Was ook wel te horen in die laatste reactie.quote:Op zondag 12 december 2021 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgens mij is Masi ook wel klaar met Toto
Nee joh waarschijnlijk staat er een dikke bonus in zijn contract, waar hij nu naar kan fluiten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Een Mercedes die verliest van een Honda. Dat zal hem het meest pijn doen.
Was dat niet het moment dat lewis eerst volgas ging om vervolgens weer vol in de ankers te gaan? Vlak voordat die daadwerkelijk vol gas ging?quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat een verschrikkelijk domme actie van Max. Was totaal onnodig om naast Lewis te gaan rijden en daar risico te nemen.
Boete dan maar, en etentje voor het wederom falende FIAquote:Op zondag 12 december 2021 16:53 schreef Aitvaras het volgende:
Verstappen naar stewards voor overtaking under safetycar.
Het is logisch dat hij onder die SC naast HAM wil zitten en niet erachter, zeker als je ziet hoe HAM geen constante snelheid rijdt. En dat ie er dan een keer een millimeter voor zou komen omdat HAM blijft remmen en gas geven, tja. Kan gebeuren, dat is natuurlijk geen overtake.quote:Op zondag 12 december 2021 16:54 schreef Keyos het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Max had ze geen stok moeten (en hoeven) geven om mee te slaan.
Een frisdrank fabrikant die de grootste autobouwer ter wereld verslaat in de motorsport.quote:Op zondag 12 december 2021 16:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Een Mercedes die verliest van een Honda. Dat zal hem het meest pijn doen.
Hij maakte zich zo druk, ik maak mij zorgenquote:
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op zondag 12 december 2021 16:58 schreef groenen het volgende:
1,5 meter wordt niet gehandhaafd bij Ziggo.
Zelfs geliket door @Straatcommando.quote:Like Alert
12-12-2021 @ 16:57:26
Straatcommando. heeft een van jouw posts geliked in "Formule 1 / [Live] Formula 1 Abu Dhabi Grand Prix 2021 #27"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |