snap jij het ?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodeng, kritisch zijnDat dat kan op een discussieforum. Oh wacht...
Petz is wat meer meegaand van aard.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Sacha is al bezet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven Piet in het positieve,,, stuur me de ideale vrouw er nog bij en ik stop
Die Hasselhof lustte ook wel een drankje.quote:
Ja, die heeft inderdaad nooit bonje, veel makkelijker.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Petz is wat meer meegaand van aard.
Dat snap ik ook wel, dat punt van jou. Maar er verandert toch niets. Je komt hooguit over als een wannebee mod, die overal over zeurt. En dat vind ik zonde van jou, want je hebt hier al zoveel leuke dingen verteld, over Winnie etc. Vind het zonde van je energie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, dat punt van jou. Maar er verandert toch niets. Je komt hooguit over als een wannebee mod, die overal over zeurt. En dat vind ik zonde van jou, want je hebt hier al zoveel leuke dingen verteld, over Winnie etc. Vind het zonde van je energie.
Ja ik heb makkelijk pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad nooit bonje, veel makkelijker.
Welke vraag je je dan afquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer het drukker wordt dan verdwijnt de inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |