nou neequote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan je een beetje vergelijken met een Wereldkampioenschap voetbal dat NL heeft gewonnen
Zonder bijtanken wordt dit kansloos.quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
1. Vrije bandenkeuze (niet verplicht dit of dat )
2. De rondjes achter de safetycar tellen NIET mee
Jinx het nou nietquote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Dat protest tegen Verstappen is sowieso gedoemd, en dat protest tegen de FIA gaat niets veranderen.
Nog erger dan Crashgate, GP USA 2005 op Indianapolis en spygate😮quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt kansloos, als ze hiervoor een kampioenschap gaan herroepen is de sport ook zwaar beschadigd.
Lijkt me sterk want dat zijn geen dingen die Max uiteindelijk een voordeel op hebben geleverd ofzo.quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Zou mij niks verbazen als de stewards de uitslag alsnog aanpassen. Mercedes is er nu vol druk aan het opzetten natuurlijk.
Vrijdagochtend in Melbourne Bahrein.quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Die beslissing komt zeker over 2 dagen?
Als de trend zich doorzet wel ja..quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
Mercedes is wel een zure verliezerquote:Op zondag 12 december 2021 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Connelly de Warwick ben ik niet zo zeker van
Doordat Mercedes met die illegale achtervleugel mocht blijven rijden idd.quote:
Toto, niet heel de Mercedesteam de schuld geven. Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes is wel een zure verliezer
quote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit kan je een beetje vergelijken met een Wereldkampioenschap voetbal dat NL heeft gewonnen
Ja, maar dat zijn we van ze gewend ook zeggen ze voor clean racen zijnquote:Op zondag 12 december 2021 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes is wel een zure verliezer
er veranderd niksquote:Op zondag 12 december 2021 17:02 schreef Breekfast het volgende:
Zou mij niks verbazen als de stewards de uitslag alsnog aanpassen. Mercedes is er nu vol druk aan het opzetten natuurlijk.
Verstappen al gehuldigd en alles, 'nee sorry man, inleveren aan Lulu'quote:Op zondag 12 december 2021 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |