Ik vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijk niet handig te zijn lees ik net
dan zo houden lees dat velen het terug zetten meteenquote:
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.quote:
Ik hoop met je mee Nijn, heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
De financiële buffer is niet oneindig
Oh spannend dan inderdaad. Ik hoop met je mee. Succes en sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
Hey Saarquote:
Sterkte gewenst voor opa.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In april natuurlijk nieuwe bedrijfsbus gekocht... dat hakt er ook wel lekker in natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee Nijn, heeft nu lang genoeg geduurd.
En het leven is duur er moet op een gegeven moment weer geld in het laatje komen.
Tnxquote:Op woensdag 1 september 2021 11:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh spannend dan inderdaad. Ik hoop met je mee. Succes en sterkte!
Ik vroeg het mij ook al af MCH Of ze is gewoon gaan werken dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Ligt @:deisyy nu echt uitgeschakeld met de griep op bed?
Tnxquote:
Ik ken haar werkrooster niet behalve dat ze 3 dagen part timetquote:Op woensdag 1 september 2021 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij ook al af MCH Of ze is gewoon gaan werken dat hoop ik dan maar
Zo domme bacterie kan veel doen met je lijf, en ik snap best dat het een zware tijd is financieel als je geen of weinig inkomsten hebtquote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In april natuurlijk nieuwe bedrijfsbus gekocht... dat hakt er ook wel lekker in natuurlijk.
Maar nog niets te klagen hoor. Been is belangrijker. Tnx voor het vragen.
[..]
Tnx
Sterktequote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wens jou niks minder.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:48 schreef Solotovski het volgende:
Ik wens @:MCH een fantastische dag toe
oh sterkte voor jullie en opaquote:
Ik ook niet. Maar het is niet te hopen dat ze zo vlak voor haar vakantie naar Egypte ziek wordt/blijftquote:Op woensdag 1 september 2021 11:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ken haar werkrooster niet behalve dat ze 3 dagen part timet
Die is hard aan het werkquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Ligt @:deisyy nu echt uitgeschakeld met de griep op bed?
Sterkte!quote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Real timequote:Op woensdag 1 september 2021 11:52 schreef MCH het volgende:
[..]
@:D. heeft de meest bijgewerkte Excel dus
Heeft nu wel lang genoeg geduurd ja, Zeker voor iemand die niet stil kan zittenquote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |