Maar dit gedeelte van het forum dient wél als chat.quote:
Daar mogen we het niet over hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Werd daar niet gepost door mensen die nu hier zitten?
Juist wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe haal je je eigen inbreng naar benedenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een aantal.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik kan het verband even niet leggen met de COS.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoe haal je je eigen inbreng naar beneden
Door kritisch te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe denk jij daarover dan? De manier van chatten veranderen is proberen de mensheid te veranderen. Mods gaan mee in het gedrag van de users en andersom. Op welke manier denk jij daar een verandering in te kunnen brengen?
Heeft ie al een naam?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
Dit helikoptertje gaat op Mars rondvliegen:
[ afbeelding ]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Ik kan het verband even niet leggen met de COS.
Doe es normaalquote:
Dat lijdt LEIDT misschien wel tot een existentiële crisis.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik probeer hem te verrassen door hém juist te steken. Dat verwachten ze niet.
Is Billy weer terug?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Door kritisch te zijn![]()
De Cos is momenteel compleet gestoord, zoveel haat, het tokkiegehalte is beangstigend bijna.
Vinger in de pap is niet erg, ligt er aan welke vinger.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb het over SC van de Cos. Men is massal hierheen verhuisd omdat de mods daar een te grote vinger in de pap hadden. Ik was toen nog een lurker maar meerdere mensen waren het spuugzat.
Ik heb met Mootie hier een gesprek en zou het op prijs stellen als je je daar niet mee bemoeitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Doe es normaalIk heb je nog niet een keer zien posten in de cos, maar wel een grote muil hier. Wees dan een vrouw en kom dan in de FB klagen daar ?
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijdt misschien wel tot een existentiële crisis.
Dan moet je lekker in dm verder gaan, tis een openbaar forum.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik heb met Mootie hier een gesprek en zou het op prijs stellen als je je daar niet mee bemoeit
Mars Helicopter Scrut.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog niet echt. Alleen een technische naam: Mars Helicopter Scout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |