nou inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, anders had ik het ook zeker gedaan.
Voor nu is het niet anders, 1 keer seh/ic is genoeg voorlopig
Heer en meester?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Iemand de donatieregel nog gelezen? "Soury: Niemand weet dat ik repelsteeltje heer"
Wie ze precies heer noemt is mij nog een raadsel.
me not knowquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Iemand de donatieregel nog gelezen? "Soury: Niemand weet dat ik repelsteeltje heer"
Heeft ze toch weer gedoneerd na de fail van gisteren ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirrorquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Verbaast zich dat jullie dingen van gisteren onthouden
Fake newsquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirror
Dat zal wel haar andere account zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heer en meester?
Of gewoon heet?
Als je het zo leest heeft het beide wel watquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel haar andere account zijn.
check @Repelsteeltjequote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel haar andere account zijn.
Hm, blijkbaar is het een dingetje...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:56 schreef GSi het volgende:
De kuthoer!
\"Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet\"
Dan moet je dat vooral tegen iedereen vertellen, dat zgn. niemand weet dat je zo heet, stomme doos. *hier* voor je![]()
Als ik je ooit tegen kom, roep ik je gewoon bij je naam en als je het dan in je hoofd haalt verbaast te reageren, trek ik je armen eraf en neuk ik je in je schouders![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar is het een dingetje...
[..]
Ik had de indruk dat dat straatverlichting was vanwege zijn gebruik van zijn smilies.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Was jij de anonieme donateur of anders Blackmirror
kon ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik had de indruk dat dat straatverlichting was vanwege zijn gebruik van zijn smilies.
Ook een user die in ieder geval niet meer onder die naam postquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
2007 en geen idee waar het over gaat ..
Weet ik ook niet. Maar “Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet” is blijkbaar een citaat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
2007 en geen idee waar het over gaat ..
Moi ? Yo ? Maar ja natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Maar “Niemand weet dat ik Repelsteeltje heet” is blijkbaar een citaat.
Ik kwam ook een quote tegen waar jij Repelsteeltje werd genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |