quote:
Die zien er wel tof uitquote:Op donderdag 9 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik wil deze gaan maken morgen maar wel iets minder suiker Damm daar gaat haast een half kilo in
Jeugdsentiment ouwequote:Op donderdag 9 december 2021 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is al vermoeiend om naar te kijken
Ooh is dat zo?quote:
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind ik lekker![]()
Daar heb ik verder geen reden voor.
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeienquote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.
Zo oud als je er uit ziet word je nooitquote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh is dat zo?
Misschien dat ik later op jouw leeftijd daar ook zo over ga denken
Je kan ook bloemknoppen van paardenbloemen gebruiken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeien
Edit... lees net dat het geaborteerde bloemetjes zijn van de kappertjes plant![]()
Weer wat geleerd, wist wel dat je van de paardenbloem wortel "koffie" kunt maken.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ook bloemknoppen van paardenbloemen gebruiken.
Het kan ook van andere planten, ik heb ze van nog dichte kopjes van madeliefjes gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je die maken? Ik dacht dat die dingen ergens aan groeien
Edit... lees net dat het geaborteerde bloemetjes zijn van de kappertjes plant![]()
Dan heb ik ook weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wist wel dat je van de paardenbloem wortel "koffie" kunt maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik niks nieuws geleerd en jullie wel
Hmm dat kunnen we niet hebben... ff denken hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:30 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik niks nieuws geleerd en jullie wel
Wist je dat de wortels van varens gebruikt kunnen worden om wormpjes te doden in je lichaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
< Kijkt hoopvolKeyboard Knight
Hoe slacht je die??quote:Op donderdag 9 december 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte kappertjes hier staan.
Maar wat als je geen wormpjes hebt?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wist je dat de wortels van varens gebruikt kunnen worden om wormpjes te doden in je lichaam?
< Kijkt hoopvol
Heel langzaamquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat als je geen wormpjes hebt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |