quote:
quote:
Ook hier heb ik geen idee waar het over gaat.quote:
Al meer dan 10 miljoen covid-besmettingen in de VSquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:51 schreef chufi het volgende:
Trump had een persco over Corono virus geloof ik ..
Ja verkiezingen en inmiddels is Georgia ook Bidens ... Nee ik praat over Covid , hoe goed ik het wel heb gedaan ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al meer dan 10 miljoen covid-besmettingen in de VS![]()
Ze kunnen beter gaan bijhouden wie het niet heeft.
En ik weet niet wat voor regering hier volgend jaar zit. Tsja, wie weet hetquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verkiezingen en inmiddels is Georgia ook Bidens ... Nee ik praat over Covid , hoe goed ik het wel heb gedaan ...![]()
Trump dus
quote:whatever happens in the future — who knows which administration it will be? I guess time will tell
Ja. Er had wat mij betreft vier jaar geleden al ingegrepen mogen worden. Maar in de komende weken zou hij weleens helemaal kunnen doordraaien.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja maar dat gedrag van ontkennend gedrag van Trump is wel heel zielig ... Misschien dat er ingegrepen moet worden voordat die gast doordraait in zn wereldje en gekke dingen gaat doen
Nou ja al die advocaten gaan niet liegen voor de rechter, dus daar loopt het al spaak voor Trump.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja maar dat ontkennend gedrag van Trump is wel heel zielig ... Misschien dat er ingegrepen moet worden voordat die gast doordraait in zn wereldje en gekke dingen gaat doen
Hoe krijgt ze het voor elkaar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ze dan toch het vinkje gevonden, maakt ze een tikfout
Bril niet op waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:44 schreef Deisyy het volgende:
Heeft ze dan toch het vinkje gevonden, maakt ze een tikfout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |