Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.quote:
Gewoon ff flink doorposten.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
Wat ben je van plan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, maar we rollen zo de vrijdag in..... zolang we het niet meteen volposten hier.
Dat kan je beter aan blackmirror vragen, die heeft al de lapo.quote:
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Is dat jouw poes in de OP?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Ik meestal ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Deisyy, voor al uw vragenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
Tsssssk....
* blackmirror stuurt de vragenstellers terug naar Deisyy
Zwarte katten brengen geluk, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Jaquote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
Een ongeluk bij een geluk.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Misschien dat haar man zo heet?
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.quote:
Het ligt aan Shiiquote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.
Ik zie hem ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een gave.🧙🏻♀️quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar, op m'n mobiel zie ik 'm wel. Hij lijkt wel heel erg op die van blackmirror.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk al die zwarte katten.❤️❤️quote:
Ze was echt een droppie, 19 jaar is ze geworden.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Heerlijk al die zwarte katten.❤️❤️
Ze luistert niet naar haar naam, mogelijk zit ik verkeerd en heet ze anders of wilt ze anders heten.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef shiitake het volgende:
Wonen jullie allemaal samen?Ik zie steeds dezelfde zwarte kat met een wit befje.
Mooie leeftijd toch? Maar het blijft altijd den gemis.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ze was echt een droppie, 19 jaar is ze geworden.
Oh, ik hoop dat ik nog 9 jaar van haar kan genieten. Tis echt een lief beest.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef shiitake het volgende:
Wonen jullie allemaal samen?Ik zie steeds dezelfde zwarte kat met een wit befje.
Ja best oud voor een kat en ze is nu bijna 3 jaar al niet meer bij ons helaas.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch? Maar het blijft altijd den gemis.
Ik hoop dat ook voor jouquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat ik nog 9 jaar van haar kan genieten. Tis echt een lief beest.
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...
Had graag willen reageren op deze mooie meiden, maar blackmirror heeft mij uitgelogt.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
Ik vond de dames gisteren op bed in de zon
[ afbeelding ]
Volgende keer beterquote:Op donderdag 12 november 2020 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Had graag willen reageren op deze mooie meiden, maar blackmirror heeft mij uitgelogt.
Mooie leeftijd. Mijn vorige kat is maar 15 geworden.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
Schattig maar dat was iets wat Guusje bij ons nooit mocht, op de bedden, daarom was ze zou blij als @tonja weleens kwam logeren, die liet per ongeluk de slaapkamerdeur open....quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook best op leeftijd toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Mijn vorige kat is maar 15 geworden.
Dat sowieso, afscheid nemen is altijd te vroeg.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Best netjes
Al is het altijd te vroeg
Leuk is dat he, de mijne gaat altijd in een vakje van 30cm bij 30cm zonlicht op de grond liggen wat natuurlijk niet op die plek blijft.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ik denk er maar nu nie over na.quote:
Nou 16 is best een mooie gemiddelde leeftijd had ik gehoord. 19 heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik hoorde om mij heen vaak dat katten bij anderen ouder werden.
aha....quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt nog op zijn rug![]()
Maar mijn vest is af, heb ik al een paar keer gedragen
past wel mooi bij de zwarte katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zou toch maar een witte kat hebben![]()
eindelijk weer eens een dame in je bedquote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aha....
met je zwarte vest nog aan
[..]
past wel mooi bij de zwarte kat![]()
je zou toch maar een witte kat hebben
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef D. het volgende:
Ik had ooit een kat die altijd op de monitor lag toen dat nog grote bakbeesten waren, toen die werd vervangen door een flatscreen sprong ie dus mis
Nu heb een kat die via de tv (4 cm dik) op de kast springt.
Ben bang dat dat weer verkeerd gaat zodra er een nieuwe tv komt
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.
Ik hou van alle kleuren zwart, gebroken zwart, cremezwart, alpinezwart, licht zwart, donker zwart.
50 tinten zwart?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.
Ik hou van alle kleuren zwart, gebroken zwart, cremezwart, alpinezwart, licht zwart, donker zwart.
Wacht maar tot je overgaat naar OLEDtv, dat is minder dan 1 cm dik bovenin.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef D. het volgende:
Ik had ooit een kat die altijd op de monitor lag toen dat nog grote bakbeesten waren, toen die werd vervangen door een flatscreen sprong ie dus mis
Nu heb een kat die via de tv (4 cm dik) op de kast springt.
Ben bang dat dat weer verkeerd gaat zodra er een nieuwe tv komt
Dat zeg ikquote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wacht maar tot je overgaat naar OLEDtv, dat is minder dan 1 cm dik bovenin.
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nog geen, maar hij gaat al even meequote:Op donderdag 12 november 2020 23:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Welke ga je kopen? Ik overweeg de LG CX.
Ik ben blackmirror, aangenaamd. En wie ben jij?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........
Ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........
we hebben elkaar al een paar keer ''gesproken'' hieroquote:Op donderdag 12 november 2020 23:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben blackmirror, aangenaamd. En wie ben jij?
ook van drop?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel van vroeger, van een star trek serie topic. Als ik me niet vergis tenminste.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we hebben elkaar al een paar keer ''gesproken'' hiero![]()
dus jij bent vergeetachtig
Een star trek serie topic?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel van vroeger, van een star trek serie topic. Als ik me niet vergis tenminste.
Ik heb zelf ook niks met vuurwerk, ben altijd bang dat er een mongool zo onzorgvuldig mee omgaat dat IK een oog kwijt raak.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:56 schreef chufi het volgende:
En weer 2 gigaknallers hier in de buurt nu net .. verbieden die zooi
en een derde
Beetje goeie shows zijn prima ... Maar volgens mij in Nederland wul iedereen ze;f die meuk in de lucht schieten ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niks met vuurwerk, ben altijd bang dat er een mongool zo onzorgvuldig mee omgaat dat IK een oog kwijt raak.
Persoonlijk heb ik liever professionele vuurwerk, stukken mooier, minder troep, minder overlast.
Ziet er niet heel solide uit, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 02:12 schreef chufi het volgende:
Over in de lucht schieten .. ze testen weer eens iets
geen idee eigenlijk... Eerder leek het ook al blik...quote:Op vrijdag 13 november 2020 02:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Ziet er niet heel solide uit, maar dat kan aan mij liggen.
Afwachtend of het een succes word.quote:Op vrijdag 13 november 2020 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk... Eerder leek het ook al blik...
af en toe gaat er wat de lucht in en soms zie ik ook al flightradar vage objecten rondzweven die volgens mij van hem zijn,...quote:Op vrijdag 13 november 2020 02:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Afwachtend of het een succes word.
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef espri het volgende:
[..]
Schattig maar dat was iets wat Guusje bij ons nooit mocht, op de bedden, daarom was ze zou blij als @:Tonja weleens kwam logeren, die liet per ongeluk de slaapkamerdeur open....
Ik dacht heel even omroep Max tvquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, dat wordt een druk dagje...
Werken, Max kijken, eten koken en bierzuipen en tussendoor moet ik ergens mijn powernap proppen.
Ik denk nog even na over de volgorde en wat ik eventueel kan skippen.![]()
Hmm, dat zou eigenlijk alleen het derde zijn.
Dat kijk ik ook wel eensquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:01 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even omroep Max tv![]()
![]()
Je moet wel eten he
Ja en daar moeten we vanaf vind ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje goeie shows zijn prima ... Maar volgens mij in Nederland wul iedereen ze;f die meuk in de lucht schieten ...
Goedemorgenquote:
Er is 2 uur tijdsverschil.quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:41 schreef chufi het volgende:
Waarom beginnen ze zo vroeg is het toch niet in Istanbul ....
Kunnen ze dan niet een uurtje later beginnenquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Er is 2 uur tijdsverschil.
Mee eens...quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:41 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja en daar moeten we vanaf vind ik.
Ik zou zeggen, bel ze ff, maar ze zijn al begonnenquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze dan niet een uurtje later beginnen
Quarantaine wel, nu weer even wat conditie opbouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola... hoe gaat het met de quarantaine ? alweer verlost en opgeknapt?
Op een net gedweild parcoursquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bel ze ff, maar ze zijn al begonnen
Hopen dat dat een béétje makkelijk gaat lukkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Quarantaine wel, nu weer even wat conditie opbouwen.
Fijn dat je er vanaf bentquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Zamboni?quote:
Oh ... Ik wou net gaan vragen wat voor vlees het was...quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Was een foutje, en mij toch vergoeden was de makkelijkste optie vonden ze kennelijk
Klinkt alsof max wat gefaald heeftquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... Maar volgens Max was het nog slechter dan op ijs....
Nee hoor .. hij was het snelst van allen..quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt alsof max wat gefaald heeft
Dan is het goedquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor .. hij was het snelst van allen..
Vind je het ook zo bizar?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu nog in de wedstrijdquote:
Details details....quote:
Ik ben sjampie nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Puzzzzzzzz
Voor @:sjampoeh
En nooit meer kwijtgeraakt sindsdien?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf jaaaren geleden al gevonden
Neequote:Op vrijdag 13 november 2020 13:20 schreef cafca het volgende:
[..]
En nooit meer kwijtgeraakt sindsdien?
Nee sorryquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van hier was er al bij toen het eerste biertje gemaakt werd?
https://historiek.net/wie(...)jaar-geleden/138463/
In gedachtenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Shandy, tikkie 7-up en tikkie bier. Weet er maar weinig meer van.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
ik was denk ik 14 jaar toen ik voor het eerst bier dronk..
Da's dus zeker 1000 jaar na het eerste biertje!quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
Omdat er meer leuke dingen waren die dag weet ik nog waar, waarom etc dat eerste biertje er kwam. Was 13.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
Je vader was dan ook tandarts.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:00 schreef chufi het volgende:
Eindexamen feest van mn broer in onze tuin was het.. een beugeltje
Nee. Toen was ik net effe weg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je al een half krat op dan ?quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:29 schreef D. het volgende:
Had net even een powernapje gedaan, zodat ik straks niet halverwege omval
OK, van mij mag je hoor...quote:
Ik ben dat vergeten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
jaaaaa alles bijna opquote:
Ritme is weer goed jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij al weer een beetje op een normaal ritme of zoiets
Heb nog in de koelkast maar ik doe t rustig aan.quote:
Oke, dan had je wel genoegquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb nog in de koelkast maar ik doe t rustig aan.
De Corona, niet geweldig.. Gouden Carolus: absoluut!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan had je wel genoeg
Was het wel lekker?
Doe maar rustig aan danquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ritme is weer goed ja![]()
voor zolang het duurt
Klinkt logisch welquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
De Corona, niet geweldig.. Gouden Carolus: absoluut!
Mjah, das dubbel, beweging is ook goed.quote:
Smaken verschillenquote:
Ja ja bewegen is altijd goed, maar teveel weer nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, das dubbel, beweging is ook goed.
Ja, anders had ik het ook zeker gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
jammer dat je niet mee kan doen maar wel verstandig denk ik
Hoop toch van de week weer de sportschool in te kunnen. Gewoon weer tig niveau's lager beginnen met opbouwen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja bewegen is altijd goed, maar teveel weer niet
nou inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het ook zeker gedaan.
Voor nu is het niet anders, 1 keer seh/ic is genoeg voorlopig
Heer en meester?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Iemand de donatieregel nog gelezen? "Soury: Niemand weet dat ik repelsteeltje heer"
Wie ze precies heer noemt is mij nog een raadsel.
me not knowquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Iemand de donatieregel nog gelezen? "Soury: Niemand weet dat ik repelsteeltje heer"
Heeft ze toch weer gedoneerd na de fail van gisteren ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirrorquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Verbaast zich dat jullie dingen van gisteren onthouden
Fake newsquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirror
Dat zal wel haar andere account zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heer en meester?
Of gewoon heet?
Als je het zo leest heeft het beide wel watquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel haar andere account zijn.
check @Repelsteeltjequote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel haar andere account zijn.
Hm, blijkbaar is het een dingetje...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef GSi het volgende:
De kuthoer!
\"Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet\"
Dan moet je dat vooral tegen iedereen vertellen, dat zgn. niemand weet dat je zo heet, stomme doos. *hier* voor je![]()
Als ik je ooit tegen kom, roep ik je gewoon bij je naam en als je het dan in je hoofd haalt verbaast te reageren, trek ik je armen eraf en neuk ik je in je schouders![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar is het een dingetje...
[..]
Ik had de indruk dat dat straatverlichting was vanwege zijn gebruik van zijn smilies.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirror
kon ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat dat straatverlichting was vanwege zijn gebruik van zijn smilies.
Ook een user die in ieder geval niet meer onder die naam postquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
2007 en geen idee waar het over gaat ..
Weet ik ook niet. Maar “Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet” is blijkbaar een citaat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
2007 en geen idee waar het over gaat ..
Moi ? Yo ? Maar ja natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Maar “Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet” is blijkbaar een citaat.
Ik kwam ook een quote tegen waar jij Repelsteeltje werd genoemd
Al meer dan 10 miljoen covid-besmettingen in de VSquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:51 schreef chufi het volgende:
Trump had een persco over Corono virus geloof ik ..
Ja verkiezingen en inmiddels is Georgia ook Bidens ... Nee ik praat over Covid , hoe goed ik het wel heb gedaan ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al meer dan 10 miljoen covid-besmettingen in de VS![]()
Ze kunnen beter gaan bijhouden wie het niet heeft.
En ik weet niet wat voor regering hier volgend jaar zit. Tsja, wie weet hetquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verkiezingen en inmiddels is Georgia ook Bidens ... Nee ik praat over Covid , hoe goed ik het wel heb gedaan ...![]()
Trump dus
quote:whatever happens in the future — who knows which administration it will be? I guess time will tell
Ja. Er had wat mij betreft vier jaar geleden al ingegrepen mogen worden. Maar in de komende weken zou hij weleens helemaal kunnen doordraaien.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja maar dat gedrag van ontkennend gedrag van Trump is wel heel zielig ... Misschien dat er ingegrepen moet worden voordat die gast doordraait in zn wereldje en gekke dingen gaat doen
Nou ja al die advocaten gaan niet liegen voor de rechter, dus daar loopt het al spaak voor Trump.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja maar dat ontkennend gedrag van Trump is wel heel zielig ... Misschien dat er ingegrepen moet worden voordat die gast doordraait in zn wereldje en gekke dingen gaat doen
Hoe krijgt ze het voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ze dan toch het vinkje gevonden, maakt ze een tikfout
Bril niet op waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ze dan toch het vinkje gevonden, maakt ze een tikfout
In d'r eentje bier aan het proeven. Veel bierquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het voor elkaar.![]()
Goedemiddag.
Ik vind dat best hebberigquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik heb het Sinterklaasjournaal aanstaan.. en heb alvast 3 schoenen klaargezet voor vanaaf,![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:53 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy hou me tegen. Ik zit naar schoenen te kijken
Self control Self control Self controlquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beheers je Prish, je kan ze voorlopig toch alleen maar thuis aan.
Zelfverwennerijquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Self control Self control Self control
Ok. Gaat lukken.
Zag ook mooi makeupjes
Quote verkloot gefixtquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:11 schreef Straatverlichting het volgende:
Ikv verwacht ook maar 1 volle schoen. Wie niet waagt....
Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt ook mee hoor, het is jouw geld
Thxquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Quote verkloot gefixt![]()
Triple winkansen natuurlijk, ik prop gewoon die föhn in mijn schoen, dan ben ik de enige die wel iets heeft
Dat is inderdaad liefquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:56 schreef cafca het volgende:
Ik heb lekker sinterklaaschocolaatjes gekregen van de buren omdat wij altijd hun pakjes aannemen.
Best lief
Da's ook lief!quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lief![]()
Ik kreeg gisteren kruidnootjes met witte chocola en aardbei van mijn zus, ik heb er net één geproefd, zo smerig. Die ga ik vanavond bij iemand in zijn schoen doen
Je hč, ook zo flauw als ik de enige ben met iets in mijn schoenquote:
Tikfoutje gast. HEET godverdomme nou ja het gaat om weer wat poen. Ik zit hier al sinds 2007 gratis en voor niets. Ik heb zelfs een abbo van wie dan ook. Ik doe wat terug waar ik me welkom voel een warm bad duuhhh !!quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Wat voor kaas?quote:
Lekkerquote:
Vast wel. Sommige accounts slaan nergens op. Hebben geen enkele post ook.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
Oh dear er is blijkbaar een repelsteeltje user geweest
quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Vast wel. Sommige accounts slaan nergens op. Hebben geen enkele post ook.
10 euro kwijt en nog steeds niet de bericht die je in gedachten had.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Tikfoutje gast. HEET godverdomme nou ja het gaat om weer wat poen. Ik zit hier al sinds 2007 gratis en voor niets. Ik heb zelfs een abbo van wie dan ook. Ik doe wat terug waar ik me welkom voel een warm bad duuhhh !!
Hahahahaha
Wat had jij in gedachte dan? En ach een pakkie peuken is al 8 euroquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
10 euro kwijt en nog steeds niet de bericht die je in gedachten had.
Ik had niks in gedachten, nou ja ik hoopte dat ik het was die jij heer noemde. Ik verdien dat wel een beetje vind ik.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachte dan? En ach een pakkie peuken is al 8 euro
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
Misschien ben ik het wel die zij heer noemt, dat respect heb ik inmiddels wel bij haar afgedwongen vind ik.
Je bent ook een heer. Daar is niks aan gelogen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik had niks in gedachten, nou ja ik hoopte dat ik het was die jij heer noemde. Ik verdien dat wel een beetje vind ik.
Zo duur alquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachte dan? En ach een pakkie peuken is al 8 euro
Jaquote:
Prima geld zatquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik vind het nog goedkoop eigenlijk, mogen ze best van mij verdubbelen.
Mag van mij ook.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:24 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik vind het nog goedkoop eigenlijk, mogen ze best van mij verdubbelen.
Er zitten maar 19 peuken in tegenwoordig 7,50quote:
Omdat je niet rooktquote:
Nog ergerquote:Op zaterdag 14 november 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zitten maar 19 peuken in tegenwoordig 7,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |