quote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo op
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meukquote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker, of je bent fan of het ding belandt ergens op zolder of in de schuur
Die was binnen een week al wegquote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meuk
Jij kan dat best hebben. Lijkt me heerlijk. Zag pas de beroemde Japanse cheesecake ergens op 24 kitchen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik wil deze gaan maken morgen maar wel iets minder suiker Damm daar gaat haast een half kilo in
Ohquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo op
Doe je ff een foto.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik wil deze gaan maken morgen maar wel iets minder suiker Damm daar gaat haast een half kilo in
Het ziet er prima uit maar mijn ervaring met YT is dat er een pan bagger uit komt. Ik heb wel van die spuitjes op mijn boodschappen lijstje staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij kan dat best hebben. Lijkt me heerlijk. Zag pas de beroemde Japanse cheesecake ergens op 24 kitchen.
Gezellig met Koningsdag.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga met soury een tweedehands handel beginnen in die meuk
Er staat easy bij dus dat moet lukkenquote:
O die is lekkerquote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.quote:
Je verdient dan helemaal niks he?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.
Waarom kappertjes?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni met gehakt, ui, knoflook, wortel, spitskool, prei, tomatenpuree, dille en kappertjes
Win-win-winquote:Op donderdag 9 december 2021 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit voor de kroeg met mijn kleedje..en sluit dan voor soury de biertender aan. Of ik geef mijn kleinzoon geld en pleur die op een kleed.
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 december 2021 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni met gehakt, ui, knoflook, wortel, spitskool, prei, tomatenpuree, dille en kappertjes
Vind ik lekkerquote:
Ik ben er gek op !! Maar niet door de pasta wel de pizzaquote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Daar heb ik verder geen reden voor.
Ik gooi ze ook altijd door de tomatensaus met tonijn, die dan over de pasta gaatquote:Op donderdag 9 december 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er gek op !! Maar niet door de pasta wel de pizza
Ruimte in de schuur en wij lekker zuipen. Win-winquote:
HIK !quote:
Macaroni, bospaddenstoelen, spekjes, stukjes salami, mais, en gebonden bospaddenstoelen soep er doorheenquote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Daar heb ik verder geen reden voor.
Nou nee, win-win-win-winquote:Op donderdag 9 december 2021 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ruimte in de schuur en wij lekker zuipen. Win-win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |