Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In combinatie met het paneermeel niet
Oh, daar was ik niet opgekomen. Alleen bij aardappeltjes.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ketjap-boks![]()
Ik doe dat ook vaak bij spekjes
Mijn stampootje bestond al uit alleen verse ingrediënten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.
Maar mis hier ook wat verse ingrediënten zoals een uitje gesnipperd erdoor
Aanradertje hoor, lekker door stamppotjes enzoquote:Op donderdag 9 december 2021 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, daar was ik niet opgekomen. Alleen bij aardappeltjes.
Ook maar schriftje aanschaffen
Ja, heb niet altijd verse kriel. Heb dan celavita, het formaat wat je een x doorsnijdt. 3 min. Magno en dan doorsnijden en bakken. Gaat retesnel. Ik heb dan olijfolie en klont roomboter.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijn
Mijn gehakt is vers en het eiquote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ook, ik laat het paneermeel weg.
Maar mis hier ook wat verse ingrediënten zoals een uitje gesnipperd erdoor
Eerst gaar laten worden en daarna het gas hoog om te knapperig te laten bakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijn
Wat voor stampotje had je?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn stampootje bestond al uit alleen verse ingrediënten.
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laatquote:Op donderdag 9 december 2021 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, heb niet altijd verse kriel. Heb dan celavita, het formaat wat je een x doorsnijdt. 3 min. Magno en dan doorsnijden en bakken. Gaat retesnel. Ik heb dan olijfolie en klont roomboter.
Heb wel altijd spekjes, maar die keilt hij er zelf door. Ik vind het niet lekker.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, lekker door stamppotjes enzo
Ik heb sinds een paar weken een airfryer en ik ben meteen fan, de krieltjes zijn lekker gaar en knapperig.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laat
Ik ben wel benieuwd naar een airfryer; daar hoor ik veel goede verhalen over
lekker, alleen snijbonen vind ik net wat minder lekker dan sperziebonen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aardappel, snijbonen, puntpaprika
Die heb ik niet zo lang geleden gemaakt en vond er niks bijzonders aan. Ik kan het beterquote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/librijes-gehaktballen
Ja ik hoor ook dat je er echt veel kanten mee uit komt, een soort oven en frituur ineen en ik hoor zelfs dat mensen er wel eens dingen in bakken ookquote:Op donderdag 9 december 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar weken een airfryer en ik ben meteen fan, de krieltjes zijn lekker gaar en knapperig.
Slastamppot lijkt me dan weer heel veel op de andijvieversie lijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:46 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, alleen snijbonen vind ik net wat minder lekker dan sperziebonen.
Ik had gister slastamppot, iets nieuws maar echt een lekkere verrassing
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bak meestal blokjes verse aardappel gewoon in de pan, maar dan duurt het even voordat alle kanten lekker bruin zijn. Verse krieltjes doe ik meestal in de oven, en ook vaak aardappelpartjes die ik in de schil laat
Ik ben wel benieuwd naar een airfryer; daar hoor ik veel goede verhalen over
Ik moet hem nog helemaal ontdekken, maar door de krieltjes ben ik al fan.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook dat je er echt veel kanten mee uit komt, een soort oven en frituur ineen en ik hoor zelfs dat mensen er wel eens dingen in bakken ook
Sla heeft een wat frissere smaak.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slastamppot lijkt me dan weer heel veel op de andijvieversie lijken.
Ah niet iedereen is fanquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.
Airfryer staat hier te vergoren in de schuur. Met spit en draaiende trommel. Kutding
Het zag er lekker uit, totdat ik de krenten en lactose tegenkwamquote:Op donderdag 9 december 2021 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Deze stamppot is echt lekker![]()
https://www.hellofresh.nl(...)c5b8be10d8756c0ab429
Nee, ik kocht hem toen omdat minder vet...omdat het droger is valt het zout van mijn patat en moet er meer mayo opquote:Op donderdag 9 december 2021 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah niet iedereen is fan![]()
Wat me tot nu toe weerhoudt van het kopen van zo'n ding ondanks de veelal goede verhalen is ook dat ik al genoeg apparatuur in mijn kleine keukentje heb, en waar kan ik het dan kwijt
Dit hoor ik vaker, of je bent fan of het ding belandt ergens op zolder of in de schuurquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gewone aardappel kook ik ook even en dan uitje er door bakken.
Airfryer staat hier te vergoren in de schuur. Met spit en draaiende trommel. Kutding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |