Ik voorspel dat ik niet ga kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik niet ga kijken.
* SolidasRock is een erg goeie voorspeller![]()
Daar heb ik toevallig pas geleden in het topic gelezenquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Cat heeft vaak een ruime keuze
(nu een zevenling las ik, maar de meeste al vergeven)
Ceviche in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Voor de booster?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Al bidden ze tot Onze Lieve Heerquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.
Ik voorspel dat een dikke man gaat winnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Eens kijken of ik ook al magquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
yep ..... en telefoon doet het ook al niet .. kut zooi
quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een afspraak maken is lastig ...
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje vanquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
plein 40-45?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
Als ik niet voor Pampus lig door de bijwerkingenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
Nee ik moet een heel eind buiten Amsterdam zijnquote:
Je hebt hem er dan wel mooi inquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
Dat is inderdaad een eindje weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik niet voor Pampus lig door de bijwerkingen
oh daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik moet een heel eind buiten Amsterdam zijn
Nou waren de keuzemogelijkheden voor na de jaarwisseling nog kutterquote:
Ja doei ...quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou waren de keuzemogelijkheden voor na de jaarwisseling nog kutterAlkmaar of Alphen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:27 schreef chufi het volgende:
Ik kom er maar niet door ... online krijg ik soms de melding dat ik moet bellen als ik geen time-out krijg.. Als ik bel krijg ik de melding dat er te weinig lijnen zijn en dat ik later nog maar eens moet bellen .. How to boost a boostercampagne
Nou, ik kreeg drie keuzes en degene die dan nog het meest dichtbij Amsterdam stond nog als eerste. Ik keek naar die andere twee, deed het nog een keer om te checken of er wat gunstigers uitkwam maar helaasquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moest je nog ff naar beneden doorscrollen..
19e.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:55 schreef chufi het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)kafspraak-maken.html
IK moet gewoon wachten... tot de 19e..
Max33 wordt 1quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
19e.
Wat een faalgebeuren is dit ook
Man33 in het kwadraat
Het advies van de gezondheidsraad is een interval van ten minste zes maanden. Dus het versnellen van de boostercampagne is een schijnmaatregel als daarmee een grote groep binnen die zes maanden valt. Het heeft veel meer zin om de zaak beter te organiseren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
19e.
Wat een faalgebeuren is dit ook
Man33 in het kwadraat
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gaviaal#Kopquote:Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een rare bal op zijn 'bovenlip'
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi kloon, hoe gaat het met mezelf?
Goedemiddagquote:
quote:
Ik niet snappen...quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi kloon, hoe gaat het met mezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |