malversatiesquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
waarvan wil je beschuldigd worden dan?
Dat is een soort cake toch?quote:
In de COS lul ik op me zelf met mn eigen ideeen .. Bedenk zelfs dingen voor de FEBO die ze dan ook soms nog een doen ook ..quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jij lult met alle winden mee meestal.
Heeft Huub je daarvoor wel eens bedankt?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
Bedenk zelfs dingen voor de FEBO die ze dan ook soms nog een doen ook ..
Ja, mooi om te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt flink langs elkaar heengeluld
Dit gaat over mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kaapt geen topics, valt niemand persoonlijk aan, je bent te netjes eik voor dit forum.
Ja en waarom noem je me dan , want je had het tegen mootie en dan opeens mijn naam .. maar ok zal wel goed zijn.. gemoedren kunnen weer rustenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:25 schreef Petzi het volgende:
Ik zei ,sorry chuff, omdat het over de Cos ging. Verder niets
Kun je niet beter naar de Cos gaan om dit te verkondigen? Daar lachen ze je vierkant uitquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In de COS lul ik op me zelf met mn eigen ideeen .. Bedenk zelfs dingen voor de FEBO die ze dan ook soms nog een doen ook ..
niet over jouquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit gaat over mij.
Hoi Piet.
Ow jee.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit gaat over mij.
Hoi Piet.
Nee nog niet .. eens kijken .. staan nog wat vacatures open daarquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Huub je daarvoor wel eens bedankt?
Hoi mariaquote:
Doodeng, kritisch zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:12 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kom je overigens tegenwoordig alleen nog maar binnenvallen om iemand op de vingers te tikken?
Vind dat (sorry Chuff) in de Cos ook erg irritant van je. Je bent nooit on-topic, maar stelt alleen kritische vragen aan users. En mods steeds aanvallen op nalatigheid.
Ik mag je graag, maar dat vind ik een naar kantje van je.
Niet overdrijven Piet in het positieve,,, stuur me de ideale vrouw er nog bij en ik stopquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kaapt geen topics, valt niemand persoonlijk aan, je bent te netjes eik voor dit forum.
Het is Jubelenjaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodeng, kritisch zijnDat dat kan op een discussieforum. Oh wacht...
Tief maar weer eens op dan .. Ik ga toch niet verkondigen hoe goed ik wel ben daar .. Doe mn dieng terwijl jij daar te schijterig voor bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar de Cos gaan om dit te verkondigen? Daar lachen ze je vierkant uit
quote:
Dat deed je net welquote:Op donderdag 24 oktober 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tief maar weer eens op dan .. Ik ga toch niet verkondigen hoe goed ik wel ben daar .. Doe mn dieng terwijl jij daar te schijterig voor bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |