Ja,laat díe foto maar zittenquote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weer
Wat een mooiertsquote:Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook dan
Niet de mooiste foto, maar de laatste van samen
[ afbeelding ]
Wel poesloos?quote:Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen. Nu gaat het wel weer
quote:
Die heb ik ook al eens gepost, maar deze is inderdaad in voorbereiding.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik ook al eens gepost, maar deze is inderdaad in voorbereiding.
[ afbeelding ]
Ja helaas wel. Zou wel willen maar komt gewoon niet zo goed uit momenteel. Misschien in de toekomstquote:
quote:
Heb ik toen ook over verteld, was een schildpadkatje en slechts een half jaar mogen worden.quote:
Die is leukquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Ow, ik had gelogen trouwens
Dit was de laatste foto samen, maar jullie begrijpen waarom ik voor de eennalaatate ging
[ afbeelding ]
Ow echt, wat een pittige beestjesquote:Op maandag 13 december 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja en die titel draag ik met trots![]()
Ja katten kunnen wel krengen zijn soms. Mijn Samba is alleen maar heel lief, maar kan wel naar je grijpen als je haar net geknuffeld hebt en wegloopt maar zij liever heeft dat je blijft; en dat gegrijp met die klauw kan wel pijn doenHindi is een schat, maar vangt veel muizen. Sheba kon ook wel een venijnig uithalen toen ze jong was als je je eten wilde beschermen (wat wij aten wilde zij perse hebben), maar sinds ze hoog bejaard is voor een kat, kan ze dat niet meer opbrengen en is het rustiger
![]()
Schildpadjes en lapjes zijn altijd poezen trouwens, tenzij er sprake is van intersekse
Oh wat sneu, zo jongquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Heb ik toen ook over verteld, was een schildpadkatje en slechts een half jaar mogen worden.
Ze heeft een mooi plekje in haar urntje met een foto van haar ernaast, en hoog weggezet in de hoop dat de 2 zwarte katten haar er niet afduwen.
Deze vind ik ook mooi hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef D. het volgende:
Ow, ik had gelogen trouwens
Dit was de laatste foto samen, maar jullie begrijpen waarom ik voor de eennalaatate ging
[ afbeelding ]
Als je het zo brengt is het alsof mannen op leeftijd wel vaker jouw kuiten likken voor aandachtquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, wat een pittige beestjesTom tikt wel zachtjes met zijn poot tegen mijn kuit als ik bij hem weg loop nadat ik hem heb geaaid, omdat hij dan wil dat ik er nog even mee door ga, maar dat is ook al een mannetje op leeftijd.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat sneu, zo jong![]()
En wat fijn dat je zo'n mooi plekje nu voor haar hebt!Is ze toch nog een beetje bij je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Zo is het niet bedoelt hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef drakin het volgende:
Mijn eerste kleinkind is overleden en dan ben ik maar oma?
Dit doet pijn
Leukquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sheba:
[ afbeelding ]
Hindi:
[ afbeelding ]
Samba:
[ afbeelding ]
Allemaal verschillende karakters ook, zo te zienquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Sheba:
[ afbeelding ]
Hindi:
[ afbeelding ]
Samba:
[ afbeelding ]
Tom is een zwarte kat met een klein wit befje, mijn zoon heeft sinds kort wel een tuxedo katjequote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Een zwarte kat met een befje of een tucsido kat?
Is goed hoorquote:Op maandag 13 december 2021 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het niet bedoelt hoor
We waren op zoek naar de andere zwarte katten eigenaar, ik dacht dat jij dat was, maar toen zei jij dat je oma van de 2 katten bent, dus zei ik dat jij maar de oma was. Nogmaals, dat is niet lullig bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |