Oostenrijker, die zijn erger.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toto toont zich hier wel een echte Duitser.
Ergens vind ik het wel sneu voor Lewis, hij is immers degene die de haat over zich heeft krijgt(/heeft gekregen) die eigenlijk aan Toto met zijn debiele gedrag gericht zou moeten zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
Lewis netjes verlies genomen, Toto is echt een jankerd.
Oostenrijker…quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende: Toto toont zich hier wel een echte Duitser.
Lijkt mij ookquote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
Amen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
Ik neem aan dat dit een financieel probleem voor hem persoonlijk is.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Evenstar, Toto is een heel naar mannetje. Ik gun hem wel wat, maar het is maar dat dit iedereen ten goede komt zodat wij tijdens de feestdagen wat meer rust hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Evenstar het volgende:
Lewis netjes verlies genomen, Toto is echt een jankerd.
Omdat Mercedes het op de baan wil uitvechten. Hahahaha witzchen!!quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waarom
Dan zullen heel veel mensen ermee klaar zijn schat ik zo.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waarom
Is natuurlijk ook weer in lijn me de geschiedenis dat Duitsland de schuld krijgt voor iets dat een Oostenrijker uitspookt.quote:
Die gooien messen naar hun radiatoren en slaan de scherm van hun laptop kapot als ze niet hun punten krijgen? Klinkt bekend. Toch @greysbones?quote:
Als hij Max kan naaien dan doet hij dat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Garry Connelly is het niet met je eens.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Breekfast het volgende:
Mag ook wel gezegd worden. Hamilton reageerde wel echt heel netjes en sportief na de race. Zal niet makkelijk zijn, als je op zo'n zure manier het wereldkampioenschap verliest.
Toto reed niemand het ziekenhuis inquote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel sneu voor Lewis, hij is immers degene die de haat over zich heeft krijgt(/heeft gekregen) die eigenlijk aan Toto met zijn debiele gedrag gericht zou moeten zijn.
Dit dus. Sowieso vallen dat soort keuzes binnen de bevoegdheden van de wedstrijdleiding. Ze gaan hun eigen keuzes niet terugdraaien.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Mercedes heeft een punt met hun protest wat betreft de safety car, maar de FIA gaat dit kampioenschap niet meer terugdraaien natuurlijk.
Ja, 2x. Zie decision documents op de site vd FIAquote:Op zondag 12 december 2021 16:53 schreef vosss het volgende:
Heeft officiel mercedes protest ingediend en waar tegen precies??
Waarschijnlijk gewoon een waarschuwing ofzo.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Mercedes heeft een punt met hun protest wat betreft de safety car, maar de FIA gaat dit kampioenschap niet meer terugdraaien natuurlijk.
Volgens mij valt dat toch wel mee bij Duitsers? oh en hij is volgens mij een Oostenrijker. Die hebben te maken met een minderwaardigheidscomplex en dat zijn ook types die heel zijn mad zijnquote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Persoonlijk vond ik dat een verschrikkelijk domme actie van Max. Was totaal onnodig om naast Lewis te gaan rijden en daar risico te nemen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:53 schreef Aitvaras het volgende:
Verstappen naar stewards voor overtaking under safetycar.
lewis gaf hem toch een braketest?quote:Op zondag 12 december 2021 16:53 schreef Aitvaras het volgende:
Nee joh, 99% van de mensen die dan woest "ik kijk nooit meer!!!" roepen zitten gewoon in maart weer klaar.quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Alleen al uit commercieel oogpunt zou het praktisch zelfmoord zijn voor de FIA en alle aandeelhouders om nu nog aan de uitslag te gaan klooien.
Ik ben een intens gelukkig mensquote:
Ja vind het niet kunnen dit.quote:
Een Mercedes die verliest van een Honda. Dat zal hem het meest pijn doen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een financieel probleem voor hem persoonlijk is.
Was ook wel te horen in die laatste reactie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij is Masi ook wel klaar met Toto
Nee joh waarschijnlijk staat er een dikke bonus in zijn contract, waar hij nu naar kan fluiten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Een Mercedes die verliest van een Honda. Dat zal hem het meest pijn doen.
Was dat niet het moment dat lewis eerst volgas ging om vervolgens weer vol in de ankers te gaan? Vlak voordat die daadwerkelijk vol gas ging?quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat een verschrikkelijk domme actie van Max. Was totaal onnodig om naast Lewis te gaan rijden en daar risico te nemen.
Boete dan maar, en etentje voor het wederom falende FIAquote:Op zondag 12 december 2021 16:53 schreef Aitvaras het volgende:
Het is logisch dat hij onder die SC naast HAM wil zitten en niet erachter, zeker als je ziet hoe HAM geen constante snelheid rijdt. En dat ie er dan een keer een millimeter voor zou komen omdat HAM blijft remmen en gas geven, tja. Kan gebeuren, dat is natuurlijk geen overtake.quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef Keyos het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Max had ze geen stok moeten (en hoeven) geven om mee te slaan.
Een frisdrank fabrikant die de grootste autobouwer ter wereld verslaat in de motorsport.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Hij maakte zich zo druk, ik maak mij zorgenquote:
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef groenen het volgende:
1,5 meter wordt niet gehandhaafd bij Ziggo.
Zelfs geliket door @Straatcommando.quote:Like Alert
12-12-2021 @ 16:57:26
Straatcommando. heeft een van jouw posts geliked in "Formule 1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #27"
Het volgende wordt natuurlijk FOK! die de energiedrank fabrikant verslaat in de F1 2022.quote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een frisdrank fabrikant die de grootste autobouwer ter wereld verslaat in de motorsport.
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef Evenstar het volgende:
Ze zullen toch niet achter de tafels gaan beslissen...
Met Connelly de Warwick ben ik niet zo zeker vanquote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef Evenstar het volgende:
Ja, maar MER heeft protest ingediend. Ik ben bang dat Max zijn kampioenschap moet teruggegeven.quote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef Scrummie het volgende:
IS DIT LEKKER??!?!
JAAAHAA DIT IS LEKKER JAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
WAT EEN ONTKNOPING JONGENS
![]()
![]()
En wat gebeurt er dan? Dan verliest hij alsnog?quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef dycto het volgende:
Verstappen zal uiteindelijk wel 5sec penalty krijgen ofzo
zou toch te belachelijk voor woorden zijnquote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Connelly de Warwick ben ik niet zo zeker van
Tesla > Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 16:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een frisdrank fabrikant die de grootste autobouwer ter wereld verslaat in de motorsport.
Japan > Duitslandquote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Angst is voor mietjes.quote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar MER heeft protest ingediend. Ik ben bang dat Max zijn kampioenschap moet teruggegeven.
quote:Op zondag 12 december 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet zeggen dit is misschien mijn 3e formule 1 wedstrijd dat ik volledig heb live gezien.
Maar ik vind F1 echt een gekke sport 57 ronden dacht ik dat het klaar was en dat het voor Hamilton was.
Dit is ook een half Belgische zege.:
Dat zal sowieso gebeuren.quote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes heeft veel macht in de F!quote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar MER heeft protest ingediend. Ik ben bang dat Max zijn kampioenschap moet teruggegeven.
Als dat niet zo is neem jij voor 6 maanden een UI naar mijn keuze.quote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
Ik gooi deze maar even in de herinnering
Maar dat is een race steward. Die heeft er nu toch niks meer over te zeggen?quote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat voor wijzigingen in de opzet of regels zouden ze denk je kunnen doorvoeren?quote:Op zondag 12 december 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet zeggen dit is misschien mijn 3e formule 1 wedstrijd dat ik volledig heb live gezien.
Maar ik vind F1 echt een gekke sport 57 ronden dacht ik dat het klaar was en dat het voor Hamilton was.
Dit is ook een half Belgische zege.:
Dat is discretionair.quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef beantherio het volgende:
RBR zou een protest moeten indienen over dat rare gedoe van Hamilton die de halve baan afstak in de eerste ronde.
Volgens mij is het echt kansloos, als ze hiervoor een kampioenschap gaan herroepen is de sport ook zwaar beschadigd.quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Voordeel is dat het geen summon is van de stewards, maar puur door klagen van Mercedes.
Nou en? Ik was ook emotioneel de laatste ronde.quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef RipCity het volgende:
Die mensen op het nos journaal huilen en al. Wtf man.
Dit ja, iemand van RBR moet komen, niet VER.quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef Evenstar het volgende:
Voordeel is dat het geen summon is van de stewards, maar puur door klagen van Mercedes.
Jawel, zie vorige weekquote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar dat is een race steward. Die heeft er nu toch niks meer over te zeggen?
Welnee. Dat protest tegen Verstappen is sowieso gedoemd, en dat protest tegen de FIA gaat niets veranderen.quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Zou mij niks verbazen als de stewards de uitslag alsnog aanpassen. Mercedes is er nu vol druk aan het opzetten natuurlijk.
Ik was ook emotioneel.quote:Op zondag 12 december 2021 17:01 schreef RipCity het volgende:
Die mensen op het nos journaal huilen en al. Wtf man.
1. Vrije bandenkeuze (niet verplicht dit of dat )quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat voor wijzigingen in de opzet of regels zouden ze denk je kunnen doorvoeren?
Bedoel je dit serieus?quote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
De sport is nu al beschadigd.quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt kansloos, als ze hiervoor een kampioenschap gaan herroepen is de sport ook zwaar beschadigd.
nou neequote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan je een beetje vergelijken met een Wereldkampioenschap voetbal dat NL heeft gewonnen
Zonder bijtanken wordt dit kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1. Vrije bandenkeuze (niet verplicht dit of dat )
2. De rondjes achter de safetycar tellen NIET mee
Jinx het nou nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Dat protest tegen Verstappen is sowieso gedoemd, en dat protest tegen de FIA gaat niets veranderen.
Nog erger dan Crashgate, GP USA 2005 op Indianapolis en spygate😮quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt kansloos, als ze hiervoor een kampioenschap gaan herroepen is de sport ook zwaar beschadigd.
Lijkt me sterk want dat zijn geen dingen die Max uiteindelijk een voordeel op hebben geleverd ofzo.quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Zou mij niks verbazen als de stewards de uitslag alsnog aanpassen. Mercedes is er nu vol druk aan het opzetten natuurlijk.
Vrijdagochtend in Melbourne Bahrein.quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Die beslissing komt zeker over 2 dagen?
Als de trend zich doorzet wel ja..quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Mercedes is wel een zure verliezerquote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doordat Mercedes met die illegale achtervleugel mocht blijven rijden idd.quote:
Toto, niet heel de Mercedesteam de schuld geven. Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes is wel een zure verliezer
quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan je een beetje vergelijken met een Wereldkampioenschap voetbal dat NL heeft gewonnen
Ja, maar dat zijn we van ze gewend ook zeggen ze voor clean racen zijnquote:Op zondag 12 december 2021 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes is wel een zure verliezer
er veranderd niksquote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Verstappen al gehuldigd en alles, 'nee sorry man, inleveren aan Lulu'quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Ook makkelijk op te lossen:quote:Op zondag 12 december 2021 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zonder bijtanken wordt dit kansloos.
De FIA prijsuitreiking voor de bekers is volgende weekquote:Op zondag 12 december 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar wat willen ze herroepen dan?
Verstappen een tijdstraf geven voor iets wat het team niet verkeerd heeft gedaan?
Dan moeten ze vanuit het hoofdkantoor maar ingrijpenquote:Op zondag 12 december 2021 17:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toto, niet heel de Mercedesteam de schuld geven. Toto.
Het grootste punt van protest is denk ik de safetycar.quote:Op zondag 12 december 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar wat willen ze herroepen dan?
Verstappen een tijdstraf geven voor iets wat het team niet verkeerd heeft gedaan?
Prima TS.quote:Op zondag 12 december 2021 17:07 schreef Scrummie het volgende:
Even de reeks teruglezen vanaf hier: F1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #21
Het is genieten.
Echt he Mercedes is echt helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Hamilton die Verstappen uitlokt om er naast te komen bij die Safety Car en dan gaan lopen janken dat ie er een millimeter voorbij komt
Je weet dat Garry Connelly een van de stewards is.quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef franklop het volgende:
Logisch dat Mercedes protesteert, maar dit dan ze nooit terugdraaien
Doet me denken aan een kroning van een "Miss Sri Lanka" waar haar kroon op het allerlaatst ineens bruut werd afgepaktquote:Op zondag 12 december 2021 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verstappen al gehuldigd en alles, 'nee sorry man, inleveren aan Lulu'
Klopt, maar je zal op een of andere manier dan de uitslag moeten herroepen, maar hoe?quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het grootste punt van protest is denk ik de safetycar.
De regelementen zeggen dat alle achterblijvers de safetycar voorbij mogen of geen, en dat de safetycar vervolgens 1 ronde later naar binnen gaat.
Dat is niet gebeurd, strikt genomen.
Vergeet Warwick nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je weet dat Garry Connelly een van de stewards is.
strikt genomen klopt dat, maar de beslissing van de wedstrijdleiding om het zo te doen valt te billijkenquote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het grootste punt van protest is denk ik de safetycar.
De regelementen zeggen dat alle achterblijvers de safetycar voorbij mogen of geen, en dat de safetycar vervolgens 1 ronde later naar binnen gaat.
Dat is niet gebeurd, strikt genomen.
Brexitquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gezicht het volgende:
De Britse fans op social media zijn echt schaamteloos momenteel
Linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, 2x. Zie decision documents op de site vd FIA
quote:Op zondag 12 december 2021 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kluivert was als speler al fan van hard rijden...
Je hebt duidelijk geen metsersoog. zo scheef die lijnquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Nober het volgende:
Inhalen achter de SC, foei!
[ afbeelding ]
*fixedquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gezicht het volgende:
De Britse fans op social media zijn echt schaamteloos momenteel
De rijdende rechter inschakelenquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
strikt genomen klopt dat, maar de beslissing van de wedstrijdleiding om het zo te doen valt te billijken
Niet een constante snelheid aanhouden als 'de facto SC' dubbel foeiquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat Ham hem uitlokt en nog even remt/gas los doet zodra hij m opvangt.quote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Jos een hartaanval of mept de stewards in elkaar?quote:Op zondag 12 december 2021 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verstappen al gehuldigd en alles, 'nee sorry man, inleveren aan Lulu'
En, gas, remmen, gas....quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef gbm het volgende:
[..]
Niet een constante snelheid aanhouden als 'de facto SC' dubbel foei
Heb je link ?quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging even buurten bij Reddit om tranen te likken.
Veel agressie daar, is niet aan te raden.
Die lijn is alleen volledig scheef getekendquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
klopt, maar als hij dit nog terugdraait dan zijn de stewards tegen hun eigen besluit in gegaanquote:Op zondag 12 december 2021 17:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je weet dat Garry Connelly een van de stewards is.
Ik heb geen idee wat ik mis, maar ik klik maar op Like. Als revanche.quote:
wat zei RUS?quote:Op zondag 12 december 2021 17:07 schreef Sfancta het volgende:
Mercedes maakt zich toch nu nog meer belachelijk voor de meeste F1 fans. De tweets van RUS daarbij opgeteld, hoop ik dat ze het aankomende seizoen vangrail na vangrail raken of worden ingeduwd. Ben klaar met hun
Ach, hier loopt iedereen ook FIA maffia te posten en te bidden dat er op Lewis moet worden ingereden.quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ging even buurten bij Reddit om tranen te likken.
Veel agressie daar, is niet aan te raden.
mooi lijntje getekend, maar dan moet de lijn wel kloppenquote:Op zondag 12 december 2021 17:10 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan iemand Ali uitzettenOf geef hem nog een biertje
Niet haramquote:
Heb je toch niet nodig op FOK!quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Mijn tenen zijn gebroken door het krommen![]()
Ali Bacoquote:
Plus Hamilton reed toen ook gewoon enorm langzaam.quote:Op zondag 12 december 2021 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, omdat Ham hem uitlokt en nog even remt/gas los doet zodra hij m opvangt.
Redenen maken noemen we dat. Opzettelijk uitlokken.
Op z'n gezicht duffen! Hij begon!quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Ali B, echte fan en vriend van Verstappen.
Maar ja, dat heb je in al dit soort sporten natuurlijk. Er liggen nu ook dozen met Hamiltonfeestdingetjes in de prullenbakquote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef StephanL het volgende:
Al die champion petjesstel hij was tweede geworden, was het een nutteloos petje geweest
Je denkt echt dag Mercedes die niet klaar had liggen?quote:Op zondag 12 december 2021 17:13 schreef StephanL het volgende:
Al die champion petjesstel hij was tweede geworden, was het een nutteloos petje geweest
Dit zei iedereen ook toen Ziggo de boel over nam en F1 achter de decoder verdween.quote:Op zondag 12 december 2021 17:14 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaan we missen aan Ziggo mensen volgens jaar, deze emotie. Geniet er nog maar even van.
Kwam Gordon tegen op het toiletquote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef Tjacka het volgende:
ali heeft ook een paar gram sos in zijn neus
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto dacht ik.quote:
dit gaat een prima roddelpraat wordenquote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kwam Gordon tegen op het toilet
Die was uitgevallenquote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto.
Laat de Britten maar janken wat ze willen, in dit epische seizoen is Max kampioen geworden.quote:
Tijd om de wikipedia erelijst van PSV ook even te updaten.quote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Max is toch voor PSV.
OPROTTEN MET JE AJAX.
Die zat op z'n knieën voor de urinoirs?quote:Op zondag 12 december 2021 17:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Kwam Gordon tegen op het toilet
Zal Toto wel zijn geweest danquote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto dacht ik.
Hij was toen al lang klaar.quote:Op zondag 12 december 2021 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet van Russell zelf. Die zat toen nog in z'n auto dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |