Zo zeldzaam nou ook weer niet, heb er hier 1 als oppas gehad en blij dat die weer weg wasquote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die haar hebben opgehaald hadden er 250km enkele reis voor over
quote:Op maandag 13 december 2021 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo zeldzaam nou ook weer niet, heb er hier 1 als oppas gehad en blij dat die weer weg was
Knapperdquote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tom is een zwarte kat met een klein wit befje, mijn zoon heeft sinds kort wel een tuxedo katje![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je niet ieder jaar toch?quote:
Deze hadden ze zo mogen hebben, en haar baasje had haar ook zo weggegeven destijdsquote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien was deze extra mooi
De mijne waren ook om op te vreten, figuurlijk
Doe je ook mee met whammageddon?quote:
Nee dat was eenmaligquote:Op maandag 13 december 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je niet ieder jaar toch?hoop ik
Je was me net voor.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:49 schreef drakin het volgende:
Dit is het katje waar ik net over vertelde, mooi schildpadje was ze
Wat een beautySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo mooi kortharig ook
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Echt zo'n "ik-slik-mijn-woorden-in"-blikquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]Snap ik; gemis van een huisdier, zeker op zo'n jonge leeftijd, is ook gewoon een echt verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ze zeggen wel eens dat rode poezen zeldzaam zijn, maar ik moet zeggen dat ik er genoeg in mijn leven heb gezien. Die van mij, maar ook daarbuiten. Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel mensen denken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
Mijn dames hebben ook nog een rood zusje, ben wel benieuwd hoe die is geworden
Hindi is wel het grootst van de driequote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh had gedacht dat de middelste de moeder zou zijn. Alledrie mooie beestjes hoor
Ik had hiervoor 2 zwarte dames, en was daar in principe dit keer weer naar op zoek, maar toen ik de foto's van de zusjes zag moest ik deze hebbenquote:Op maandag 13 december 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat rode poezen zeldzaam zijn, maar ik moet zeggen dat ik er genoeg in mijn leven heb gezien. Die van mij, maar ook daarbuiten. Ik denk dat het vaker voorkomt dan veel mensen denken.
Hahaha zou het schildpad-eigen zijn?quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Whaha dat klinkt ook wel een beetje als het schildpadje van mijn nichtje, het beestje sprong elke keer op tafel en dan zete zij hem op de grond, waarna hij uit boosheid in haar broekspijp ging hangen![]()
Ik snap jequote:Op maandag 13 december 2021 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had hiervoor 2 zwarte dames, en was daar in principe dit keer weer naar op zoek, maar toen ik de foto's van de zusjes zag moest ik deze hebben
Looking like a true survivorquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze legde wel een gaming verbod opquote:Op maandag 13 december 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een beautyEcht zo mooi kortharig ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |