Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ook al zat ie er even voor, hij heeft zn plek gelijk teruggegeven? En wat is de definitie van inhalen. Toch niet hoeveel mm de ene neus voor de andere zit of wel?
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 12 december 2021 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet niet alles volgens het boekje
Dat is al vaker gedaan. Waar was je protest toen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.
daar kan redbull niks aan doenquote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Gaat niet daarover. Probleem is dat slechts 5 gelapte auto's de SC mochten inhalen en niet allemaal.
Als ze allemaal de SC moesten inhalen was de race onder de SC geindigd en Hamilton kampioen.
De rest zaten er toch al achter?quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Als ze allemaal de SC moesten inhalen was de race onder de SC geindigd en Hamilton kampioen.
Eng hè dat racen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Yaaaaaay optiefen dusquote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef Tjacka het volgende:
YOURIMULDERGOAT
VOETBAL IS EEN ECHTE SPORT
Wat? Jij bent niet wijs man...quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
De FIA heeft geen andere keus dan dit protest te honoreren.
Verstappen heeft de regels overtreden, punt.
Het zal ongetwijfeld een pijnlijke beslissing zijn, maar met het negeren hiervan diskwalificeert de F1 zich zelf .
Het probleem is dat je nooit weet hoe de race was afgelopen als er geen safety car op de baan zou zij gekomen. Je kan er hooguit voor pleiten om de race over te doen, maar niet ineens iemand anders tot wereldkampioen uitroepen. Of Max Verstappen moet gediskwalificeerd worden omdat hij toch even voorbij Hamilton kwam in het stukje vlak voor de laatste ronde begon.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky weten ze het zeker, Hamilton gaat alsnog tot wereldkampioen uitgeroepen worden.
Alweer zo'n expert.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Het zal ongetwijfeld een pijnlijke beslissing zijn, maar met het negeren hiervan diskwalificeert de F1 zich zelf .
Dat zou wel een sportief failliet zijn idd. Soberso is al dat gemiep wat we tegenwoordig zien in de F1 killing voor de sport.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef damsco het volgende:
Als ze dit nu weer terugdraaien is het echt een veredelde jurysport
Nee, ok, maar als leek snapte ik er geen reet van en kwam het nogal oneerlijk over allemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan altijd 2 kanten opvallen, soms in je voordeel, soms in je nadeel.
Die (veiligheids) procedure is er al jaren, dat kan je veranderen voor de toekomst maar je kan niet gaan klagen omdat het je een keer niet goed uitkomt.
Ja, dat zal, ook daar heb ik veel te weinig verstand van om een mening te hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 17:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit kon natuurlijk gebeuren omdat mercedes weigerde te wisselen.
Masi heeft de regels overtreden dat kan je max niet aanrekenen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Ja, maar daardoor kregen deze 5 een voordeel ten opzichte van de rest.... oh wacht, dat kreeg Hamilton ook al in Imola...quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest zaten er toch al achter?
Wat is dan precies de overtreding?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Neem aan dat Red Bull ook nog wel een zegje mag doen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Te lang. Veelste lang. En juist omdat het veel te lang duurt maak ik mij zorgen.
Welke regels heeft Verstappen overtreden?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky weten ze het zeker, Hamilton gaat alsnog tot wereldkampioen uitgeroepen worden.
Hij was te snel op t laatst?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
FIA medewerkers moeten eerst in veiligheid worden gebrachtquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Te lang. Veelste lang. En juist omdat het veel te lang duurt maak ik mij zorgen.
zou je misschien iets vriendelijker kunnen doen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Yaaaaaay optiefen dus
Logisch toch. Dat waren de wagens die er nog toe deden. Natuurlijk mag Masi een regel op die manier toepassen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Lang. Komt eerst beslissing op het protest. Dan kan Mercedes nog in beroep gaan tegen die beslissing. Volgens mij kan de hele kwestie zelfs nog bij de FIA in Parijs belanden compleet met een hoorzitting en alles er op en er aan.quote:
Het probleem is ontstaan doordat lewis op bijna 40 ronden oude banden stond tegenover max op hagelnieuwe.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ok, maar als leek snapte ik er geen reet van en kwam het nogal oneerlijk over allemaal. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
[..]
Ja, dat zal, ook daar heb ik veel te weinig verstand van om een mening te hebben.
Zolang Jos nog op het circuit loopt komt er geen beslissing.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
FIA medewerkers moeten eerst in veiligheid worden gebracht
Hij haalde Hamilton in en dat is VERBOTEN.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Ah, een beetje zoals een complete hoek afsnijden?quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
resultaat blijft gewoon staanquote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
mwah, dan is het niet aan Mercedes om te protesteren, want zij hadden strikt genomen geen direct belang bij de posities van die 5 rijders in de raceuitslag van de dag.quote:Op zondag 12 december 2021 17:40 schreef gbm het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor kregen deze 5 een voordeel ten opzichte van de rest.... oh wacht, dat kreeg Hamilton ook al in Imola...
Daar kunnen ze niet 1 coureur voor straffen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Een complete hoek?quote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals een complete hoek afsnijden?
We zullen Bottas nog gaan missen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is een pratend Mercedes PR-handboek.
Dat gaat nog een hele vervelende worden komende jaren.
Kan nog leuk worden inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lang. Komt eerst beslissing op het protest. Dan kan Mercedes nog in beroep gaan tegen die beslissing. Volgens mij kan de hele kwestie zelfs nog bij de FIA in Parijs belanden compleet met een hoorzitting en alles er op en er aan.
Dat is volledig toegestaan binnen de regels.quote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Ja maar gaf de plek gelijk weer terug. Wordt afgedaan met reprimande.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef kibo het volgende:
Klopt, Masi naar het schavotquote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet 1 coureur voor straffen.
Duitser hè...quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat zo'n Toto zich niet de ballen uit zijn broek schaamt. Ongelooflijk.
Ik zie Mercedes best full Trump gaan hierin ja.quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan nog leuk worden inderdaad.
Kan maar zo dat het dan nog tot in januari oid door ettert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |