Dat moet met pindasausquote:
Daarom niet met pindasaus satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat moet met pindasausen denk om die dubbel @:D.
![]()
In volume scheelt datquote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Jij danst dat er zo weer afquote:
Wat eet jij voor fruit?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Vette jus is dan wel de oplossing inderdaad![]()
![]()
Ligt eraan wat er in huis en in het seizoen is natuurlijk. Favoriet zijn toch wel Hollandse aardbeienquote:
quote:
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijnquote:Pindasaus en satésaus zijn van oudsher niet hetzelfde - al is dit vooral een puristenkwestie. Pindasaus is een saus op basis van pinda's en met satésaus worden alle sauzen voor bij de saté bedoeld.
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect isquote:Op woensdag 1 september 2021 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Jouw satésaus zou dus net zo goed mayonaise kunnen zijn
Niet waar, ik had gewonnen.quote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Dat klinkt ook niet geloofwaardigquote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Dat was jouw conclusie, maar niet de juistequote:Op woensdag 1 september 2021 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie is al eerder geweest, toen was de conclusie dat de bron incorrect is
Eet jij ook vaak en graag bruine saus bij je eten?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, ik had gewonnen.
Daarover verschillen de meningen ookquote:Op woensdag 1 september 2021 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was jouw conclusie, maar niet de juiste
chemische bosbessensaus of zelf geplukt in Friesland?quote:Op woensdag 1 september 2021 13:55 schreef drakin het volgende:
Ik had net een pannenkoek met bosbessensaus
Misschien neem ik er morgen eentje met satésausquote:Op woensdag 1 september 2021 13:51 schreef MCH het volgende:
Het ultieme genot is volledig als de gehaktbal met pindasaus ook nog tussen een wit bolletje gelegd kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |