OMG SMEEELLLTTquote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, precies, dat!quote:
Want anders verander je in een pompoen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:21 schreef drakin het volgende:
Ik klik niet, en als ik wel klik gaat het geluid niet aan
Waar lees je dat? Ik heb dat nergens in de voorwaarden nog zien staanquote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Want anders verander je in een pompoen.
Wat een schatjesquote:Op maandag 13 december 2021 22:13 schreef D. het volgende:
De babyfoto's
Al eens eerder gedeeld, maar nu wel redelijk on-topic, dus nog maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, precies, dat!
Deze foto's stonden dus op Marktplaats, dus ik had haast met in de auto stappen om ze op te halen
Regelen dan!quote:Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een schatjes![]()
Ik mis echt katten in mijn leven
Sorry, het zijn binnenkattenquote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap jeIk wil ze nu nog ophalen
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemenquote:
Dat dipje had ik ook, maar weer een kat nemen helpt daar prima tegenquote:Op maandag 13 december 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemen
Lekker feelgood nummertjequote:
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweestquote:Op maandag 13 december 2021 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dipje had ik ook, maar weer een kat nemen helpt daar prima tegen
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjesquote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweest![]()
Ik kijk wel regelmatig op de site van het dierenasiel , ik hoop dat ik over een tijdje ook weer zo'n snoes in huis heb
Niks raar aan die rouwperiode; een huisdier is gewoon een gezinslid en dat gemis is elke dag voelbaar. Het kost even tijd voor je behoefte kan hebben aan een ander.quote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar ik had er drie en na de laatste ben ik een hele tijd in rouw geweest![]()
Ik kijk wel regelmatig op de site van het dierenasiel , ik hoop dat ik over een tijdje ook weer zo'n snoes in huis heb
Herkenbaar , die van mij waren ook allemaal rond de 20 jaar toen ze dood gingen.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjes
Ik woon alweer tijdelijk even bij mijn ouders (en dus bij mijn katjes), maar mijn ouders hebben ook als regel dat ze hier pas weggaan uit het huis als alle katten dood zijn. Ze genieten alledrie zo van het huis, en de tuinen en de buren, dat ze dat niet over hun hart kunnen verkrijgen. Liever wonen zij wat kleiner uiteindelijk.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Toen de eerste van de 2 die ik had overleed wilde ik er alweer eentje bij nemen, maar Poes was 19 jaar oud, en liet zich graag overschaduwen, dus een druk kitten erbij zou zielig zijn. Toen al besloten dat als het huis katloos was er weer 2 'moesten' komen, en dan bij voorkeur zusjes
Ik ken iemand die nog een kitten over heeft mocht je willenquote:Op maandag 13 december 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na de dood van mijn laatste kat (bijna 2 jaar geleden ) ben ik echt een beetje in een dip geraakt, de laatste maanden begint het weer te kriebelen en zit ik idd weer te denken om een kat te nemen
Ik miste het na 2 maanden al voldoendequote:Op maandag 13 december 2021 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herkenbaar , die van mij waren ook allemaal rond de 20 jaar toen ze dood gingen.
Maar nu na twee jaar merk ik dat ik het echt mis in huis
Nee dat is ook zo , en ik heb er echt goed doorheen gezeten.quote:Op maandag 13 december 2021 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks raar aan die rouwperiode; een huisdier is gewoon een gezinslid en dat gemis is elke dag voelbaar. Het kost even tijd voor je behoefte kan hebben aan een ander.
Hopelijk vind je wel een keer de tijd voor een nieuw kameraatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |