quote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
het mooie is dat het zo ver van het zuiden ligt![]()
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.quote:
quote:
Als je daar alleen gaat wonen wel ja, of zonder auto..quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.
Was wel een leuk huis.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn zoveel plekken in Nederland nog mooi. Ik had bijna iets gekocht in Friesland. Afgelegen maar mooi. Todat een vriend tegen me zei "Je gaat daar dood ongelukkig worden" En dat was wel een goede raad achteraf.
Daarom is Groningen stad fantastisch voor jou, de kroegen gaan er nooit dicht.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer.quote:
De kroegtijger is wat overleden inmiddelsquote:Op woensdag 1 september 2021 17:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarom is Groningen stad fantastisch voor jou, de kroegen gaan er nooit dicht.
Zelfs @puzziepie kan nog de hele nacht stampen op een technofeest en die al omaquote:Op woensdag 1 september 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
De kroegtijger is wat overleden inmiddels
Ik reageerde op FFquote:
Yep,de oude gevangenis.quote:
Ik moet even goed nadenken welk dorp ook alweer.quote:
Nou ik loerde op meer in Friesland. En West Frieslandquote:Op woensdag 1 september 2021 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken welk dorp ook alweer.
In Friesland zijn genoeg meren!quote:Op woensdag 1 september 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik loerde op meer in Friesland. En West Friesland
Oh?quote:
quote:
Mijn stiefvader was een Friesquote:
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?quote:
En daar bij de vvv kon je een sticker kopen, in Grou heb je een Pik meerquote:
Met HEMA worstquote:
GMTA !!quote:
Jammerquote:
Ja gelukkigquote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
het mooie is dat het zo ver van het zuiden ligt![]()
Die had mijn moeder per ongeluk gekocht. De vogels vonden het primaquote:
Wel een terras.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?
Heer aloa.quote:
Al even niet geweest daar.quote:
Misschien je zonnebril eens afzettenquote:
Ik zie daar meer een kinderzandbakquote:Op woensdag 1 september 2021 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee die plek ken ik, maar daar is nu geen strand toch?
okquote:Op woensdag 1 september 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien je zonnebril eens afzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |