In d'r eentje bier aan het proeven. Veel bierquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het voor elkaar.![]()
Goedemiddag.
Ik vind dat best hebberigquote:Op zaterdag 14 november 2020 12:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik heb het Sinterklaasjournaal aanstaan.. en heb alvast 3 schoenen klaargezet voor vanaaf,![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:53 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy hou me tegen. Ik zit naar schoenen te kijken
Self control Self control Self controlquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beheers je Prish, je kan ze voorlopig toch alleen maar thuis aan.
Zelfverwennerijquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Self control Self control Self control
Ok. Gaat lukken.
Zag ook mooi makeupjes
Op zaterdag 14 november 2020 12:59 schreef Deisyy het volgende:
Quote verkloot gefixtquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:11 schreef Straatverlichting het volgende:
Ikv verwacht ook maar 1 volle schoen. Wie niet waagt....
Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt ook mee hoor, het is jouw geld
Thxquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Quote verkloot gefixt![]()
Triple winkansen natuurlijk, ik prop gewoon die föhn in mijn schoen, dan ben ik de enige die wel iets heeft
Dat is inderdaad liefquote:Op zaterdag 14 november 2020 13:56 schreef cafca het volgende:
Ik heb lekker sinterklaaschocolaatjes gekregen van de buren omdat wij altijd hun pakjes aannemen.
Best lief
Da's ook lief!quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lief![]()
Ik kreeg gisteren kruidnootjes met witte chocola en aardbei van mijn zus, ik heb er net één geproefd, zo smerig. Die ga ik vanavond bij iemand in zijn schoen doen
Je hè, ook zo flauw als ik de enige ben met iets in mijn schoenquote:
Tikfoutje gast. HEET godverdomme nou ja het gaat om weer wat poen. Ik zit hier al sinds 2007 gratis en voor niets. Ik heb zelfs een abbo van wie dan ook. Ik doe wat terug waar ik me welkom voel een warm bad duuhhh !!quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef blackmirror het volgende:
Iemand de donatieregel nog gelezen? "Soury: Niemand weet dat ik repelsteeltje heer"
Wie ze precies heer noemt is mij nog een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |