Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi kloon, hoe gaat het met mezelf?
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.quote:
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij was toch Deisyy en Notturna? Ik snap het ook niet meer.
Ah oke, nee ik zag een foto met ons Guusje, helaas is ze er niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben alle 3 "dezelfde" kat. En dus moesten we wel een kloon zijn. Daar haak ik nu dus op in. Ik zag dat je mijn bericht geliked had en dacht dat je het zou snappen.
Is verder niet belangrijk.
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weetquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nottuma was een vergissing (en heeft ook geen kat), het was Espri. Had ik erna nog gepost.
Ja is nogal wat werk jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me lastig switchen tussen accounts als je het zelf niet meer weet
Een grote bende, ons jaar is aan de beurt maar wil je voor twee (echtpaar mag) moet je een tel afspraak maken en kun je niemand bereiken. Wil je online dan kun je pas in Januari terecht, een grote kutbende is het!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:25 schreef chufi het volgende:
Wil ik een afspraak maken ligt de site er weer uit ..
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef espri het volgende:
Meneer espri heeft gister via de site gedaan en kan 23 dec terecht, 5 km vrderop.
Best apart ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ons jaar is aan de beurt maar moet wachten op de schriftelijke uitnodiging. Voor twee personen 55/56 moet je bellen , maar is niet bereikbaar. Online krijg wij data ver in Januari.
Oproep boosterprikquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is jouw jaar? Waar gaat dit over?
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je luktquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Je krijgt daar toch gewoon een brief voor wanneer je aan de beurt bent
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar eergister of gister werd er door het RIVM/GGD gemeld dat mijn/onze geboortejaar aan de beurt is...heel fijn maar je moet eerst de brief hebben en ik ben benieuwd wanneer die op de mat ligt.
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel .. maar je mag eerder... als het je lukt
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay, ik wacht gewoon netjes tot ik aan de beurt ben.
Je krijgt vanzelf die brief in de busquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.
Zeker waar, ik heb ook minder haast hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf die brief in de bus![]()
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo mee bezig
Het blijkt moeilijk te zijn om een afspraak te maken, met of zonder brief.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de brief afwachten? Ik zie het probleem niet zo.
Ik ook , ik ben er ook niet zo bang voorquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef espri het volgende:
[..]
Zeker waar, ik heb ook minder haast hoor.
Ik ben ook niet bang voor de prik maar meer het idee waarom allemaal zo snel en dan ook nog eens 3....quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , ik ben er ook niet zo bang voor![]()
Heb wel met mijn moeder afgesproken mocht ik ooit op de ic terecht komen en er slecht aan toe zijn : laat me dan gewoon doodgaan.
Ik heb maar 1 prik gehad , zou dan nu mijn 2e krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:19 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang voor de prik maar meer het idee waarom allemaal zo snel en dan ook nog eens 3....
En die afspraak hebben wij ook hoor, niet rekken als het uitzichtloos is, maar dat weten we al heel lang van elkaar. Wel lijkt het me echt naar als je het virus flink te pakken krijgt, mijn gezondheid is nu ook weer niet heel best en trek het op sommige dagen gewoon niet... stel je voor dat je dan ook nog eens zwaar ziek word van corona, dat beangstigd me wel eens.
Jij had dus Jansen, ik de pfizer en manlief astra.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 prik gehad , zou dan nu mijn 2e krijgen
Ik had Jansenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef espri het volgende:
[..]
Jij had dus Jansen, ik de pfizer en manlief astra.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:33 schreef espri het volgende:
Ik had me suf gezocht naar een foto van Guusje hoe ze altijd graag mee keek op de pc maar heb het gevonden hoor![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Guusjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[..]
Edit: o ja had je reactie niet goed gelezen, na ja ik laat hem maar gewoon staan
Het is een drama ben al drie dagen aan het bellen wil iets veranderen maar kom er ook niet door.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:27 schreef chufi het volgende:
Ik kom er maar niet door ... online krijg ik soms de melding dat ik moet bellen als ik geen time-out krijg.. Als ik bel krijg ik de melding dat er te weinig lijnen zijn en dat ik later nog maar eens moet bellen .. How to boost a boostercampagne
Terwijl het volgens mij zo is als het een echtpaar betreft de partner mee mag., Brief afwachten, bellen (dus niet online) en dan zeggen dat de partner meekomt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef espri het volgende:
[..]
Mijn man zijn jaar was aan de beurt dus kreeg hij ook de afspraak, ik mag nog even wachten.
Klopt maar moest toch ook iets van 6 maanden tussen de laatste prik zitten? Dat is bij mij nog niet het geval.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Terwijl het volgens mij zo is als het een echtpaar betreft de partner mee mag., Brief afwachten, bellen (dus niet online) en dan zeggen dat de partner meekomt.
Oja is ook zo, 6/7 maanden en voor ons geldt dat voor beide dus afspraak voor allebei.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:17 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt maar moest toch ook iets van 6 maanden tussen de laatste prik zitten? Dat is bij mij nog niet het geval.
En dan is Tom een broertje, die heeft ook maar zo'n klein befjequote:
Ik heb mij ook niet aan de afspraak kunnen houdenquote:
Ah neequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook niet aan de afspraak kunnen houden
Ja het erge is gelukkig over, nu de nasleepquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah nee
Is het nu wel weer over?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan is Tom een broertje, die heeft ook maar zo'n klein befje
Hopelijk blijft het dan nu wel een tijd weg hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het erge is gelukkig over, nu de nasleep
En dan net vandaag iedereen die je lastig valt, tel, app tel app mail, tel appquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het dan nu wel een tijd weg hoor.
Die nasleep moet je door ja
Dat zal je altijd zien jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan net vandaag iedereen die je lastig valt, tel, app tel app mail, tel app![]()
Ja, je ontkomt niet aan die nasleep
Beide niet meer dit jaarhoop ik
O nee he, jij zit er nu weer midden in pppfffffquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien ja
Hopelijk valt het mee.
Uh, beide dit jaar weet ik zeker dat dat niet gaat lukken
Ik vraag me meer af of ik morgen wee eens naar het ziekenhuis moet of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |