Ik voorspel dat ik niet ga kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Als ik het niet vergeetquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik voorspel dat ik niet ga kijken.
* SolidasRock is een erg goeie voorspeller![]()
Daar heb ik toevallig pas geleden in het topic gelezenquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Cat heeft vaak een ruime keuze
(nu een zevenling las ik, maar de meeste al vergeven)
Ceviche in F&F / Gastopvang DOC: Cat's 27e nestje #2 Kuddegedrag
Voor de booster?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Al bidden ze tot Onze Lieve Heerquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.
Ik voorspel dat een dikke man gaat winnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:14 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor de voorspellers onder ons. Morgen begint het WK darts 🎯
DRT / [PDC WK 2022] Het voorspelspel #1:
Eens kijken of ik ook al magquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
yep ..... en telefoon doet het ook al niet .. kut zooi
quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een afspraak maken is lastig ...
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje vanquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
plein 40-45?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
Als ik niet voor Pampus lig door de bijwerkingenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij kan dansen met de kerst.
Nee ik moet een heel eind buiten Amsterdam zijnquote:
Je hebt hem er dan wel mooi inquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een kutlocatie waar ik heen moet maar ik maak er wel een mooi fietstochtje van![]()
Volgens mij gaat het redelijk weer worden en anders moest ik tot na de jaarwisseling wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |