quote:Op maandag 13 december 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in maart een kerstslinger gemaakt, dus die hangt bijna het hele jaar al
Jawel, kennis van me is manager in zo'n gehoorwinkel.quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nooit hangertjes gezien wat je achter een oorschelp hangt en vaak met een oorstukje verbonden zijn. Daar doel ik op. (soms met een draadje naar een dopje ergens op je achterhoofd, dat is als de normale gehoorgeleiding niet goed of afdoende functioneert en dan is het operatisch een alternatieve route gemaakt)
Zwarte katten sowiesoquote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
De rest van hem is ook supermooi![]()
Een deugniet, maar zo mooi is deze kat
Mooiquote:Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwarte katten sowiesoMooie beesten
Die van mij is zo'n schildpadje met rood er doorheen:
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @drakin echt zo eng isquote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ogen stralen doodsangst uit, maar ja evengoed mooie ogen hoor.
* Aoibhin gaat doorgeven aan Samba dat SolidasRock haar mooi vindtquote:Op maandag 13 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb dezelfde kat als nottuma en Deisyy. En ja we zijn kloons van mekaar dat we dezelfde kat op foto's laten zien
Werk nou even meeeequote:Op maandag 13 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zwarte katten sowiesoMooie beesten
Die van mij is zo'n schildpadje met rood er doorheen:
Ik was er niet bij toen de foto gemaakt werd, maar deze kat is alles behalve angstigquote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ogen stralen doodsangst uit, maar ja evengoed mooie ogen hoor.
Ik heb drakin onlangs nog gezien. Die is niet engquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @:drakin echt zo eng is
quote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb drakin onlangs nog gezien. Die is niet eng [ afbeelding ]
Liever nietquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Moeten die katten ook in de boom hangen?
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losertquote:Op maandag 13 december 2021 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang, maar ik kan me niet voorstellen dat @:drakin echt zo eng is
En dan gelijk die arrogante bips van haar in beeldquote:
Reageert die van jou trouwens op komkommers? Heb ooit gezien op een filmpje dat katten dat doen maar de mijne niet hoorquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er niet bij toen de foto gemaakt werd, maar deze kat is alles behalve angstig
shit betraptquote:Op maandag 13 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losert
Gefeliciteerdquote:
Ja het is een schatquote:
vorige week zondagquote:
Oke, dank je voor de waarschuwingquote:Op maandag 13 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt wel. drakin in 40+ / [40+ SC #4429] Los vast ingebouwd of niet ? en SolidasRock in 40+ / [40+ SC #4436] Hamilton is een Losert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |