Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.quote:
Gewoon ff flink doorposten.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
Wat ben je van plan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, maar we rollen zo de vrijdag in..... zolang we het niet meteen volposten hier.
Dat kan je beter aan blackmirror vragen, die heeft al de lapo.quote:
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Is dat jouw poes in de OP?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Ik meestal ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Deisyy, voor al uw vragenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
Tsssssk....
* blackmirror stuurt de vragenstellers terug naar Deisyy
Zwarte katten brengen geluk, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Jaquote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
Een ongeluk bij een geluk.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Misschien dat haar man zo heet?
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.quote:
Het ligt aan Shiiquote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.
Ik zie hem ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een gave.🧙🏻♀️quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |