensdag 1 september 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijn
Niet waar, ik had gewonnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Dat klinkt ook niet geloofwaardigquote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Dat was jouw conclusie, maar niet de juistequote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Eet jij ook vaak en graag bruine saus bij je eten?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Daarover verschillen de meningen ookquote:Op woensdag 1 september 2021 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was jouw conclusie, maar niet de juiste
chemische bosbessensaus of zelf geplukt in Friesland?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik had net een pannenkoek met bosbessensaus
Misschien neem ik er morgen eentje met satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:51 schreef MCH het volgende:
Het ultieme genot is volledig als de gehaktbal met pindasaus ook nog tussen een wit bolletje gelegd kan worden
wat is je favoriete saus in de Belgische frituur? Mijne tartaar of gewoon mayo.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg pindasaus/satesaus![]()
Lekkerrrrr
Hannibalquote:Op woensdag 1 september 2021 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
wat is je favoriete saus in de Belgische frituur? Mijne tartaar of gewoon mayo.
Pakje is binnenquote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik had net een pannenkoek met bosbessensaus
yes lekker snel!quote:
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.quote:
Was op de kermis in Wuustwezel.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.
maar je eet wel vaker friet dan een keer per jaar op de kermis van wuustwezel toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was op de kermis in Wuustwezel.
Ja en dan neem ik mayoquote:Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef MCH het volgende:
[..]
maar je eet wel vaker friet dan een keer per jaar op de kermis van wuustwezel toch?
Hoe heet de burgemeester van Wuustwezel???quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was op de kermis in Wuustwezel.
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef MCH het volgende:
[..]
krijg steeds gekkere beelden bij je toyboys
Ezelquote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe heet de burgemeester van Wuustwezel???
quote:
Ik ben bij de Flunch frituur geweest, net buiten Wuustwezel. Bij het busstation. Onaardige mensen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik verslijt er niet voor niets een paar per jaar
Denk aan je dubbel-MCHquote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.
2 stuksquote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]heb je ook een zwarte kat?
Interessant
Zo ver moet ik niet gaan. Er zit een frituur/taverne aan de kerk in Gooreind.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bij de Flunch frituur geweest, net buiten Wuustwezel. Bij het busstation. Onaardige mensen.
@Deisyy jij hijst je toch niet in van die drakenpakken of draagt van die vreselijke elven sieraden, jij hebt klasse en stijl toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:26 schreef drakin het volgende:
nog 4 pakjes zijn niet bezorgd van de 8
Owww, dan heb je nog 28 dagen over om gezond te etenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo vaak kom ook weer niet in België, 2 of 3x per maand ofzo
De friet delen we sowieso altijd.
Misschien overgaan op patat ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, dan heb je nog 28 dagen over om gezond te eten
Ah lekkerquote:Op woensdag 1 september 2021 13:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er in huis en in het seizoen is natuurlijk. Favoriet zijn toch wel Hollandse aardbeien
Lekker hé. Ik doe in Airfryer.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Vandaag zoete aardappelfriet uit de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |