quote:
Dat deed je net welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tief maar weer eens op dan .. Ik ga toch niet verkondigen hoe goed ik wel ben daar .. Doe mn dieng terwijl jij daar te schijterig voor bent.
snap jij het ?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodeng, kritisch zijnDat dat kan op een discussieforum. Oh wacht...
Petz is wat meer meegaand van aard.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Sacha is al bezet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven Piet in het positieve,,, stuur me de ideale vrouw er nog bij en ik stop
Die Hasselhof lustte ook wel een drankje.quote:
Ja, die heeft inderdaad nooit bonje, veel makkelijker.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Petz is wat meer meegaand van aard.
Dat snap ik ook wel, dat punt van jou. Maar er verandert toch niets. Je komt hooguit over als een wannebee mod, die overal over zeurt. En dat vind ik zonde van jou, want je hebt hier al zoveel leuke dingen verteld, over Winnie etc. Vind het zonde van je energie.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, dat punt van jou. Maar er verandert toch niets. Je komt hooguit over als een wannebee mod, die overal over zeurt. En dat vind ik zonde van jou, want je hebt hier al zoveel leuke dingen verteld, over Winnie etc. Vind het zonde van je energie.
Ja ik heb makkelijk pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad nooit bonje, veel makkelijker.
Welke vraag je je dan afquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef PP_Sound het volgende:
Wanneer het drukker wordt dan verdwijnt de inhoud.
Is een SC dood als er niet meer gepost wordt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De leegte is de doodsteek van de SC
Jij hebt wel iets met doodsteken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De leegte is de doodsteek van de SC
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.
En ik zie het zelf niet als zeuren, meestal.
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kutinstelling. ‘Er verandert toch niks, dus laat maar gaan.’ Daar heb ik niks mee.
En ik zie het zelf niet als zeuren, meestal.
Er zit hier een mug.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met doodsteken.
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Is een SC dood als er niet meer gepost wordt?
Wanneer?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
Dit helikoptertje gaat op Mars rondvliegen:
[ afbeelding ]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?
Te druk is fataal vaak.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?
van wat ?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
De landing is op 18 februari 2021.
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.
Is hier ook idem ditoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De COS is geen chat. Dat is het hele probleem.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een park succesvol als het er lekker rustig is?
Ik probeer hem te verrassen door hém juist te steken. Dat verwachten ze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik even geen grappen maken over doodsteken.
Werd daar niet gepost door mensen die nu hier zitten?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In UTO was ooit ook SC die nergens over ging.
gekleurd zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.
ja lamaquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werd daar niet gepost door mensen die nu hier zitten?
Ah, die zijn vast objectief in dezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn wandelpark behoort tot de top vijf van mooiste parken ter wereld. Volgens de Tubantia tenminste.
Maar dit gedeelte van het forum dient wél als chat.quote:
Daar mogen we het niet over hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Juist wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe haal je je eigen inbreng naar benedenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een aantal.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik kan het verband even niet leggen met de COS.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe haal je je eigen inbreng naar beneden
Door kritisch te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?
Heeft ie al een naam?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
Dit helikoptertje gaat op Mars rondvliegen:
[ afbeelding ]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik kan het verband even niet leggen met de COS.
Doe es normaalquote:
Dat lijdt LEIDT misschien wel tot een existentiële crisis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik probeer hem te verrassen door hém juist te steken. Dat verwachten ze niet.
Is Billy weer terug?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Door kritisch te zijn![]()
De Cos is momenteel compleet gestoord, zoveel haat, het tokkiegehalte is beangstigend bijna.
Vinger in de pap is niet erg, ligt er aan welke vinger.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.
Ik heb met Mootie hier een gesprek en zou het op prijs stellen als je je daar niet mee bemoeitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Doe es normaalIk heb je nog niet een keer zien posten in de cos, maar wel een grote muil hier. Wees dan een vrouw en kom dan in de FB klagen daar ?
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijdt misschien wel tot een existentiële crisis.
Dan moet je lekker in dm verder gaan, tis een openbaar forum.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik heb met Mootie hier een gesprek en zou het op prijs stellen als je je daar niet mee bemoeit
Mars Helicopter Scrut.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog niet echt. Alleen een technische naam: Mars Helicopter Scout.
Waarom hadden mods een vinger in de pap in de SC?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.
Laat het los.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
De Cos is momenteel compleet gestoord, zoveel haat, het tokkiegehalte is beangstigend bijna.
Wow!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
Oh, ik ga een Chuf doen![]()
Mijn oom was ooit hoofdredacteur van Tubantia.
Nee, dank jequote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan moet je lekker in dm verder gaan, tis een openbaar forum.
Dan ken ik hem vas welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
Oh, ik ga een Chuf doen![]()
Mijn oom was ooit hoofdredacteur van Tubantia.
Geen muziek?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef snetje het volgende:
Wow dat was ff een binnen komertje ...
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sorry scrut voor de vervuiling van de uto-ers
bemoei nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom hadden mods een vinger in de pap in de SC?
WAS JIJ TOEN MOT????quote:
pfieeuwquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.
Geweldig team is dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.
Ik heb nergens last van en lees dat onderlinge gedoe niet of soms , maar ga gewoon verderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat ik wilde weten wat er gebeurde in UTO. Wat ik las van users...Ik ben in mijn bed gekropen, mijn honden dicht tegen me aan en een potje gejankt. Onnozel ergens misschien gedacht dat het niet zo erg was gesteld met mensen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |