Voor het ontbijt dan misschien morgenvroegquote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef drakin het volgende:
Eten is allang op hoor, de oven al afgekoeld
Huur, aan de andere kant van het land.quote:
Valt daar nog wat te vinden ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur, aan de andere kant van het land.
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het ontbijt dan misschien morgenvroeg
afbakbroodjes, croissantjsquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoen
Pizza!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarvoor een oven aandoen
koffie en nee niet dat morgenquote:
om 9 uur 's morgensquote:
Met een gebakken eitje er op en spekkiesquote:
Dat was vanmorgen al mijn ontbijtquote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Met een gebakken eitje er op en spekkies
Verdorie, nu krijg ik weer trekquote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Met een gebakken eitje er op en spekkies
quote:
Oh ja sorryquote:
Ik heb nog spek liggen, kan zo weer, maar eigenlijk wil ik morgen wat andersquote:
Juistquote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
Ik ben nog zo vol, als ik pizza bestel kan ik hooguit 2 happen op.
Rest voor ontbijt dan
Ik zie een patroon,quote:
Croissantje met jam ga ik makenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog spek liggen, kan zo weer, maar eigenlijk wil ik morgen wat anders
Je mag ze hier mikkenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Blij dat het vorige topic voorbij is. Wat heb ik veel foute grappen in moeten slikken
Dat staat daarbuitenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie een patroon,
snap nu ook waarom die 10km niet gaat lukken dit jaar
Ik bestel al te vaak bij een hele fijne nieuwe pizzeria hier vlakbij.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik heb wel eens twee pizza's besteld omdat ze voor eentje niet komen.
Wat is dat voor een dorp?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Juist![]()
Ik heb wel eens twee pizza's besteld omdat ze voor eentje niet komen.
Maar ze alsnog eens danquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Blij dat het vorige topic voorbij is. Wat heb ik veel foute grappen in moeten slikken
Teveel gedoe om te knippen en plakkenquote:
Een dorp met een hoog BMI gehaltequote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Teveel gedoe om te knippen en plakken![]()
Maar als men hier weer gaat beginnen over formaten van stokbroden en of het wel in de oven past, dan ga ik dit keer los
quote:
Ik zat er ook al naar te kijken en vroeg me af hoe lang het zou doorgaanquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als men hier weer gaat beginnen over formaten van stokbroden en of het wel in de oven past, dan ga ik dit keer los
En toen opeens was het topic dichtquote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zat er ook al naar te kijken en vroeg me af hoe lang het zou doorgaan
Het was jouw opmerking hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we D. om de draad weer op te pakken
1700 inwonersquote:
Hoezeequote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef pullup het volgende:
Gelukkig hebben we D. om de draad weer op te pakken
Wat is de tekst op je UI eigenlijk?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toen opeens was het topic dicht
Wowquote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezee![]()
Hier een oven waar wel drie hele stokbroden in passen, beat that!
Ja dat past, wat is de grap?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeg je vanuit Amsterdamquote:
Mijn combi (bijna dezelfde) staat al in de OPquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |