Voor het ontbijt dan misschien morgenvroegquote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
Eten is allang op hoor, de oven al afgekoeld
Huur, aan de andere kant van het land.quote:
Valt daar nog wat te vinden ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur, aan de andere kant van het land.
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het ontbijt dan misschien morgenvroeg
afbakbroodjes, croissantjsquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoen
Pizza!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoen
koffie en nee niet dat morgenquote:
om 9 uur 's morgensquote:
Met een gebakken eitje er op en spekkiesquote:
Dat was vanmorgen al mijn ontbijtquote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Met een gebakken eitje er op en spekkies
Verdorie, nu krijg ik weer trekquote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Met een gebakken eitje er op en spekkies
quote:
Oh ja sorryquote:
Ik heb nog spek liggen, kan zo weer, maar eigenlijk wil ik morgen wat andersquote:
Juistquote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog zo vol, als ik pizza bestel kan ik hooguit 2 happen op.
Rest voor ontbijt dan
Ik zie een patroon,quote:
Croissantje met jam ga ik makenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog spek liggen, kan zo weer, maar eigenlijk wil ik morgen wat anders
Je mag ze hier mikkenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Blij dat het vorige topic voorbij is. Wat heb ik veel foute grappen in moeten slikken
Dat staat daarbuitenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie een patroon,
snap nu ook waarom die 10km niet gaat lukken dit jaar
Ik bestel al te vaak bij een hele fijne nieuwe pizzeria hier vlakbij.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik heb wel eens twee pizza's besteld omdat ze voor eentje niet komen.
Wat is dat voor een dorp?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik heb wel eens twee pizza's besteld omdat ze voor eentje niet komen.
Maar ze alsnog eens danquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Blij dat het vorige topic voorbij is. Wat heb ik veel foute grappen in moeten slikken
Teveel gedoe om te knippen en plakkenquote:
Een dorp met een hoog BMI gehaltequote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Teveel gedoe om te knippen en plakken![]()
Maar als men hier weer gaat beginnen over formaten van stokbroden en of het wel in de oven past, dan ga ik dit keer los
quote:
Ik zat er ook al naar te kijken en vroeg me af hoe lang het zou doorgaanquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als men hier weer gaat beginnen over formaten van stokbroden en of het wel in de oven past, dan ga ik dit keer los
En toen opeens was het topic dichtquote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken en vroeg me af hoe lang het zou doorgaan
Het was jouw opmerking hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we D. om de draad weer op te pakken
1700 inwonersquote:
Hoezeequote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we D. om de draad weer op te pakken
Wat is de tekst op je UI eigenlijk?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toen opeens was het topic dicht
Wowquote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezee![]()
Hier een oven waar wel drie hele stokbroden in passen, beat that!
Ja dat past, wat is de grap?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeg je vanuit Amsterdamquote:
Mijn combi (bijna dezelfde) staat al in de OPquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drenthe?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
1700 inwoners
Hier heb je geen eindeloze bestel opties
Ja das wel balen danquote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
1700 inwoners
Hier heb je geen eindeloze bestel opties
Wat lelijk voor die flatbewonersquote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zeg je vanuit Amsterdamvetzakken in flatjes
Is dat een airfryer?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn combi (bijna dezelfde) staat al in de OP
Picsquote:
quote:
Ja leukquote:
Die lag er alquote:Op woensdag 8 december 2021 22:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan leg je de lat wel érg laag
3 Premiers?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die Finse wil ik ook wel proberen ... wil wel voor een derde gaan
Gaat dit nog over de finse premier?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zalm en een sinaasappelsaus
Welke 2 heb je al gehad dan?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die Finse wil ik ook wel proberen ... wil wel voor een derde gaan
Maakt niet uit. Insta?quote:
Oh, dacht even dat je ging zeggen die van Nieuw-Zeeland en Merkel oidquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je ging zeggen die van Nieuw-Zeeland en Merkel oid
Ik wilde die van ons weer even aanhalenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je ging zeggen die van Nieuw-Zeeland en Merkel oid
Zijn ze al een aanklacht tegen hem aan het voorbereiden? Of loopt ie weer te juichen omdat zijn bezuingings beleid op de zorg zo goed werkt?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde die van ons weer even aanhalen
Welke van ons ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde die van ons weer even aanhalen
Geen idee, ik vind het nieuws de laatste maanden nogal vermoeiend, dus volgen het niet zoquote:Op woensdag 8 december 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze al een aanklacht tegen hem aan het voorbereiden? Of loopt ie weer te juichen omdat zijn bezuingings beleid op de zorg zo goed werkt?
Weltrustenquote:
Hartkloppingen nee, kotsneigingen jaquote:Op donderdag 9 december 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij gen hartkloppingen dan van Marriekie
D. schuld dusquote:Op donderdag 9 december 2021 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hartkloppingen nee, kotsneigingen ja
Waren die tof dan?quote:
Voor nu ben ik even een damequote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Dit zijn pas blommiesPrairie smoke flowers
Eentje voor alle dames uit het topic
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Heee, sprietquote:
Bloemen lijken een beetje op mini suikerspinnenquote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Omaquote:Op donderdag 9 december 2021 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heee, spriet![]()
![]()
Ende rest ook natuurlijk.
Zekers helemaal als je het nu niet fijn vindt om boodschappen te doenquote:Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, erg fijn dat het zo kan hoor.
Niet zo zeer niet fijn vinden maar meer dat het even lichamelijk niet lukt.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zekers helemaal als je het nu niet fijn vindt om boodschappen te doen
Ah zo..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Niet zo zeer niet fijn vinden maar meer dat het even lichamelijk niet lukt.
Lesbische papavers?quote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
De wijn toch niet vergeten hoop ik?quote:
Duhhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wijn toch niet vergeten hoop ik?
quote:
quote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Nou dat wordt extra werk vanavond voor jequote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
Hoor net dat we hij de kerstboom gaat zetten vandaag
Gezellig, wij hebben het ook al staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat wordt extra werk vanavond voor je
Ja vind het ook altijd erg gezellig, als hij eenmaal staatquote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, wij hebben het ook al staan.
Jawelquote:Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet het vast niet goed toch ?
FEE / Post hier pics van je kerstboom anno 2021!
Okquote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef Flory het volgende:
[..]
JawelHij doet dat eigenlijk elk jaar
![]()
We hebben alleen nu een ander soort huis en heel andere vorm, 2 kleinere woonkamers ipv 1 grote dus ben benieuwd of dat goedkomt
2 kleinere boompjes dusquote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef Flory het volgende:
[..]
JawelHij doet dat eigenlijk elk jaar
![]()
We hebben alleen nu een ander soort huis en heel andere vorm, 2 kleinere woonkamers ipv 1 grote dus ben benieuwd of dat goedkomt
Mjah bassisten treden nooit enorm op de voorgrond, deze man was wel een van DE reggae smaakmakers een van de weinigen die ook internationaal veel bekendheid verkreeg en de bas is in de reggae toch al een van de belangrijkste instrumentenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Triest nieuws idd![]()
Ben er verder niet zo bekend mee, maar had wel deze langspeler
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef pullup het volgende:
Jemig, daar is het ook een slachtingMijn favo bassist
https://nos.nl/artikel/24(...)hakespeare-overleden
quote:
Mooi om te zienquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
prachtig, de lol spat er af
[ afbeelding ]
Mooi is dat. Op foto's in die tijd werd en inderdaad weinig gelachen. Zie ook waarom, want de lachende foto's zijn wel een beetje bewogenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
prachtig, de lol spat er af
[ afbeelding ]
Vier verschillende vriendenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef chufi het volgende:
Nice... 4 verschillende vrienden of 1 met 4 honten
Liefquote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik heb laten maken voor vrienden van me. Ik zou ze bijna zelf houden![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf ook helemaal verliefd op. Misschien laat ik er nog wel vier maken en dan hang ik ze in mijn eigen boomquote:Op donderdag 9 december 2021 13:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Lief![]()
Kreeg hier bij Kruidvat ook ballen waar je een foto in kunt doen, niet zo mooi als deze natuurlijk
Ja leuk toch.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook helemaal verliefd op. Misschien laat ik er nog wel vier maken en dan hang ik ze in mijn eigen boom
Users die je graag in de hoogste boom zou willen hangenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja leuk toch.
Je kunt er ook een paar met uien van users doen natuurlijk
quote:Op donderdag 9 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Users die je graag in de hoogste boom zou willen hangen
Asjeblieft, een UI erbij voor jequote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 13:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja leuk toch.
Je kunt er ook een paar met uien van users doen natuurlijk
Dan heb ik aan vier niet genoegquote:Op donderdag 9 december 2021 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Users die je graag in de hoogste boom zou willen hangen
Leuk,quote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik heb laten maken voor vrienden van me. Ik zou ze bijna zelf houden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Leuk,ik heb ze met foto's van de kleinkinderen.
Ook 4 stuks?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Leuk,ik heb ze met foto's van de kleinkinderen.
Nee, 2 kleinzonen...en dat is zatquote:
Die je in de boom hangtquote:Op donderdag 9 december 2021 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, 2 kleinzonen...en dat is zat
Ja. Soms achter het behangquote:
Dat vanaf januari toch pas weer?quote:
En, is het gelukt?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
Jij post iets NIET en we zijn een paar pagina’s verder.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik post iets en we zijn ineens een paar pagina's verderExcuses
Ja dat is misschien iets correcterquote:Op donderdag 9 december 2021 15:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij post iets NIET en we zijn een paar pagina’s verder.
Ik weet niet welke je hebt? Die met 4 van die schroeven?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:08 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is de kerstboom alweer omver gedenderdIets met de stam die niet in de houder blijft staan, heel irritant, dit hebben we nog niet eerder gehad
Ja met vier van die schroeven inderdaad. Maar er nooit eerder problemen mee gehad.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet niet welke je hebt? Die met 4 van die schroeven?
Wij hebben sinds een paar jaar deze. Ideaal, Hendel naar beneden en alles staat muurvast en recht.
[ afbeelding ]
Dan met een visdraad aan de muur vastzetten. Behoed je in ieder geval, dat je iedere dag de boom rechtop moet zetten. Ik heb ooit 1 jaar mijn boom aan het plafond gehangen. Dat was ook wel apart en er passen heel veel cadeaus onderquote:Op donderdag 9 december 2021 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met vier van die schroeven inderdaad. Maar er nooit eerder problemen mee gehad.
De stam van deze boom is ook echt wel knudde hoor; heel smalDus misschien kan die de boom ook wel gewoon niet goed houden ofzo
Aan het plafond hangen, dat is ook wel een ideequote:Op donderdag 9 december 2021 15:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan met een visdraad aan de muur vastzetten. Behoed je in ieder geval, dat je iedere dag de boom rechtop moet zetten. Ik heb ooit 1 jaar mijn boom aan het plafond gehangen. Dat was ook wel apart en er passen heel veel cadeaus onder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:09 schreef drakin het volgende:
Het is koud en de spinnen komen gezellig binnen.Waarom klik ik dan tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jup hij staatquote:Op donderdag 9 december 2021 14:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En, is het gelukt?![]()
Die hier bij ons was omgevallen ineensGelukkig hing er nog niet echt wat breekbaars in
Jaaa fijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup hij staat![]()
Ojeetje, soms een gedoe ja om hem recht te krijgen zeker bij een echte.
Lekker handig ook ..quote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa fijn!![]()
Hier staat hij nu vast aan een touwtje verbonden met de deurklink![]()
Een blijvende oplossing moet nog worden gezocht, maar er stond even niks anders waar het touw aan kon worden vastgeknoopt. En het is toch maar van de buitendeuren die we nu toch niet gebruiken, maar er kan vast nog wel iets handigers worden gevondenquote:
Leuke verrassing voor de eerste de beste die binnenkomtquote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa fijn!![]()
Het antwoord op die vraag staat in de afbeeldingquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Jup hij staat![]()
Ojeetje, soms een gedoe ja om hem recht te krijgen zeker bij een echte.
Hopelijk een deur die nooit opengaat danquote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa fijn!![]()
Deze deur kan niet van de buitenkant worden geopend, anders was dat nog wel een geinig tafereel geworden jaquote:Op donderdag 9 december 2021 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuke verrassing voor de eerste de beste die binnenkomt
Lekker..quote:
Heb 4 dagen, dus nu hopelijk 4 keer naar de sportschool.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker..en dan is de grote vraag: ga je nog wat leuks doen?
Hoe vroeg gaat ie open?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb 4 dagen, dus nu hopelijk 4 keer naar de sportschool.
Verder niet zoveel denk ik.
Jij al plannen?
Vroeg? 6 uur geloof ik nu.quote:
Ik vroeg het me af ... Nee ik ga nietquote:Op donderdag 9 december 2021 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroeg? 6 uur geloof ik nu.
Want, jij wil ook gaan?
Morgen na 5 helpen om de kroeg af te versieren. Zaterdag opa klus afmaken, ik thuis. Zondag samen administratie en bij dochter race kijken en beetje fokken tussendoorquote:Op donderdag 9 december 2021 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb 4 dagen, dus nu hopelijk 4 keer naar de sportschool.
Verder niet zoveel denk ik.
Jij al plannen?
Kan jij wel zo vroeg sporten?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af ... Nee ik ga niet
Lekker weekend dusquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Morgen na 5 helpen om de kroeg af te versieren. Zaterdag opa klus afmaken, ik thuis. Zondag samen administratie en bij dochter race kijken en beetje fokken tussendoor
Thuis ben ik wel eens vroeg op de hometrainer gaan zitten...quote:Op donderdag 9 december 2021 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij wel zo vroeg sporten?
Ik niet in ieder geval
En hoe beviel dat?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis ben ik wel eens vroeg op de hometrainer gaan zitten...
Ja, relaxed. Als ik dan jouw sportplannen lees..ik loop 20 x per dag langs mijn hometrainerquote:
Je loopt dus minimaal 20 keer per dagquote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, relaxed. Als ik dan jouw sportplannen lees..ik loop 20 x per dag langs mijn hometrainermet de nadruk op langs
Die zijn best oke jaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag op in CUL laatst een recept vor Librije ballen, die krijgen van mij een positieve note
Wat voor ballen?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag op in CUL laatst een recept vor Librije ballen, die krijgen van mij een positieve note
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je loopt dus minimaal 20 keer per dag
ja die, lekkere jus heb je dan ook meteen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/librijes-gehaktballen
Ik denk dat ik zelfgemaakte Zweedse ballen toch lekkerder vindquote:
Ei en gehakt wordt altijd zo snotterigquote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
Moet jij wetenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfgemaakte Zweedse ballen toch lekkerder vind
In combinatie met het paneermeel nietquote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ei en gehakt wordt altijd zo snotterig
Ketjap-boksquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ketjap is multifunctioneel.
Ik gooi altijd een klein scheutje in de pan als ik krieltjes bak. Niet meteen, halverwege. Worden ze prachtig en snel bruin van.
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gooi altijd een klein scheutje in de pan als ik krieltjes bak. Niet meteen, halverwege. Worden ze prachtig en snel bruin van.
caramelitiseerd de boel een beetjequote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In combinatie met het paneermeel niet
Oh, daar was ik niet opgekomen. Alleen bij aardappeltjes.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ketjap-boks![]()
Ik doe dat ook vaak bij spekjes
Mijn stampootje bestond al uit alleen verse ingrediënten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.
Maar mis hier ook wat verse ingrediënten zoals een uitje gesnipperd erdoor
Aanradertje hoor, lekker door stamppotjes enzoquote:Op donderdag 9 december 2021 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, daar was ik niet opgekomen. Alleen bij aardappeltjes.
Ook maar schriftje aanschaffen
Ja, heb niet altijd verse kriel. Heb dan celavita, het formaat wat je een x doorsnijdt. 3 min. Magno en dan doorsnijden en bakken. Gaat retesnel. Ik heb dan olijfolie en klont roomboter.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijn
Mijn gehakt is vers en het eiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.
Maar mis hier ook wat verse ingrediënten zoals een uitje gesnipperd erdoor
Eerst gaar laten worden en daarna het gas hoog om te knapperig te laten bakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijn
Wat voor stampotje had je?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn stampootje bestond al uit alleen verse ingrediënten.
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laatquote:Op donderdag 9 december 2021 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, heb niet altijd verse kriel. Heb dan celavita, het formaat wat je een x doorsnijdt. 3 min. Magno en dan doorsnijden en bakken. Gaat retesnel. Ik heb dan olijfolie en klont roomboter.
Heb wel altijd spekjes, maar die keilt hij er zelf door. Ik vind het niet lekker.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, lekker door stamppotjes enzo
Ik heb sinds een paar weken een airfryer en ik ben meteen fan, de krieltjes zijn lekker gaar en knapperig.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laat
Ik ben wel benieuwd naar een airfryer; daar hoor ik veel goede verhalen over
lekker, alleen snijbonen vind ik net wat minder lekker dan sperziebonen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aardappel, snijbonen, puntpaprika
Die heb ik niet zo lang geleden gemaakt en vond er niks bijzonders aan. Ik kan het beterquote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
Ja ik hoor ook dat je er echt veel kanten mee uit komt, een soort oven en frituur ineen en ik hoor zelfs dat mensen er wel eens dingen in bakken ookquote:Op donderdag 9 december 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar weken een airfryer en ik ben meteen fan, de krieltjes zijn lekker gaar en knapperig.
Slastamppot lijkt me dan weer heel veel op de andijvieversie lijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, alleen snijbonen vind ik net wat minder lekker dan sperziebonen.
Ik had gister slastamppot, iets nieuws maar echt een lekkere verrassing
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laat
Ik ben wel benieuwd naar een airfryer; daar hoor ik veel goede verhalen over
Ik moet hem nog helemaal ontdekken, maar door de krieltjes ben ik al fan.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook dat je er echt veel kanten mee uit komt, een soort oven en frituur ineen en ik hoor zelfs dat mensen er wel eens dingen in bakken ook
Sla heeft een wat frissere smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slastamppot lijkt me dan weer heel veel op de andijvieversie lijken.
Ah niet iedereen is fanquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.
Airfryer staat hier te vergoren in de schuur. Met spit en draaiende trommel. Kutding
Het zag er lekker uit, totdat ik de krenten en lactose tegenkwamquote:Op donderdag 9 december 2021 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Deze stamppot is echt lekker![]()
https://www.hellofresh.nl(...)c5b8be10d8756c0ab429
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo opquote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah niet iedereen is fan![]()
Wat me tot nu toe weerhoudt van het kopen van zo'n ding ondanks de veelal goede verhalen is ook dat ik al genoeg apparatuur in mijn kleine keukentje heb, en waar kan ik het dan kwijt
Dit hoor ik vaker, of je bent fan of het ding belandt ergens op zolder of in de schuurquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.
Airfryer staat hier te vergoren in de schuur. Met spit en draaiende trommel. Kutding
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo op
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meukquote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, of je bent fan of het ding belandt ergens op zolder of in de schuur
Die was binnen een week al wegquote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meuk
Jij kan dat best hebben. Lijkt me heerlijk. Zag pas de beroemde Japanse cheesecake ergens op 24 kitchen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik wil deze gaan maken morgen maar wel iets minder suiker Damm daar gaat haast een half kilo in
Ohquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo op
Doe je ff een foto.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik wil deze gaan maken morgen maar wel iets minder suiker Damm daar gaat haast een half kilo in
Het ziet er prima uit maar mijn ervaring met YT is dat er een pan bagger uit komt. Ik heb wel van die spuitjes op mijn boodschappen lijstje staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij kan dat best hebben. Lijkt me heerlijk. Zag pas de beroemde Japanse cheesecake ergens op 24 kitchen.
Gezellig met Koningsdag.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meuk
Er staat easy bij dus dat moet lukkenquote:
O die is lekkerquote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.quote:
Je verdient dan helemaal niks he?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.
Waarom kappertjes?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni met gehakt, ui, knoflook, wortel, spitskool, prei, tomatenpuree, dille en kappertjes
Win-win-winquote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni met gehakt, ui, knoflook, wortel, spitskool, prei, tomatenpuree, dille en kappertjes
Vind ik lekkerquote:
Ik ben er gek op !! Maar niet door de pasta wel de pizzaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Daar heb ik verder geen reden voor.
Ik gooi ze ook altijd door de tomatensaus met tonijn, die dan over de pasta gaatquote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er gek op !! Maar niet door de pasta wel de pizza
Ruimte in de schuur en wij lekker zuipen. Win-winquote:
HIK !quote:
Macaroni, bospaddenstoelen, spekjes, stukjes salami, mais, en gebonden bospaddenstoelen soep er doorheenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Nou nee, win-win-win-winquote:Op donderdag 9 december 2021 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ruimte in de schuur en wij lekker zuipen. Win-win
quote:
Die zien er wel tof uitquote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Jeugdsentiment ouwequote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is al vermoeiend om naar te kijken
Ooh is dat zo?quote:
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeienquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.
Zo oud als je er uit ziet word je nooitquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh is dat zo?
Misschien dat ik later op jouw leeftijd daar ook zo over ga denken
Je kan ook bloemknoppen van paardenbloemen gebruiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeien
Edit... lees net dat het geaborteerde bloemetjes zijn van de kappertjes plant![]()
Weer wat geleerd, wist wel dat je van de paardenbloem wortel "koffie" kunt maken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ook bloemknoppen van paardenbloemen gebruiken.
Het kan ook van andere planten, ik heb ze van nog dichte kopjes van madeliefjes gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeien
Edit... lees net dat het geaborteerde bloemetjes zijn van de kappertjes plant![]()
Dan heb ik ook weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wist wel dat je van de paardenbloem wortel "koffie" kunt maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik niks nieuws geleerd en jullie wel
Hmm dat kunnen we niet hebben... ff denken hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik niks nieuws geleerd en jullie wel
Wist je dat de wortels van varens gebruikt kunnen worden om wormpjes te doden in je lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
< Kijkt hoopvolIk snap alles, begrijp er niets van.
Hoe slacht je die??quote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.
Maar wat als je geen wormpjes hebt?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wist je dat de wortels van varens gebruikt kunnen worden om wormpjes te doden in je lichaam?
< Kijkt hoopvol
Heel langzaamquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat als je geen wormpjes hebt?
quote:
Wat een onzin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |