Dark Reader ?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb extensie gedownload, ziet er wel raar uit
Beterschap voor Opa-nijn!quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Dark modequote:
Succes vanmiddag.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dank jullie wel allemaal.Erg lief. Warm bad en zulks
Inderdaad spannend, succesquote:Op woensdag 1 september 2021 11:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vanmiddag ziekenhuis, spannend dus. Hopen, dat de bacterie weg is en dat de wond nu dichtgemaakt kan worden. En dan hopelijk met een week of 2/3 voorzichtig weer aan de slag.
De financiële buffer is niet oneindig
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denktquote:Op woensdag 1 september 2021 11:47 schreef MCH het volgende:
Ligt @:deisyy nu echt uitgeschakeld met de griep op bed?
Mooi zoquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Hey Deisyy, gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, na een beroerde nacht zit ik vandaag gewoon op kantoor en voel me een stuk beter dan gisteren. Wat lief dat je aan me denkt
Sterke vrouwenquote:Op woensdag 1 september 2021 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey aloa ff pauze?quote:
Moet ook gebeurenquote:
Chromequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |