Wat een teringloser man, Jezusquote:
Vast welquote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je denkt echt dag Mercedes die niet klaar had liggen?
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ach, hier loopt iedereen ook FIA maffia te posten en te bidden dat er op Lewis moet worden ingereden.
Dat heb je overal
Sky neemt het niet zo nauw.quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mooi lijntje getekend, maar dan moet de lijn wel kloppen
Een wat?quote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit gaat een prima roddelpraat worden
QR code + race was voor 5 begonnenquote:
Mja, moet z'n plekje in het team nog zien te vinden he...quote:Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een teringloser man, Jezus
Hij heeft wel een punt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het kan maar zo.quote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Heeft zo'n protest dat Mercedes nu heeft aangetekend veel kans van slagen?
Met deze corrupte stewards wel ja.quote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
kan, maar de slager moet zijn eigen vlees keurenquote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Met de FIA is het een 50/50*... *33/44quote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Is bezig met het halen van een bruine arm bij toto.quote:Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met de FIA kan alles, maar zelfs volgens f1-regels is Max er nog niet voorbij maar hooguit ernaast. Waarschuwing at mostquote:
Maar gaat het nu hierom of om die auto's achter de SC?quote:Op zondag 12 december 2021 17:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Met de FIA kan alles, maar zelfs volgens f1-regels is Max er nog niet voorbij maar hooguit ernaast. Waarschuwing at most
Mij part schrappen ze de uitslag van deze grand prix. Dan is Verstappen nog steeds kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vraag is of de wedstrijleider de regelementen mag overrulen.
Kon RB niks aan doen maar ja.
protest tegen hun eigen beslissing ? neequote:Op zondag 12 december 2021 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
ja dat mogen ze , als ze zelf banen mogen aanpassen tijdens een race weekendquote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
De vraag is of de wedstrijleider de regelementen mag overrulen.
Kon RB niks aan doen maar ja.
Echt he, voor Hamilton voel ik nog wel sympathie vandaag maar die walgelijke Toto...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef Scorpie het volgende:
Mercedes zoals verwacht slechte verliezers.
Zolang ze maar niet terug grijpen naar de stand in de wedstrijd voordat de wedstrijdleiding zelf mogelijk een fout maakte.quote:Op zondag 12 december 2021 17:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mij part schrappen ze de uitslag van deze grand prix. Dan is Verstappen nog steeds kampioen.
dat weten we al vanaf het begin........als het ff niet lekker loopt zijn het erg slechte verliezersquote:Op zondag 12 december 2021 17:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar gaat het nu hierom of om die auto's achter de SC?
Mercedes zal alles wel aanvechten natuurlijk, sore losers.
Echt welquote:
Hamilton was een waardige verliezer vandaag. Toto is een doorgesnoven debiel.quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt he, voor Hamilton voel ik nog wel sympathie vandaag maar die walgelijke Toto...
Hopelijk nog voor de vrije training van Bahrein...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer kunnen we een uitslag verwachten????
Denk t niet. We zullen zien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat mogen ze , als ze zelf banen mogen aanpassen tijdens een race weekend![]()
Dan kunnen ook wel wat regels overrulen
20 alweer...quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef NaturalScience het volgende:
Laten we ook even stilstaat bij de 20ste Grand Prix overwinning van Max!
Hij heeft nu net zo veel overwinningen als Mika Hakkinen.
Denk je dat Toto naar Ham gaat luisteren?quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Hamilton echt een sportman is moet ie eigenlijk zeggen: “ik wil geen protest. Max heeft gewoon gewonnen”.
Maar dat heeft ie en dat gaat ie ook niet doen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Scorpie het volgende:
C
[..]
Hamilton was een waardige verliezer vandaag. Toto is een doorgesnoven debiel.
Ik vind Russel ook echt vele malen onsympathieker dan Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar twee van die misselijke Britten bij Mercedes dus
quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Hamilton echt een sportman is moet ie eigenlijk zeggen: “ik wil geen protest. Max heeft gewoon gewonnen”.
Toto wil alle rollen in de Formule 1 tegelijk vervullen. Dat gaat nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk je dat Toto naar Ham gaat luisteren?
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat dit kan in Abu Dhabi!quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond ook nog een nieuwe Undercover aflevering. HET IS ZO'N DAG.
Dat je als RBR/Verstappen zo kampioen wil wordenquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Dat je als Mercedes zijnde zo nog kampioen wilt worden
Dn Bob en dn Ferryquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond ook nog een nieuwe Undercover aflevering. HET IS ZO'N DAG.
Als Mercedes verstandig is zetten ze Toto morgen op de stoepquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.
Ze verliezen voor het eerst in 7 jaar, ze hebben geen idee hoe ze daar mee om moeten gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
Het lijkt mij dat ze sowieso Verstappen niet kunnen straffen, die heeft niks verkeerds gedaan.
Dat was andersom ook altijd gebeurdquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
dat is gewoon een foeiquote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...
Door te winnen op de baan? Ja, dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Dat je als RBR/Verstappen zo kampioen wil worden
Mja, zelfde dat Hamilton een constante snelheid moet aanhouden, wat ie ook niet deed....quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...
Morgen? Denk niet dat Toto zo lang zou wachtenquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.
Ja die hebben ook protest aangetekend?quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet niet alles volgens het boekjequote:Op zondag 12 december 2021 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt.
Vijf races geleden hadden ze dit niet zo gedaannatuurlijk.
Mimimimimimiquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
mijn maten zaten ook gewoon aan het bier daar hoorquote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef nils7 het volgende:
Hoe kan Ali B trouwens zo dronken zijn als een Tor als daar geen alcohol wordt geschonken?
Ergens in Afrika.quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Mercedes verstandig is zetten ze Toto morgen op de stoep
De regel die overtreden is laat geen ruimte over tot interpretatie helaas.quote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mimimimimimi
Wekenlang wordt Verstappen benadeeld (waar was bijvoorbeeld de straf voor Hamilton aan het eind van de race in Saudi-Arabië?) en nu zit het eindelijk een keer mee, en dan ga jij hier als een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan zitten janken._______________!
Die hebben het duel Frijns versus Bianchi in de WSR teruggezocht. Todt's zoontje probeerde daar hetzelfdequote:
Heeft ie zelf ooit eens gezegdquote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij echt voor psv is........
Klopt. Daarom een straf voor Hamilton voor het buiten de baan duwen van Verstappen in Saudi-Arabië.quote:Op zondag 12 december 2021 17:32 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
De regel die overtreden is laat geen ruimte over tot interpretatie helaas.
al die britten zijn viesmad nuquote:Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind Russel ook echt vele malen onsympathieker dan Hamilton.
Lewis was sowieso de onterechte kampioen nadat Mercedes Max 2x uit de wedstrijd heeft geramd.quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Zit ik me ook ad te vragen. We hadden gewonnen een half uur geleden en nou weten we niet wie er gewonnen heeft en wat de gevolgen zijn van de oordeel van FIA.quote:
Hij kan niet zo slechte smaak hebben.quote:
Dan krijg je het getrut dat Hamilton té langzaam zou zijn gaan rijden en geprobeerd zou hebben om Verstappen 'te dwingen' hem in te halen enzovoorts..quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
whataboutism maatquote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lewis was sowieso de onterechte kampioen nadat Mercedes Max 2x uit de wedstrijd heeft geramd.
En? Why?quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky weten ze het zeker, Hamilton gaat alsnog tot wereldkampioen uitgeroepen worden.
Neequote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky weten ze het zeker, Hamilton gaat alsnog tot wereldkampioen uitgeroepen worden.
en zelf ook nog een moslim is geloof ikquote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef nils7 het volgende:
Hoe kan Ali B trouwens zo dronken zijn als een Tor als daar geen alcohol wordt geschonken?
goed verhaalquote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Russell is een pratend Mercedes PR-handboek.quote:Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind Russel ook echt vele malen onsympathieker dan Hamilton.
Hardkleppenquote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef YourCaptor het volgende:
Wat een seizoen, niet goed voor de hardkleppen. Hopelijk geen gedoe nog met de stewards, alsjeblieft zeg.
Max![]()
Ook al zat ie er even voor, hij heeft zn plek gelijk teruggegeven? En wat is de definitie van inhalen. Toch niet hoeveel mm de ene neus voor de andere zit of wel?quote:Op zondag 12 december 2021 17:32 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
De regel die overtreden is laat geen ruimte over tot interpretatie helaas.
zo gek als een klapdeur!quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
waarom heeft de keeper een helm op @Zipportalquote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nogal een F1 noob en heb dit gekeken puur en alleen omdat Ziggo nu gratis was en als leek vind ik dit best oneerlijk tegenover Hamilton. Waarom mag je zo'n takkegroot gat dichtrijden als er een safety car is? Als dat in de laatste ronde gebeurd is er toch een veel te groot voordeel voor degene die 2e staat? Heb je 57 rondes voor Jan Lul zo'n voorsprong opgebouwd.... Als voetballiefhebber voelt dit een beetje alsof je 4-0 voorstaat, de tegenstander in blessuretijd nog een goaltje maakt maar dat die voor 5 telt.
Ik snap de redenatie achter de safety car, dat je zo zoveel mogelijk tijd en ruimte maakt om de baan op te ruimen, maar in de laatste pak hem beet 5 rondes is het toch veel te beslissend?
Dat kan altijd 2 kanten opvallen, soms in je voordeel, soms in je nadeel.quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nogal een F1 noob en heb dit gekeken puur en alleen omdat Ziggo nu gratis was en als leek vind ik dit best oneerlijk tegenover Hamilton. Waarom mag je zo'n takkegroot gat dichtrijden als er een safety car is? Als dat in de laatste ronde gebeurd is er toch een veel te groot voordeel voor degene die 2e staat? Heb je 57 rondes voor Jan Lul zo'n voorsprong opgebouwd.... Als voetballiefhebber voelt dit een beetje alsof je 4-0 voorstaat, de tegenstander in blessuretijd nog een goaltje maakt maar dat die voor 5 telt.
Ik snap de redenatie achter de safety car, dat je zo zoveel mogelijk tijd en ruimte maakt om de baan op te ruimen, maar in de laatste pak hem beet 5 rondes is het toch veel te beslissend?
Dit kon natuurlijk gebeuren omdat mercedes weigerde te wisselen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Leukquote:
naait waarschijnlijk veel beter dan die jonge meiden.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij kan niet zo slechte smaak hebben.
Van de andere kant een oude vrouw met een kind is ook niet echt smaakvol.
Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ook al zat ie er even voor, hij heeft zn plek gelijk teruggegeven? En wat is de definitie van inhalen. Toch niet hoeveel mm de ene neus voor de andere zit of wel?
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet niet alles volgens het boekje
Dat is al vaker gedaan. Waar was je protest toen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.
daar kan redbull niks aan doenquote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.
Als ze allemaal de SC moesten inhalen was de race onder de SC geindigd en Hamilton kampioen.
De rest zaten er toch al achter?quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Als ze allemaal de SC moesten inhalen was de race onder de SC geindigd en Hamilton kampioen.
Eng hè dat racen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Yaaaaaay optiefen dusquote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef Tjacka het volgende:
YOURIMULDERGOAT
VOETBAL IS EEN ECHTE SPORT
Wat? Jij bent niet wijs man...quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
De FIA heeft geen andere keus dan dit protest te honoreren.
Verstappen heeft de regels overtreden, punt.
Het zal ongetwijfeld een pijnlijke beslissing zijn, maar met het negeren hiervan diskwalificeert de F1 zich zelf .
Het probleem is dat je nooit weet hoe de race was afgelopen als er geen safety car op de baan zou zij gekomen. Je kan er hooguit voor pleiten om de race over te doen, maar niet ineens iemand anders tot wereldkampioen uitroepen. Of Max Verstappen moet gediskwalificeerd worden omdat hij toch even voorbij Hamilton kwam in het stukje vlak voor de laatste ronde begon.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Alweer zo'n expert.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Het zal ongetwijfeld een pijnlijke beslissing zijn, maar met het negeren hiervan diskwalificeert de F1 zich zelf .
Dat zou wel een sportief failliet zijn idd. Soberso is al dat gemiep wat we tegenwoordig zien in de F1 killing voor de sport.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef damsco het volgende:
Als ze dit nu weer terugdraaien is het echt een veredelde jurysport
Nee, ok, maar als leek snapte ik er geen reet van en kwam het nogal oneerlijk over allemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan altijd 2 kanten opvallen, soms in je voordeel, soms in je nadeel.
Die (veiligheids) procedure is er al jaren, dat kan je veranderen voor de toekomst maar je kan niet gaan klagen omdat het je een keer niet goed uitkomt.
Ja, dat zal, ook daar heb ik veel te weinig verstand van om een mening te hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit kon natuurlijk gebeuren omdat mercedes weigerde te wisselen.
Masi heeft de regels overtreden dat kan je max niet aanrekenen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Ja, maar daardoor kregen deze 5 een voordeel ten opzichte van de rest.... oh wacht, dat kreeg Hamilton ook al in Imola...quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest zaten er toch al achter?
Wat is dan precies de overtreding?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Neem aan dat Red Bull ook nog wel een zegje mag doen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Te lang. Veelste lang. En juist omdat het veel te lang duurt maak ik mij zorgen.
Welke regels heeft Verstappen overtreden?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij was te snel op t laatst?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
FIA medewerkers moeten eerst in veiligheid worden gebrachtquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Te lang. Veelste lang. En juist omdat het veel te lang duurt maak ik mij zorgen.
zou je misschien iets vriendelijker kunnen doen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Yaaaaaay optiefen dus
Logisch toch. Dat waren de wagens die er nog toe deden. Natuurlijk mag Masi een regel op die manier toepassen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Lang. Komt eerst beslissing op het protest. Dan kan Mercedes nog in beroep gaan tegen die beslissing. Volgens mij kan de hele kwestie zelfs nog bij de FIA in Parijs belanden compleet met een hoorzitting en alles er op en er aan.quote:
Het probleem is ontstaan doordat lewis op bijna 40 ronden oude banden stond tegenover max op hagelnieuwe.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ok, maar als leek snapte ik er geen reet van en kwam het nogal oneerlijk over allemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
[..]
Ja, dat zal, ook daar heb ik veel te weinig verstand van om een mening te hebben.
Zolang Jos nog op het circuit loopt komt er geen beslissing.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
FIA medewerkers moeten eerst in veiligheid worden gebracht
Hij haalde Hamilton in en dat is VERBOTEN.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Ah, een beetje zoals een complete hoek afsnijden?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
resultaat blijft gewoon staanquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
mwah, dan is het niet aan Mercedes om te protesteren, want zij hadden strikt genomen geen direct belang bij de posities van die 5 rijders in de raceuitslag van de dag.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor kregen deze 5 een voordeel ten opzichte van de rest.... oh wacht, dat kreeg Hamilton ook al in Imola...
Daar kunnen ze niet 1 coureur voor straffen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Een complete hoek?quote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals een complete hoek afsnijden?
We zullen Bottas nog gaan missen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is een pratend Mercedes PR-handboek.
Dat gaat nog een hele vervelende worden komende jaren.
Kan nog leuk worden inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lang. Komt eerst beslissing op het protest. Dan kan Mercedes nog in beroep gaan tegen die beslissing. Volgens mij kan de hele kwestie zelfs nog bij de FIA in Parijs belanden compleet met een hoorzitting en alles er op en er aan.
Dat is volledig toegestaan binnen de regels.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ja maar gaf de plek gelijk weer terug. Wordt afgedaan met reprimande.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Klopt, Masi naar het schavotquote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet 1 coureur voor straffen.
Duitser hè...quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat zo'n Toto zich niet de ballen uit zijn broek schaamt. Ongelooflijk.
Ik zie Mercedes best full Trump gaan hierin ja.quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden inderdaad.
Kan maar zo dat het dan nog tot in januari oid door ettert.
Leukquote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar.
Oostenrijkert toch?quote:
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze gaan echt hun eigen race director niet afvallen hoor.
de tijdstraf voor een pitstop, werd dus 100% teniet gedaan en dat snappen we niet zo goed.quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is al vaker gedaan. Waar was je protest toen?
Weet ik niet. Max is wereldkampioen, daar geniet ik nu van.quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk spraakzamer als Hamilton alsnog tot WK gekroond wordt?
Als ze dit terugdraaien is F1 failliet. Hamilton was vandaag de beste. Maar het geluk valt nu eindelijk eens bij Red Bull.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou wel een sportief failliet zijn idd. Soberso is al dat gemiep wat we tegenwoordig zien in de F1 killing voor de sport.
Officieel niet meer sinds 1945.quote:
Geluid erbij had leuk geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:3rr0r extended cut allen.
Lukt hem niet hoor, zie ze eerder de hele race weghalen dan dat ze de titel afnemen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.
McLaren ging ooit in beroep tegen nota bene hun eigen coureur die kampioen was geworden (Prost). Althans, Senna werd toen gediskwalificeerd waardoor Prost kampioen was. Maar Prost had toen al getekend bij Ferrari en was in onmin met Ron Dennis en Senna was het lieverdje van het team.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor de sport is het goed als er eens iemand anders kampioen wordt. FIA zal dat ook wel beseffen denk ik.
Dit wel ja.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo op tegen kan zijn, tenzij je een Brit bent natuurlijk.
Gezien zijn gedrag betwijfel ik of ie ballen heeft....quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat zo'n Toto zich niet de ballen uit zijn broek schaamt. Ongelooflijk.
Die vergelijking is wel mooi omdat Trump ook aan de lopende band kansloze rechtszaken aan gaat louter en alleen om iemand anders het leven zuur te maken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie Mercedes best full Trump gaan hierin ja.
echt een coole smileyquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef Nober het volgende:
Waar is @:vosss?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hebben ze dat serieus gezegd?quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Jenson Buttonquote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rosberg: "Honda always makes the wrong decision, they stop when they've become worldchampion".
Button: "Didn't you stop after you've become worldchampion?"
quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rosberg: "Honda always makes the wrong decision, they stop when they've become worldchampion".
BURNNNN!!!!!quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Welke tijdstraf voor een pitstop? Het werd Hamilton verboden om een pitstop te maken? DAAR is waar Mercedes Hamilton zelf heeft genaaid.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de tijdstraf voor een pitstop, werd dus 100% teniet gedaan en dat snappen we niet zo goed.
Nee inkomsten disabledquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
8k subs netjes
Levert dat enige pegels op?
Veegeet Warwick nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.
Lol, savage!quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mad.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Verstappen heeft het kampioenschap gestolen. Hopelijk is de FIA wijs en geven de Verstappen een tijdstraf van vijf seconden, zodat rechtvaardigheid zal geschieden: Hamilton als wereldkampioen.
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo blij mee kan zijn, tenzij je een Hollander bent natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo op tegen kan zijn, tenzij je een Brit bent natuurlijk.
Heeft allemaal met veiligheid te maken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nogal een F1 noob en heb dit gekeken puur en alleen omdat Ziggo nu gratis was en als leek vind ik dit best oneerlijk tegenover Hamilton. Waarom mag je zo'n takkegroot gat dichtrijden als er een safety car is? Als dat in de laatste ronde gebeurt is er toch een veel te groot voordeel voor degene die 2e staat? Heb je 57 rondes voor Jan Lul zo'n voorsprong opgebouwd.... Als voetballiefhebber voelt dit een beetje alsof je 4-0 voorstaat, de tegenstander in blessuretijd nog een goaltje maakt maar dat die voor 5 telt.
Of ze gaan echt polderen en Verstappen krijgt 10 plaatsen gridstraf voor de eerste race van 2022.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen krijgt een foei voor de safety car en Toto wordt keihard uitgelachen om dat andere protest natuurlijk.
beidequote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Red_85 het volgende:
Ben t ff kwijt. Is het nu t weeven of het moment achter de safety car?
was dat toen met Rosberg eraf gereden werd door Vettel ,, waardoor Vettel later straf kreegquote:
Mercedes gaf het weg toen ze Hamilton niet binnenhaalden terwijl Red Bull dat wel met Max deed.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Verstappen heeft het kampioenschap gestolen. Hopelijk is de FIA wijs en geven de Verstappen een tijdstraf van vijf seconden, zodat rechtvaardigheid zal geschieden: Hamilton als wereldkampioen.
Ik kwam niet meer bij toen ik het zag vanmiddag.quote:
Dank.quote:Op zondag 12 december 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zogenaamd inhalen, wat niet gebeurd is.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Red_85 het volgende:
Ben t ff kwijt. Is het nu t weeven of het moment achter de safety car?
Goeie opmerkingquote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
tijdsverlies danquote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Welke tijdstraf voor een pitstop? Het werd Hamilton verboden om een pitstop te maken? DAAR is waar Mercedes Hamilton zelf heeft genaaid.
Exact.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc.
Er was geen aanleiding voor Mercedes om te pitten.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mercedes gaf het weg toen ze Hamilton niet binnenhaalden terwijl Red Bull dat wel deed.
Strategisch falen.
Hopelijk ook meteen een nieuwe regel om het aantal protesten volgend jaar aan banden te leggen. Dat begint nu ook wel behoorlijk uit de hand te lopen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen krijgt een foei voor de safety car en Toto wordt keihard uitgelachen om dat andere protest natuurlijk.
De FIA kan geen tijdstraffen uitdelen. Alleen geldboetesquote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Nee, dat hebben ze laten zien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding voor Mercedes om te pitten.
Over het hele seizoen was Verstappen beter. En ze zijn deze race slim geweest met pitstops. Mercedes heeft de strategie verprutst zoals wel vaker dit seizoen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Als FIA zijnde moet je dit zeker niet willen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het bizarre is wel dat die 5 seconden precies een 2de plaats zijn.
Ik acht hwt biet kansloos
Al koet je het niet willen natuurlijk.
Zou wel een FIA-besluit kunnen zijn. We hebben een fout gemaakt, dus Max +5 seconden…quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Onzin, ze hebben 2 kansen gehad, Voordat Max naar binnen ging en erna. Als ze wel hadden gepit had Hamilton gewonnen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding voor Mercedes om te pitten.
Aandacht, alsjeblieft.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
sowieso dat max 1 persoon per team met de FIA mag overleggenquote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hopelijk ook meteen een nieuwe regel om het aantal protesten volgend jaar aan banden te leggen. Dat begint nu ook wel behoorlijk uit de hand te lopen.
Op basis waarvanquote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Net zoals ze in Hongarije ook de strategie verprutsten, anders had Hamilton daar easy gewonnen. Nu tweede dankzij AlonsoGod.quote:Op zondag 12 december 2021 17:49 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Over het hele seizoen was Verstappen beter. En ze zijn deze race slim geweest met pitstops. Mercedes heeft de strategie verprutst zoals wel vaker dit seizoen.
Mercedes had prima onder de SC kunnen pitten, stel dat de RB buiten was gebleven dan zou max voer zijn geweest zijn voor een lewis op nieuwe banden.quote:Op zondag 12 december 2021 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze laten zien.
En dat heeft ze de race gekost.
Nee. Masi heeft op dat moment besloten dat Verstappen kampioen moest worden door de regels te overtreden. Als ze het regelement hadden gevolgd (waardoor Mercedes dus geen aanleiding zag om te pitten) was Hamilton nu gewoon kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze laten zien.
En dat heeft ze de race gekost.
Precies. Hadden ze Hamilton ook naar binnen gehaald had Max geen kans gehad. Hamilton had vandaag het beste pakket. Zuur voor Hamilton, maar Max heeft dit seizoen ook vaker punten misgelopen door pech.quote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mercedes gaf het weg toen ze Hamilton niet binnenhaalden terwijl Red Bull dat wel met Max deed.
Strategisch falen.
Briljant van Masi was dat, Toto gedisst.quote:
weet je, dan moet je bij Masi zijn, niet bij Max of RBquote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Nee. Masi heeft op dat moment besloten dat Verstappen kampioen moest worden door de regels te overtreden. Als ze het regelement hadden gevolgd (waardoor Mercedes dus geen aanleiding zag om te pitten) was Hamilton nu gewoon kampioen.
Daarnaast reed Hamilton op 10 seconden voorsprong met nog 5 rondjes te gaan. Ik snap niet hoe je kan zeggen dat Mercedes strategisch gefaald heeft
Silverstone en Hongarije.... Verstappen terecht kampioen :-)quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Hadden ze Hamilton ook naar binnen gehaald had Max geen kans gehad. Hamilton had vandaag het beste pakket. Zuur voor Hamilton, maar Max heeft dit seizoen ook vaker punten misgelopen door pech.
De sport heeft gewonnen en dat isquote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
Ja. Het was wel een risico maar ze hadden moeten pittenquote:Op zondag 12 december 2021 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mercedes gaf het weg toen ze Hamilton niet binnenhaalden terwijl Red Bull dat wel met Max deed.
Strategisch falen.
Daarom zit Toto/Mercedes nu ook bij de Stewards met een protest.quote:Op zondag 12 december 2021 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet je, dan moet je bij Masi zijn, niet bij Max of RB
dacht dat ze pas half 8 nederlandse tijd in het verhoor hokje moeten komenquote:Op zondag 12 december 2021 17:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Briljant van Masi was dat, Toto gedisst.
Nederland speelde Tsjechie ook helemaal aan gort totdat ene Dick Advocaat besloot om Robben te wisselen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Nee. Masi heeft op dat moment besloten dat Verstappen kampioen moest worden door de regels te overtreden. Als ze het regelement hadden gevolgd (waardoor Mercedes dus geen aanleiding zag om te pitten) was Hamilton nu gewoon kampioen.
Daarnaast reed Hamilton op 10 seconden voorsprong met nog 5 rondjes te gaan. Ik snap niet hoe je kan zeggen dat Mercedes strategisch gefaald heeft
Heeft de sport echt gewonnen??? gezien het uitgevochten word in het kantoor.quote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef Machielovic het volgende:
[..]
De sport heeft gewonnen en dat is
Safety Cars gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
dan zijn ze al dronkenquote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
dacht dat ze pas half 8 nederlandse tijd in het verhoor hokje moeten komen
dan protesteer je tegen de verkeerdequote:Op zondag 12 december 2021 17:52 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Daarom zit Toto/Mercedes nu ook bij de Stewards met een protest.
Helemaal niet, je verzint dit ter plekkequote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
waardoor Mercedes dus geen aanleiding zag om te pitten
Het gaat om de voorsprong bij het vallen van de finishvlag.quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Tja, Merrcedes heeft daar natuurlijk helemaal geen ervaring mee, die hebben al 7 jaar niet meer hoeven racen.quote:
Mercedes was toch sneller?quote:Op zondag 12 december 2021 17:50 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |