Is een SC dood als er niet meer gepost wordt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De leegte is de doodsteek van de SC
Jij hebt wel iets met doodsteken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De leegte is de doodsteek van de SC
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.
En ik zie het zelf niet als zeuren, meestal.
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.
En ik zie het zelf niet als zeuren, meestal.
Er zit hier een mug.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met doodsteken.
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een SC dood als er niet meer gepost wordt?
Wanneer?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
Dit helikoptertje gaat op Mars rondvliegen:
[ afbeelding ]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?
Te druk is fataal vaak.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?
van wat ?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
De landing is op 18 februari 2021.
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.
Is hier ook idem ditoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?
Ik probeer hem te verrassen door hém juist te steken. Dat verwachten ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik even geen grappen maken over doodsteken.
Werd daar niet gepost door mensen die nu hier zitten?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.
gekleurd zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.
ja lamaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werd daar niet gepost door mensen die nu hier zitten?
Ah, die zijn vast objectief in dezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |