Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.quote:
Gewoon ff flink doorposten.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
Wat ben je van plan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het vrijdag is is dit topic allang vol.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja, maar we rollen zo de vrijdag in..... zolang we het niet meteen volposten hier.
Dat kan je beter aan blackmirror vragen, die heeft al de lapo.quote:
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Is dat jouw poes in de OP?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Ik meestal ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt namelijk ongeluk.
Deisyy, voor al uw vragenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
Tsssssk....
* blackmirror stuurt de vragenstellers terug naar Deisyy
Zwarte katten brengen geluk, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders had ik mijn zwarte poezebeest weggedaan.
Jaquote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?quote:Op donderdag 12 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Lijkt ook best veel op de kat van Deisyy.
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Heeft Deisyy ook een zwarte kat?
Een ongeluk bij een geluk.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zout over mijn schouder gooide ging het vaatje stuk, dus dat brengt ook ongeluk.
Jerry! Jerry! Jerry!quote:Op donderdag 12 november 2020 22:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Misschien dat haar man zo heet?
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.quote:
Het ligt aan Shiiquote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh ik zit mobiel, raar want notturna ziet hem wel.
Ik zie hem ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een gave.🧙🏻♀️quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar, op m'n mobiel zie ik 'm wel. Hij lijkt wel heel erg op die van blackmirror.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk al die zwarte katten.❤️❤️quote:
Ze was echt een droppie, 19 jaar is ze geworden.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Heerlijk al die zwarte katten.❤️❤️
Ze luistert niet naar haar naam, mogelijk zit ik verkeerd en heet ze anders of wilt ze anders heten.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef shiitake het volgende:
Wonen jullie allemaal samen?Ik zie steeds dezelfde zwarte kat met een wit befje.
Mooie leeftijd toch? Maar het blijft altijd den gemis.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ze was echt een droppie, 19 jaar is ze geworden.
Oh, ik hoop dat ik nog 9 jaar van haar kan genieten. Tis echt een lief beest.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef shiitake het volgende:
Wonen jullie allemaal samen?Ik zie steeds dezelfde zwarte kat met een wit befje.
Ja best oud voor een kat en ze is nu bijna 3 jaar al niet meer bij ons helaas.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch? Maar het blijft altijd den gemis.
Ik hoop dat ook voor jouquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Oh, ik hoop dat ik nog 9 jaar van haar kan genieten. Tis echt een lief beest.
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...
Had graag willen reageren op deze mooie meiden, maar blackmirror heeft mij uitgelogt.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
Ik vond de dames gisteren op bed in de zon
[ afbeelding ]
Volgende keer beterquote:Op donderdag 12 november 2020 23:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Had graag willen reageren op deze mooie meiden, maar blackmirror heeft mij uitgelogt.
Mooie leeftijd. Mijn vorige kat is maar 15 geworden.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:02 schreef espri het volgende:
[..]
Schattig maar dat was iets wat Guusje bij ons nooit mocht, op de bedden, daarom was ze zou blij als @tonja weleens kwam logeren, die liet per ongeluk de slaapkamerdeur open....quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ook best op leeftijd toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mooie leeftijd. Mijn vorige kat is maar 15 geworden.
Dat sowieso, afscheid nemen is altijd te vroeg.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Best netjes
Al is het altijd te vroeg
Leuk is dat he, de mijne gaat altijd in een vakje van 30cm bij 30cm zonlicht op de grond liggen wat natuurlijk niet op die plek blijft.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, ik denk er maar nu nie over na.quote:
Nou 16 is best een mooie gemiddelde leeftijd had ik gehoord. 19 heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:09 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik hoorde om mij heen vaak dat katten bij anderen ouder werden.
aha....quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror voelt zich betrapt en logt zijn kloontjes nottuma en deisyy maar ff uit...
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die ligt nog op zijn rug![]()
Maar mijn vest is af, heb ik al een paar keer gedragen
past wel mooi bij de zwarte katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zou toch maar een witte kat hebben![]()
eindelijk weer eens een dame in je bedquote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aha....
met je zwarte vest nog aan
[..]
past wel mooi bij de zwarte kat![]()
je zou toch maar een witte kat hebben
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef D. het volgende:
Ik had ooit een kat die altijd op de monitor lag toen dat nog grote bakbeesten waren, toen die werd vervangen door een flatscreen sprong ie dus mis
Nu heb een kat die via de tv (4 cm dik) op de kast springt.
Ben bang dat dat weer verkeerd gaat zodra er een nieuwe tv komt
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.
Ik hou van alle kleuren zwart, gebroken zwart, cremezwart, alpinezwart, licht zwart, donker zwart.
50 tinten zwart?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb smaak he, dat kan je niet ontkennen. Ik draag trouwens ook nog zwarte ondergoed.
Ik hou van alle kleuren zwart, gebroken zwart, cremezwart, alpinezwart, licht zwart, donker zwart.
Wacht maar tot je overgaat naar OLEDtv, dat is minder dan 1 cm dik bovenin.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:15 schreef D. het volgende:
Ik had ooit een kat die altijd op de monitor lag toen dat nog grote bakbeesten waren, toen die werd vervangen door een flatscreen sprong ie dus mis
Nu heb een kat die via de tv (4 cm dik) op de kast springt.
Ben bang dat dat weer verkeerd gaat zodra er een nieuwe tv komt
Dat zeg ikquote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wacht maar tot je overgaat naar OLEDtv, dat is minder dan 1 cm dik bovenin.
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Nog geen, maar hij gaat al even meequote:Op donderdag 12 november 2020 23:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Welke ga je kopen? Ik overweeg de LG CX.
Ik ben blackmirror, aangenaamd. En wie ben jij?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........
Ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wie ben je nouuuuuuuuuuuuuu ik wil dat weten.........
we hebben elkaar al een paar keer ''gesproken'' hieroquote:Op donderdag 12 november 2020 23:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ben blackmirror, aangenaamd. En wie ben jij?
ook van drop?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel van vroeger, van een star trek serie topic. Als ik me niet vergis tenminste.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we hebben elkaar al een paar keer ''gesproken'' hiero![]()
dus jij bent vergeetachtig
Een star trek serie topic?quote:Op donderdag 12 november 2020 23:27 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik herinner me jou nog wel van vroeger, van een star trek serie topic. Als ik me niet vergis tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |