wordt het wel een beetje krokant dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 15:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lekker hé. Ik doe in Airfryer.
Misschien ga ik die wel een keer proeven...quote:Op woensdag 1 september 2021 15:27 schreef MCH het volgende:
ik denk dat @:soury ook goede ballen kan draaien
Terecht wel, die mensen zijn zo pro-life daarquote:Op woensdag 1 september 2021 15:29 schreef chufi het volgende:
Maar fijn volk die Texanen ...https://www.nu.nl/buitenl(...)gt-10000-dollar.html
Yepquote:Op woensdag 1 september 2021 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
wordt het wel een beetje krokant dan?
Uh nee, Texas is een pure Pro-Life state. Dus abortus kan absoluut niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nou ja pro-life… meer pro-virus.
De gouverneur van Texas heeft een verbod op covid-maatregelen ingesteld.
Dan zijn ze zo weer van een paar extra levens afquote:Op woensdag 1 september 2021 15:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nou ja pro-life… meer pro-virus.
De gouverneur van Texas heeft een verbod op covid-maatregelen ingesteld.
Leuke decoratiequote:Op woensdag 1 september 2021 16:26 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Als kat kan je lekker gluren naar buitenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:26 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkwam![]()
[ afbeelding ]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagquote:Op woensdag 1 september 2021 16:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuke decoratie
Heb je zelf ook een kat?
Ze overleven je meestal niet iddquote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagen ik wil ook weg kunnen gaan wanneer ik dat wil. Dat is met huisdieren altijd een stuk lastiger.
Ik leen gewoon honden bij mijn vrienden. Die zijn er blij mee als ik ze ophaal en ik ook. Snijdt het mes aan twee kanten.![]()
De ideale manier van toch huisdieren hebben en niet meer gebonden zijn.
Ik heb gewoon 2 zwarte katten, alleen leven ze in mijn zoons huis.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet meer. Ik wil zelf geen huisdieren meer. Als ze dood gaan ben ik maanden van slagen ik wil ook weg kunnen gaan wanneer ik dat wil. Dat is met huisdieren altijd een stuk lastiger.
Ik leen gewoon honden bij mijn vrienden. Die zijn er blij mee als ik ze ophaal en ik ook. Snijdt het mes aan twee kanten.![]()
De ideale manier van toch huisdieren hebben en niet meer gebonden zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 zwarte katten, alleen leven ze in mijn zoons huis.
1 heeft een coole heksennaam zelfs
Mijn asiel katten waren wat lastig. Een 10 jaar oude kater en een 1 jarige poes. Die waren verstrengeld in het asiel dus heb ik ze alle twee meegenomen. De jongste was wel lief en ok. Die kater was een duivel, totdat er een vriend van me langs kwam en daar sprong hij op schootquote:Op woensdag 1 september 2021 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb een Cyperse kat gehad. Die heb ik uit het asiel gered.
Een rooie kat, die heb ik van een Tokkiefamilie gered.
En nog een rooie kat, die vond dat die maar bij mij moest komen wonen.
Eigenzinnige dieren zijn het. Ik vind ze geweldig.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn asiel katten waren wat lastig. Een 10 jaar oude kater en een 1 jarige poes. Die waren verstrengeld in het asiel dus heb ik ze alle twee meegenomen. De jongste was wel lief en ok. Die kater was een duivel, totdat er een vriend van me langs kwam en daar sprong hij op schoot![]()
En dat bleef ze dat was een homo kater denk ik
Er zijn hier heel wat poezels en diva's geweest, ook regelmatig een Noorse die kwam logeren als baasje naar haar kinderen in Canada ging.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik heb een Cyperse kat gehad. Die heb ik uit het asiel gered.
Een rooie kat, die heb ik van een Tokkiefamilie gered.
En nog een rooie kat, die vond dat die maar bij mij moest komen wonen.
Ahh ... Dat is lief. Nee die kater Bounty leefde bij me maar dat was alles. Ik mocht hem niet aanraken en ik liet die kerel ook maar. Maar die vriend van me was alles. Die kon Bounty ook oppakken en opzij zetten. Heel bijzonderquote:Op woensdag 1 september 2021 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenzinnige dieren zijn het. Ik vind ze geweldig.
Die van mij zat in een kooi in het asiel. Hij wou bijna door de tralies kruipen. Het mocht eigenlijk niet, maar ik maakte die kooi open. Hij nam een sprong vanuit die kooi en hing ineens om mijn nek en begon aan mijn oor te likken.
Ik was helemaal niet van plan om met een kat thuis te komen, maar dan heb je nog maar weinig keus
Ja dat gaat niet over.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn hier heel wat poezels en diva's geweest, ook regelmatig een Noorse die kwam logeren als baasje naar haar kinderen in Canada ging.
Ik mis ze allemaal
Het zijn echte diva's. Maar wel erg ondankbaar hoor. Mag in je huis wonen, je geeft het eten en drinken, ruimt zijn poep op en dan nog zijn neus voor je optrekkenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ... Dat is lief. Nee die kater Bounty leefde bij me maar dat was alles. Ik mocht hem niet aanraken en ik liet die kerel ook maar. Maar die vriend van me was alles. Die kon Bounty ook oppakken en opzij zetten. Heel bijzonder
ik ook niet. Genoeg gejankt voorlopigquote:Op woensdag 1 september 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
Ik begin er in ieder geval niet meer aan.
Ik word duidelijk harder gemist.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Over janken gesproken, iemand al gemerkt dat ik er weer ben?
Hey jij hier, zag je nietquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Ja maar ik wist dat het een probleem geval was. Hij was al 2 keer terug gebracht. Dus hij heeft nog wat jaren onbezorgd geleefdquote:Op woensdag 1 september 2021 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn echte diva's. Maar wel erg ondankbaar hoor. Mag in je huis wonen, je geeft het eten en drinken, ruimt zijn poep op en dan nog zijn neus voor je optrekken
Neequote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Laatste hier was echt een diva, mannelijke variant.quote:
waar ben je danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooi weer hier ineens, vanmiddag waar ik was was het grauw
Hoiquote:Op woensdag 1 september 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
Noordenquote:Op woensdag 1 september 2021 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit die contreien komt
Links van de Langeleegtequote:Op woensdag 1 september 2021 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom jij toch ook vandaan ? Waar precies zei je ook al weer?
Niet dat ik weetquote:
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na danquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Zit wel weer een nieuwe lunchroom in de langestraatquote:Op woensdag 1 september 2021 17:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgende keer wil ik weer eens een rondje in de buurt van Winschoten fietsen, mooi leeg daar
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolfquote:Op woensdag 1 september 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar woont weinig op wat ouwe communisten na dan
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Dorpjes met mooie plaatsnamen zoals Hongerige Wolf
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenisquote:
Mijn eerste en enigste platenspeler kocht ik daarquote:Op woensdag 1 september 2021 17:19 schreef drakin het volgende:
Ik heb ooit een pakje naar Winschoten gestuurd.
Komt wel dichtbij zo
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zekerquote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind Leeuwarden ook best fijn. Kwam daar nog best vaak toen ik nog in het noorden woonde, in de oude gevangenis
quote:Op woensdag 1 september 2021 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Toen het nog in gebruik was als gevangenis zeker
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?quote:
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe lang woon je daar al dan en waarom daar heen verhuist?
leuk zaaltje was dat, ben daar ook wel geweest.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:22 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Poppodium, maar dat bestaat niet meer geloof ik?
Zo heeft elke stad of dorp wel iets mooisquote:Op woensdag 1 september 2021 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
De meeste hooggeleide mensen trekken toch weg uit het noorden na het afronden van hun studie? Als je jong bent zie je niet de schoonheid in van alle dingen die het Noorden mooi maakt maar nu je er toch weer eens komt denk je, zo gek is het hier nog niet.
heb je vergelijkingsmateriaal of woon je je hele leven al in het noorden?quote:Op woensdag 1 september 2021 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo heeft elke stad of dorp wel iets moois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |