én niet door het slotje. Je leert het alquote:
Juliie ookquote:Op woensdag 1 september 2021 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
én niet door het slotje. Je leert het al
Jij en @D. zijn een leuk setje samenquote:Op woensdag 1 september 2021 09:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
én niet door het slotje. Je leert het al
heer aloaquote:
wanneer kom je weerquote:
Heb er een keer stoned proberen te lezen.... ik bleef maar in een deuk liggen .. schoot niet opquote:
Waar?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer kom je weer
Vooral met dat tekenen van het contractquote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er een keer stoned proberen te lezen.... ik bleef maar in een deuk liggen .. schoot niet op
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er een keer stoned proberen te lezen.... ik bleef maar in een deuk liggen .. schoot niet op
quote:Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik krijg al een lachkick zonder.
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:31 schreef chufi het volgende:
Ik heb me er al een tijdje niet meer in verdiept.. Misschien weer eens opnieuw lezen
Zou hij ook van die doorloop buizen aanleggen?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh .... net zo produktief zou ik denken
Neemt ie zn vis dan mee naar huis ?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou hij ook van die doorloop buizen aanleggen?
Moet je Fok in de donkere modus zetten ( als dat kan)quote:
30cm?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb extensie gedownload, ziet er wel raar uit
Was er veel terug te lezen ja?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal...
Dat teruglezen hier gaat op werken lijken![]()
[ afbeelding ]
Oma!quote:Op woensdag 1 september 2021 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allemaal...
Dat teruglezen hier gaat op werken lijken![]()
[ afbeelding ]
D. gefeliciteerd met je modschapquote:
Uiteindelijk 90% onzinquote:Op woensdag 1 september 2021 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was er veel terug te lezen ja?
Ah, ja overal wordt er grootste gedeelte onzin gepostquote:Op woensdag 1 september 2021 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk 90% onzinDacht regelmatig, dat ik verkeerd zat
quote:Op woensdag 1 september 2021 11:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
D. gefeliciteerd met je modschap![]()
(denk ik)
En ik heb je al eens aangeraakt voor je beroemd werd![]()
![]()
Hey Nijn hoe is het met je man?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk 90% onzinDacht regelmatig, dat ik verkeerd zat
Liever nietquote:Op woensdag 1 september 2021 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet je Fok in de donkere modus zetten ( als dat kan)
blijk niet handig te zijn lees ik netquote:
Ik vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijk niet handig te zijn lees ik net
dan zo houden lees dat velen het terug zetten meteenquote:
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.quote:
Ik hoop met je mee Nijn, heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
De financiële buffer is niet oneindig
Oh spannend dan inderdaad. Ik hoop met je mee. Succes en sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
Hey Saarquote:
Sterkte gewenst voor opa.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In april natuurlijk nieuwe bedrijfsbus gekocht... dat hakt er ook wel lekker in natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee Nijn, heeft nu lang genoeg geduurd.
En het leven is duur er moet op een gegeven moment weer geld in het laatje komen.
Tnxquote:Op woensdag 1 september 2021 11:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh spannend dan inderdaad. Ik hoop met je mee. Succes en sterkte!
Ik vroeg het mij ook al af MCH Of ze is gewoon gaan werken dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Ligt @:deisyy nu echt uitgeschakeld met de griep op bed?
Tnxquote:
Ik ken haar werkrooster niet behalve dat ze 3 dagen part timetquote:Op woensdag 1 september 2021 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook al af MCH Of ze is gewoon gaan werken dat hoop ik dan maar
Zo domme bacterie kan veel doen met je lijf, en ik snap best dat het een zware tijd is financieel als je geen of weinig inkomsten hebtquote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In april natuurlijk nieuwe bedrijfsbus gekocht... dat hakt er ook wel lekker in natuurlijk.
Maar nog niets te klagen hoor. Been is belangrijker. Tnx voor het vragen.
[..]
Tnx
Sterktequote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wens jou niks minder.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Ik wens @:MCH een fantastische dag toe
oh sterkte voor jullie en opaquote:
Ik ook niet. Maar het is niet te hopen dat ze zo vlak voor haar vakantie naar Egypte ziek wordt/blijftquote:Op woensdag 1 september 2021 11:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ken haar werkrooster niet behalve dat ze 3 dagen part timet
Die is hard aan het werkquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Real timequote:Op woensdag 1 september 2021 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
@:D. heeft de meest bijgewerkte Excel dus
Heeft nu wel lang genoeg geduurd ja, Zeker voor iemand die niet stil kan zittenquote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dark Reader ?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb extensie gedownload, ziet er wel raar uit
Beterschap voor Opa-nijn!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Succes vanmiddag.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Inderdaad spannend, succesquote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Hey Deisyy, gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Sterke vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey aloa ff pauze?quote:
Moet ook gebeurenquote:
Dat moet met pindasausquote:
Daarom niet met pindasaus satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat moet met pindasausen denk om die dubbel @:D.
![]()
In volume scheelt datquote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Jij danst dat er zo weer afquote:
Wat eet jij voor fruit?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Ligt eraan wat er in huis en in het seizoen is natuurlijk. Favoriet zijn toch wel Hollandse aardbeienquote:
quote:
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijnquote:Pindasaus en satésaus zijn van oudsher niet hetzelfde - al is dit vooral een puristenkwestie. Pindasaus is een saus op basis van pinda's en met satésaus worden alle sauzen voor bij de saté bedoeld.
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect isquote:Op woensdag 1 september 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijn
Niet waar, ik had gewonnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Dat klinkt ook niet geloofwaardigquote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Dat was jouw conclusie, maar niet de juistequote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Eet jij ook vaak en graag bruine saus bij je eten?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Daarover verschillen de meningen ookquote:Op woensdag 1 september 2021 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was jouw conclusie, maar niet de juiste
chemische bosbessensaus of zelf geplukt in Friesland?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik had net een pannenkoek met bosbessensaus
Misschien neem ik er morgen eentje met satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:51 schreef MCH het volgende:
Het ultieme genot is volledig als de gehaktbal met pindasaus ook nog tussen een wit bolletje gelegd kan worden
wat is je favoriete saus in de Belgische frituur? Mijne tartaar of gewoon mayo.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg pindasaus/satesaus![]()
Lekkerrrrr
Hannibalquote:Op woensdag 1 september 2021 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
wat is je favoriete saus in de Belgische frituur? Mijne tartaar of gewoon mayo.
Pakje is binnenquote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik had net een pannenkoek met bosbessensaus
yes lekker snel!quote:
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.quote:
Was op de kermis in Wuustwezel.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.
maar je eet wel vaker friet dan een keer per jaar op de kermis van wuustwezel toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was op de kermis in Wuustwezel.
Ja en dan neem ik mayoquote:Op woensdag 1 september 2021 14:15 schreef MCH het volgende:
[..]
maar je eet wel vaker friet dan een keer per jaar op de kermis van wuustwezel toch?
Hoe heet de burgemeester van Wuustwezel???quote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was op de kermis in Wuustwezel.
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef MCH het volgende:
[..]
krijg steeds gekkere beelden bij je toyboys
Ezelquote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe heet de burgemeester van Wuustwezel???
quote:
Ik ben bij de Flunch frituur geweest, net buiten Wuustwezel. Bij het busstation. Onaardige mensen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik verslijt er niet voor niets een paar per jaar
Denk aan je dubbel-MCHquote:Op woensdag 1 september 2021 14:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ken ik niet, ga ik volgende keer proberen. Ik probeer ook tegenwoordig elke keer een nieuwe snack.
2 stuksquote:Op woensdag 1 september 2021 14:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]heb je ook een zwarte kat?
Interessant
Zo ver moet ik niet gaan. Er zit een frituur/taverne aan de kerk in Gooreind.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben bij de Flunch frituur geweest, net buiten Wuustwezel. Bij het busstation. Onaardige mensen.
@Deisyy jij hijst je toch niet in van die drakenpakken of draagt van die vreselijke elven sieraden, jij hebt klasse en stijl toch?quote:Op woensdag 1 september 2021 14:26 schreef drakin het volgende:
nog 4 pakjes zijn niet bezorgd van de 8
Owww, dan heb je nog 28 dagen over om gezond te etenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo vaak kom ook weer niet in België, 2 of 3x per maand ofzo
De friet delen we sowieso altijd.
Misschien overgaan op patat ofzoquote:Op woensdag 1 september 2021 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, dan heb je nog 28 dagen over om gezond te eten
Ah lekkerquote:Op woensdag 1 september 2021 13:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er in huis en in het seizoen is natuurlijk. Favoriet zijn toch wel Hollandse aardbeien
Lekker hé. Ik doe in Airfryer.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Vandaag zoete aardappelfriet uit de oven
wordt het wel een beetje krokant dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lekker hé. Ik doe in Airfryer.
Misschien ga ik die wel een keer proeven...quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef MCH het volgende:
ik denk dat @:soury ook goede ballen kan draaien
Terecht wel, die mensen zijn zo pro-life daarquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
Maar fijn volk die Texanen ...https://www.nu.nl/buitenl(...)gt-10000-dollar.html
Yepquote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
wordt het wel een beetje krokant dan?
Uh nee, Texas is een pure Pro-Life state. Dus abortus kan absoluut niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nou ja pro-life… meer pro-virus.
De gouverneur van Texas heeft een verbod op covid-maatregelen ingesteld.
Dan zijn ze zo weer van een paar extra levens afquote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nou ja pro-life… meer pro-virus.
De gouverneur van Texas heeft een verbod op covid-maatregelen ingesteld.
Leuke decoratiequote:Op woensdag 1 september 2021 16:26 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Als kat kan je lekker gluren naar buitenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:26 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagquote:Op woensdag 1 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuke decoratie
Heb je zelf ook een kat?
Ze overleven je meestal niet iddquote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagen ik wil ook weg kunnen gaan wanneer ik dat wil. Dat is met huisdieren altijd een stuk lastiger.
Ik leen gewoon honden bij mijn vrienden. Die zijn er blij mee als ik ze ophaal en ik ook. Snijdt het mes aan twee kanten.![]()
De ideale manier van toch huisdieren hebben en niet meer gebonden zijn.
Ik heb gewoon 2 zwarte katten, alleen leven ze in mijn zoons huis.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagen ik wil ook weg kunnen gaan wanneer ik dat wil. Dat is met huisdieren altijd een stuk lastiger.
Ik leen gewoon honden bij mijn vrienden. Die zijn er blij mee als ik ze ophaal en ik ook. Snijdt het mes aan twee kanten.![]()
De ideale manier van toch huisdieren hebben en niet meer gebonden zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 zwarte katten, alleen leven ze in mijn zoons huis.
1 heeft een coole heksennaam zelfs
Mijn asiel katten waren wat lastig. Een 10 jaar oude kater en een 1 jarige poes. Die waren verstrengeld in het asiel dus heb ik ze alle twee meegenomen. De jongste was wel lief en ok. Die kater was een duivel, totdat er een vriend van me langs kwam en daar sprong hij op schootquote:Op woensdag 1 september 2021 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb een Cyperse kat gehad. Die heb ik uit het asiel gered.
Een rooie kat, die heb ik van een Tokkiefamilie gered.
En nog een rooie kat, die vond dat die maar bij mij moest komen wonen.
Eigenzinnige dieren zijn het. Ik vind ze geweldig.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn asiel katten waren wat lastig. Een 10 jaar oude kater en een 1 jarige poes. Die waren verstrengeld in het asiel dus heb ik ze alle twee meegenomen. De jongste was wel lief en ok. Die kater was een duivel, totdat er een vriend van me langs kwam en daar sprong hij op schoot![]()
En dat bleef ze dat was een homo kater denk ik
Er zijn hier heel wat poezels en diva's geweest, ook regelmatig een Noorse die kwam logeren als baasje naar haar kinderen in Canada ging.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb een Cyperse kat gehad. Die heb ik uit het asiel gered.
Een rooie kat, die heb ik van een Tokkiefamilie gered.
En nog een rooie kat, die vond dat die maar bij mij moest komen wonen.
Ahh ... Dat is lief. Nee die kater Bounty leefde bij me maar dat was alles. Ik mocht hem niet aanraken en ik liet die kerel ook maar. Maar die vriend van me was alles. Die kon Bounty ook oppakken en opzij zetten. Heel bijzonderquote:Op woensdag 1 september 2021 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenzinnige dieren zijn het. Ik vind ze geweldig.
Die van mij zat in een kooi in het asiel. Hij wou bijna door de tralies kruipen. Het mocht eigenlijk niet, maar ik maakte die kooi open. Hij nam een sprong vanuit die kooi en hing ineens om mijn nek en begon aan mijn oor te likken.
Ik was helemaal niet van plan om met een kat thuis te komen, maar dan heb je nog maar weinig keus
Ja dat gaat niet over.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn hier heel wat poezels en diva's geweest, ook regelmatig een Noorse die kwam logeren als baasje naar haar kinderen in Canada ging.
Ik mis ze allemaal
Het zijn echte diva's. Maar wel erg ondankbaar hoor. Mag in je huis wonen, je geeft het eten en drinken, ruimt zijn poep op en dan nog zijn neus voor je optrekkenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ... Dat is lief. Nee die kater Bounty leefde bij me maar dat was alles. Ik mocht hem niet aanraken en ik liet die kerel ook maar. Maar die vriend van me was alles. Die kon Bounty ook oppakken en opzij zetten. Heel bijzonder
ik ook niet. Genoeg gejankt voorlopigquote:Op woensdag 1 september 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
Ik begin er in ieder geval niet meer aan.
Ik word duidelijk harder gemist.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Over janken gesproken, iemand al gemerkt dat ik er weer ben?
Hey jij hier, zag je nietquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ja maar ik wist dat het een probleem geval was. Hij was al 2 keer terug gebracht. Dus hij heeft nog wat jaren onbezorgd geleefdquote:Op woensdag 1 september 2021 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn echte diva's. Maar wel erg ondankbaar hoor. Mag in je huis wonen, je geeft het eten en drinken, ruimt zijn poep op en dan nog zijn neus voor je optrekken
Neequote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Laatste hier was echt een diva, mannelijke variant.quote:
waar ben je danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooi weer hier ineens, vanmiddag waar ik was was het grauw
Hoiquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Noordenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit die contreien komt
Links van de Langeleegtequote:Op woensdag 1 september 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom jij toch ook vandaan ? Waar precies zei je ook al weer?
Niet dat ik weetquote:
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Zit wel weer een nieuwe lunchroom in de langestraatquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolfquote:Op woensdag 1 september 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na dan
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolf
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenisquote:
Mijn eerste en enigste platenspeler kocht ik daarquote:Op woensdag 1 september 2021 17:19 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit een pakje naar Winschoten gestuurd.
Komt wel dichtbij zo
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zekerquote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenis
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zeker
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?quote:
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?
leuk zaaltje was dat, ben daar ook wel geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:22 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Poppodium, maar dat bestaat niet meer geloof ik?
Zo heeft elke stad of dorp wel iets mooisquote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.
heb je vergelijkingsmateriaal of woon je je hele leven al in het noorden?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo heeft elke stad of dorp wel iets moois
Woon mijn hele leven al in t noordenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
heb je vergelijkingsmateriaal of woon je je hele leven al in het noorden?
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepiequote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepie
Nou jaquote:
Dat is in sommige plaatsenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepie
Okquote:
Gelukkig wel stomme zuidenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
het mooie is dat het zo ver van het zuiden ligt![]()
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.quote:
quote:
Als je daar alleen gaat wonen wel ja, of zonder auto..quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.
Was wel een leuk huis.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.
Daarom is Groningen stad fantastisch voor jou, de kroegen gaan er nooit dicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer.quote:
De kroegtijger is wat overleden inmiddelsquote:Op woensdag 1 september 2021 17:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarom is Groningen stad fantastisch voor jou, de kroegen gaan er nooit dicht.
Zelfs @puzziepie kan nog de hele nacht stampen op een technofeest en die al omaquote:Op woensdag 1 september 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De kroegtijger is wat overleden inmiddels
Ik reageerde op FFquote:
Yep,de oude gevangenis.quote:
Ik moet even goed nadenken welk dorp ook alweer.quote:
Nou ik loerde op meer in Friesland. En West Frieslandquote:Op woensdag 1 september 2021 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken welk dorp ook alweer.
In Friesland zijn genoeg meren!quote:Op woensdag 1 september 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik loerde op meer in Friesland. En West Friesland
Oh?quote:
quote:
Mijn stiefvader was een Friesquote:
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?quote:
En daar bij de vvv kon je een sticker kopen, in Grou heb je een Pik meerquote:
Met HEMA worstquote:
GMTA !!quote:
Jammerquote:
Ja gelukkigquote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
Die had mijn moeder per ongeluk gekocht. De vogels vonden het primaquote:
Wel een terras.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?
Heer aloa.quote:
Al even niet geweest daar.quote:
Misschien je zonnebril eens afzettenquote:
Ik zie daar meer een kinderzandbakquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?
okquote:Op woensdag 1 september 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien je zonnebril eens afzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |