Zijn ze al een aanklacht tegen hem aan het voorbereiden? Of loopt ie weer te juichen omdat zijn bezuingings beleid op de zorg zo goed werkt?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde die van ons weer even aanhalen
Welke van ons ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde die van ons weer even aanhalen
Geen idee, ik vind het nieuws de laatste maanden nogal vermoeiend, dus volgen het niet zoquote:Op woensdag 8 december 2021 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn ze al een aanklacht tegen hem aan het voorbereiden? Of loopt ie weer te juichen omdat zijn bezuingings beleid op de zorg zo goed werkt?
Weltrustenquote:
Hartkloppingen nee, kotsneigingen jaquote:Op donderdag 9 december 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij gen hartkloppingen dan van Marriekie
D. schuld dusquote:Op donderdag 9 december 2021 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hartkloppingen nee, kotsneigingen ja
Waren die tof dan?quote:
Voor nu ben ik even een damequote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
Dit zijn pas blommiesPrairie smoke flowers
Eentje voor alle dames uit het topic
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Heee, sprietquote:
Bloemen lijken een beetje op mini suikerspinnenquote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Omaquote:Op donderdag 9 december 2021 08:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heee, spriet![]()
![]()
Ende rest ook natuurlijk.
Zekers helemaal als je het nu niet fijn vindt om boodschappen te doenquote:Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, erg fijn dat het zo kan hoor.
Niet zo zeer niet fijn vinden maar meer dat het even lichamelijk niet lukt.quote:Op donderdag 9 december 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zekers helemaal als je het nu niet fijn vindt om boodschappen te doen
Ah zo..quote:Op donderdag 9 december 2021 09:44 schreef espri het volgende:
[..]
Niet zo zeer niet fijn vinden maar meer dat het even lichamelijk niet lukt.
Lesbische papavers?quote:Op donderdag 9 december 2021 06:52 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
De wijn toch niet vergeten hoop ik?quote:
Duhhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wijn toch niet vergeten hoop ik?
quote:
quote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
Blij dat het vorige topic voorbij is. Wat heb ik veel foute grappen in moeten slikken
Nou dat wordt extra werk vanavond voor jequote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
Hoor net dat we hij de kerstboom gaat zetten vandaag
Gezellig, wij hebben het ook al staan.quote:Op donderdag 9 december 2021 11:04 schreef Flory het volgende:
Hoor net dat we hij de kerstboom gaat zetten vandaag
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat wordt extra werk vanavond voor je
Ja vind het ook altijd erg gezellig, als hij eenmaal staatquote:Op donderdag 9 december 2021 11:09 schreef espri het volgende:
[..]
Gezellig, wij hebben het ook al staan.
Jawelquote:Op donderdag 9 december 2021 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet het vast niet goed toch ?
FEE / Post hier pics van je kerstboom anno 2021!
Okquote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef Flory het volgende:
[..]
JawelHij doet dat eigenlijk elk jaar
![]()
We hebben alleen nu een ander soort huis en heel andere vorm, 2 kleinere woonkamers ipv 1 grote dus ben benieuwd of dat goedkomt
2 kleinere boompjes dusquote:Op donderdag 9 december 2021 11:20 schreef Flory het volgende:
[..]
JawelHij doet dat eigenlijk elk jaar
![]()
We hebben alleen nu een ander soort huis en heel andere vorm, 2 kleinere woonkamers ipv 1 grote dus ben benieuwd of dat goedkomt
Mjah bassisten treden nooit enorm op de voorgrond, deze man was wel een van DE reggae smaakmakers een van de weinigen die ook internationaal veel bekendheid verkreeg en de bas is in de reggae toch al een van de belangrijkste instrumentenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Triest nieuws idd![]()
Ben er verder niet zo bekend mee, maar had wel deze langspeler
quote:Op donderdag 9 december 2021 11:37 schreef pullup het volgende:
Jemig, daar is het ook een slachtingMijn favo bassist
https://nos.nl/artikel/24(...)hakespeare-overleden
quote:
Mooi om te zienquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
prachtig, de lol spat er af
[ afbeelding ]
Mooi is dat. Op foto's in die tijd werd en inderdaad weinig gelachen. Zie ook waarom, want de lachende foto's zijn wel een beetje bewogenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
prachtig, de lol spat er af
[ afbeelding ]
Vier verschillende vriendenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef chufi het volgende:
Nice... 4 verschillende vrienden of 1 met 4 honten
Liefquote:Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef mazaru het volgende:
Kijk nou wat ik heb laten maken voor vrienden van me. Ik zou ze bijna zelf houden![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er zelf ook helemaal verliefd op. Misschien laat ik er nog wel vier maken en dan hang ik ze in mijn eigen boomquote:Op donderdag 9 december 2021 13:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Lief![]()
Kreeg hier bij Kruidvat ook ballen waar je een foto in kunt doen, niet zo mooi als deze natuurlijk
Ja leuk toch.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook helemaal verliefd op. Misschien laat ik er nog wel vier maken en dan hang ik ze in mijn eigen boom
Users die je graag in de hoogste boom zou willen hangenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja leuk toch.
Je kunt er ook een paar met uien van users doen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |