Ali Bacoquote:
Plus Hamilton reed toen ook gewoon enorm langzaam.quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, omdat Ham hem uitlokt en nog even remt/gas los doet zodra hij m opvangt.
Redenen maken noemen we dat. Opzettelijk uitlokken.
Op z'n gezicht duffen! Hij begon!quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Ali B, echte fan en vriend van Verstappen.
Maar ja, dat heb je in al dit soort sporten natuurlijk. Er liggen nu ook dozen met Hamiltonfeestdingetjes in de prullenbakquote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef StephanL het volgende:
Al die champion petjesstel hij was tweede geworden, was het een nutteloos petje geweest
Je denkt echt dag Mercedes die niet klaar had liggen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef StephanL het volgende:
Al die champion petjesstel hij was tweede geworden, was het een nutteloos petje geweest
Dit zei iedereen ook toen Ziggo de boel over nam en F1 achter de decoder verdween.quote:Op zondag 12 december 2021 17:14 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaan we missen aan Ziggo mensen volgens jaar, deze emotie. Geniet er nog maar even van.
Kwam Gordon tegen op het toiletquote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef Tjacka het volgende:
ali heeft ook een paar gram sos in zijn neus
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto dacht ik.quote:
dit gaat een prima roddelpraat wordenquote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kwam Gordon tegen op het toilet
Die was uitgevallenquote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto.
Laat de Britten maar janken wat ze willen, in dit epische seizoen is Max kampioen geworden.quote:
Tijd om de wikipedia erelijst van PSV ook even te updaten.quote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Max is toch voor PSV.
OPROTTEN MET JE AJAX.
Die zat op z'n knieën voor de urinoirs?quote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kwam Gordon tegen op het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |