Laatste hier was echt een diva, mannelijke variant.quote:
waar ben je danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooi weer hier ineens, vanmiddag waar ik was was het grauw
Hoiquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Over janken gesproken, iemand al gemerkt dat ik er weer ben?
Noordenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit die contreien komt
Links van de Langeleegtequote:Op woensdag 1 september 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom jij toch ook vandaan ? Waar precies zei je ook al weer?
Niet dat ik weetquote:
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Zit wel weer een nieuwe lunchroom in de langestraatquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolfquote:Op woensdag 1 september 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na dan
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolf
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenisquote:
Mijn eerste en enigste platenspeler kocht ik daarquote:Op woensdag 1 september 2021 17:19 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit een pakje naar Winschoten gestuurd.
Komt wel dichtbij zo
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zekerquote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenis
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zeker
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?quote:
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?
leuk zaaltje was dat, ben daar ook wel geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:22 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Poppodium, maar dat bestaat niet meer geloof ik?
Zo heeft elke stad of dorp wel iets mooisquote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.
heb je vergelijkingsmateriaal of woon je je hele leven al in het noorden?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo heeft elke stad of dorp wel iets moois
Woon mijn hele leven al in t noordenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
heb je vergelijkingsmateriaal of woon je je hele leven al in het noorden?
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepiequote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepie
Nou jaquote:
Dat is in sommige plaatsenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ingestorten huizen vanwegen de de NAM. Joepie
Okquote:
Gelukkig wel stomme zuidenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:41 schreef cafca het volgende:
Het noorden is best mooi
het mooie is dat het zo ver van het zuiden ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |