Jaquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie/wat ben/was jij ook al weer
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.quote:
Jaaaa, Ronquote:
Net als je denkt een dieptepunt gezien te hebben.. echt te achterlijk voor woorden dit.quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
https://www.ad.nl/binnenl(...)-klaar-mee~a1b93d3b/
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie/wat ben/was jij ook al weer
MyCroft vertelde mij dat Drakin twee zwarte katten heeftquote:Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.
@D. je bent gepromoveerdquote:Op maandag 13 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?
D.? Wat is een D.?quote:Op maandag 13 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tijdelijke mod die het overneemt voor als D. er niet is toch?
* Aoibhin haalt notitieblokje tevoorschijn en schrijft alles opquote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is 40+, de meesten worden al wat vergeetachtig.
Nee een mol.quote:Op maandag 13 december 2021 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
D.? Wat is een D.?
En een mod? Bedoel je mot?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
Er zijn al users met een schriftje en excel bestand, je bent de eerste met een notitieblokje.quote:Op maandag 13 december 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin haalt notitieblokje tevoorschijn en schrijft alles op
Dan staat ie vast vaak zijn hoofdquote:
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênantquote:Op maandag 13 december 2021 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn al users met een schriftje en excel bestand, je bent de eerste met een notitieblokje.
Maar waarom zou je dat nou willen doen?quote:Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Net nog gedaan om Drakin aan de schandpaal te nagelen maar nu ff geen zin in. Borrelt vast wel weer keer op.
Precies, daarom mag je me volgende week ook vervangenquote:
En zo lief dat ze zijnquote:Op maandag 13 december 2021 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MyCroft vertelde mij dat Drakin twee zwarte katten heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik bof maar weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, daarom mag je me volgende week ook vervangen
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênant
quote:Op maandag 13 december 2021 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
En zo lief dat ze zijn![]()
Dat is niet wat je hier zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
drakin in 40+ / [40+ SC #4213] Met een witte blijf je zittenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik doe aan rook(melder)signalenquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.
Ik hou het ook niet bij hoor, had niet eens door dat de gezochte zwarte kat bij mij vandaan kwamquote:Op maandag 13 december 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He shit, kom ik binnen in 40+ en loop ik toch achter op technologische dingen. Dit is gênant
Zo ver ben ik nog niet, kom niet verder dan slaan met takkenquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier ook nog wel een paar die het hiërogliefenschrift gebruiken.
Jaquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een schatje![]()
Is dat een schildpadkatje?
Takkenventquote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet, kom niet verder dan slaan met takken
Dat is precies wat ik zeiquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet wat je hier zei
drakin in 40+ / [40+ SC #4213] Met een witte blijf je zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Niets nieuws dusquote:
Je bent een poezenvrouwtjequote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaIk heb nog een schildpadje (Hindi) en een rode poes (Sheba). Sheba is de mama en Samba en Hindi zijn zusjes
quote:Op maandag 13 december 2021 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet bij hoor, had niet eens door dat de gezochte zwarte kat bij mij vandaan kwam
Man33quote:Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wow
Daarvoor posten jullie te duidelijkquote:Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Espri! Die was het.quote:
quote:
maarquote:
Haha ja en die titel draag ik met trotsquote:Op maandag 13 december 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent een poezenvrouwtje![]()
Ik was vorige week bij mijn nichtje, zij heeft ook een schildpadpoesje, maar wat een draak is dat, die viel elke keer vanuit het niets aan
Bohhquote:Op maandag 13 december 2021 21:22 schreef drakin het volgende:
* drakin Neemt nog een blokje van chocoladereep
Jaquote:
Een zwarte kat met een befje of een tucsido kat?quote:
Ik wil alle katten van de wereld zienquote:
Guusjequote:Op maandag 13 december 2021 21:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Espri! Die was het.![]()
zoekwoorden voor volgende keer mycroft:
Dementie
zwarte kat
klonen
of ik worst lust
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Mijn eerste kleinkind is overleden en dan ben ik maar oma?
Dit doet pijn
quote:
Jammer voor de mensen die een kater hebbenquote:
Ik vind het wel een mooie foto. Mooie kattenquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
Niet de mooiste foto, maar de laatste van samen
[ afbeelding ]
Wat een knapperds en wat lief samenquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
Niet de mooiste foto, maar de laatste van samen
[ afbeelding ]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weerquote:Op maandag 13 december 2021 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer voor de mensen die een kater hebben
quote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Mijn eerste kleinkind is overleden en dan ben ik maar oma?
Dit doet pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |