20 alweer...quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef NaturalScience het volgende:
Laten we ook even stilstaat bij de 20ste Grand Prix overwinning van Max!
Hij heeft nu net zo veel overwinningen als Mika Hakkinen.
Denk je dat Toto naar Ham gaat luisteren?quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Hamilton echt een sportman is moet ie eigenlijk zeggen: “ik wil geen protest. Max heeft gewoon gewonnen”.
Maar dat heeft ie en dat gaat ie ook niet doen.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Scorpie het volgende:
C
[..]
Hamilton was een waardige verliezer vandaag. Toto is een doorgesnoven debiel.
Ik vind Russel ook echt vele malen onsympathieker dan Hamilton.quote:Op zondag 12 december 2021 17:18 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar twee van die misselijke Britten bij Mercedes dus
quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Als Hamilton echt een sportman is moet ie eigenlijk zeggen: “ik wil geen protest. Max heeft gewoon gewonnen”.
Toto wil alle rollen in de Formule 1 tegelijk vervullen. Dat gaat nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk je dat Toto naar Ham gaat luisteren?
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.quote:Op zondag 12 december 2021 17:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat dit kan in Abu Dhabi!quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond ook nog een nieuwe Undercover aflevering. HET IS ZO'N DAG.
Dat je als RBR/Verstappen zo kampioen wil wordenquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Dat je als Mercedes zijnde zo nog kampioen wilt worden
Dn Bob en dn Ferryquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond ook nog een nieuwe Undercover aflevering. HET IS ZO'N DAG.
Als Mercedes verstandig is zetten ze Toto morgen op de stoepquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.
Ze verliezen voor het eerst in 7 jaar, ze hebben geen idee hoe ze daar mee om moeten gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...quote:Op zondag 12 december 2021 17:26 schreef Zwoerd het volgende:
Het lijkt mij dat ze sowieso Verstappen niet kunnen straffen, die heeft niks verkeerds gedaan.
Dat was andersom ook altijd gebeurdquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef PzKpfw het volgende:
dat is gewoon een foeiquote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...
Door te winnen op de baan? Ja, dat moet je ook niet willen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Dat je als RBR/Verstappen zo kampioen wil worden
Mja, zelfde dat Hamilton een constante snelheid moet aanhouden, wat ie ook niet deed....quote:Op zondag 12 december 2021 17:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iets voor Hamilton gaan rijden na einde safety car misschien nog een probleem? Was denk ik 2 momenten dat Verstappen net iets voor Hamilton kwam te liggen...
Morgen? Denk niet dat Toto zo lang zou wachtenquote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dan staat die adovocaat van Mercedes morgen bij hem op de stoep.
Ja die hebben ook protest aangetekend?quote:Op zondag 12 december 2021 17:29 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Dat je als RBR/Verstappen zo kampioen wil worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |