Leukquote:Op zondag 12 december 2021 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar.
Oostenrijkert toch?quote:
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze gaan echt hun eigen race director niet afvallen hoor.
de tijdstraf voor een pitstop, werd dus 100% teniet gedaan en dat snappen we niet zo goed.quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat is al vaker gedaan. Waar was je protest toen?
Weet ik niet. Max is wereldkampioen, daar geniet ik nu van.quote:Op zondag 12 december 2021 17:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk spraakzamer als Hamilton alsnog tot WK gekroond wordt?
Als ze dit terugdraaien is F1 failliet. Hamilton was vandaag de beste. Maar het geluk valt nu eindelijk eens bij Red Bull.quote:Op zondag 12 december 2021 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou wel een sportief failliet zijn idd. Soberso is al dat gemiep wat we tegenwoordig zien in de F1 killing voor de sport.
Officieel niet meer sinds 1945.quote:
Geluid erbij had leuk geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:3rr0r extended cut allen.
Lukt hem niet hoor, zie ze eerder de hele race weghalen dan dat ze de titel afnemen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.
McLaren ging ooit in beroep tegen nota bene hun eigen coureur die kampioen was geworden (Prost). Althans, Senna werd toen gediskwalificeerd waardoor Prost kampioen was. Maar Prost had toen al getekend bij Ferrari en was in onmin met Ron Dennis en Senna was het lieverdje van het team.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor de sport is het goed als er eens iemand anders kampioen wordt. FIA zal dat ook wel beseffen denk ik.
Dit wel ja.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo op tegen kan zijn, tenzij je een Brit bent natuurlijk.
Gezien zijn gedrag betwijfel ik of ie ballen heeft....quote:Op zondag 12 december 2021 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat zo'n Toto zich niet de ballen uit zijn broek schaamt. Ongelooflijk.
Die vergelijking is wel mooi omdat Trump ook aan de lopende band kansloze rechtszaken aan gaat louter en alleen om iemand anders het leven zuur te maken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie Mercedes best full Trump gaan hierin ja.
echt een coole smileyquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef Nober het volgende:
Waar is @:vosss?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hebben ze dat serieus gezegd?quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Op Sky weten ze het zeker, Hamilton gaat alsnog tot wereldkampioen uitgeroepen worden.
Jenson Buttonquote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rosberg: "Honda always makes the wrong decision, they stop when they've become worldchampion".
Button: "Didn't you stop after you've become worldchampion?"
quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rosberg: "Honda always makes the wrong decision, they stop when they've become worldchampion".
BURNNNN!!!!!quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Welke tijdstraf voor een pitstop? Het werd Hamilton verboden om een pitstop te maken? DAAR is waar Mercedes Hamilton zelf heeft genaaid.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de tijdstraf voor een pitstop, werd dus 100% teniet gedaan en dat snappen we niet zo goed.
Nee inkomsten disabledquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
8k subs netjes
Levert dat enige pegels op?
Veegeet Warwick nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dit is wel dé kans voor Connely om Max te naaien.
Lol, savage!quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mad.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Verstappen heeft het kampioenschap gestolen. Hopelijk is de FIA wijs en geven de Verstappen een tijdstraf van vijf seconden, zodat rechtvaardigheid zal geschieden: Hamilton als wereldkampioen.
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo blij mee kan zijn, tenzij je een Hollander bent natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
Masi nam een beslissing om de beslissende race te eindigen met een race in plaats van zoutloos achter de sc. Snap niet hoe je daar zo op tegen kan zijn, tenzij je een Brit bent natuurlijk.
Heeft allemaal met veiligheid te maken.quote:Op zondag 12 december 2021 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nogal een F1 noob en heb dit gekeken puur en alleen omdat Ziggo nu gratis was en als leek vind ik dit best oneerlijk tegenover Hamilton. Waarom mag je zo'n takkegroot gat dichtrijden als er een safety car is? Als dat in de laatste ronde gebeurt is er toch een veel te groot voordeel voor degene die 2e staat? Heb je 57 rondes voor Jan Lul zo'n voorsprong opgebouwd.... Als voetballiefhebber voelt dit een beetje alsof je 4-0 voorstaat, de tegenstander in blessuretijd nog een goaltje maakt maar dat die voor 5 telt.
Ik snap de redenatie achter de safety car, dat je zo zoveel mogelijk tijd en ruimte maakt om de baan op te ruimen, maar in de laatste pak hem beet 5 rondes is het toch veel te beslissend?
Of ze gaan echt polderen en Verstappen krijgt 10 plaatsen gridstraf voor de eerste race van 2022.quote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen krijgt een foei voor de safety car en Toto wordt keihard uitgelachen om dat andere protest natuurlijk.
beidequote:Op zondag 12 december 2021 17:46 schreef Red_85 het volgende:
Ben t ff kwijt. Is het nu t weeven of het moment achter de safety car?
was dat toen met Rosberg eraf gereden werd door Vettel ,, waardoor Vettel later straf kreegquote:
Mercedes gaf het weg toen ze Hamilton niet binnenhaalden terwijl Red Bull dat wel met Max deed.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef TomWaits het volgende:
Verstappen heeft het kampioenschap gestolen. Hopelijk is de FIA wijs en geven de Verstappen een tijdstraf van vijf seconden, zodat rechtvaardigheid zal geschieden: Hamilton als wereldkampioen.
Ik kwam niet meer bij toen ik het zag vanmiddag.quote:
Dank.quote:Op zondag 12 december 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |