Waarom hadden mods een vinger in de pap in de SC?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.
Laat het los.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
De Cos is momenteel compleet gestoord, zoveel haat, het tokkiegehalte is beangstigend bijna.
Wow!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
Oh, ik ga een Chuf doen![]()
Mijn oom was ooit hoofdredacteur van Tubantia.
Nee, dank jequote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan moet je lekker in dm verder gaan, tis een openbaar forum.
Dan ken ik hem vas welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef mootie het volgende:
Oh, ik ga een Chuf doen![]()
Mijn oom was ooit hoofdredacteur van Tubantia.
Geen muziek?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef snetje het volgende:
Wow dat was ff een binnen komertje ...
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sorry scrut voor de vervuiling van de uto-ers
bemoei nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom hadden mods een vinger in de pap in de SC?
WAS JIJ TOEN MOT????quote:
pfieeuwquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.
Geweldig team is dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, de moderators houden wel een oogje in het zeil.
Ik heb nergens last van en lees dat onderlinge gedoe niet of soms , maar ga gewoon verderquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Door kritisch te zijn![]()
De Cos is momenteel compleet gestoord, zoveel haat, het tokkiegehalte is beangstigend bijna.
Kan je zeggen dat ik wilde weten wat er gebeurde in UTO. Wat ik las van users...Ik ben in mijn bed gekropen, mijn honden dicht tegen me aan en een potje gejankt. Onnozel ergens misschien gedacht dat het niet zo erg was gesteld met mensen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Door kritisch te zijn![]()
Die Sjoef is echt geweldigquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van en lees dat onderlinge gedoe niet of soms , maar ga gewoon verder
Je vindt de manier van posten daar wel beschaafd en normaal?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van en lees dat onderlinge gedoe niet of soms , maar ga gewoon verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |