Me 2quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij de protesten.
Alleen al het feit dat Mol zegt dat ze kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ach Nederlanders zoeken overal iets achter maar het is gewoon sportief om iets aardigs over de winnaar te zeggen, dat is gewoon mediatraining.quote:
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Als ze gewoon net zo inconsistent zijn als de rest van het seizoen dan laten ze dit varenquote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me ook. Maar het feest is al geweest en die vreugde gaat Mercedes niet meer krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:48 schreef Johannes788 het volgende:
Dit gaan ze toch nooit meer terug draaien??
Dit seizoen is nog lang niet voorbij.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Kamplul is net zo kut als Eddy Zoey. Ze konden broers zijn.
WinkelGOAT. @Neef_Wuppiequote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
Dit finishen onder Geel is een ongekende anti-climax.
Dan komen ze zonder peut te zitten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
https://twitter.com/i/status/1470041611023392774quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Iemand mp4 laatste lap?
Ik post dit totdat ik een mp4 van de laatste lap te zien krijg
Hij zegt in Amerika kan dat niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waaromquote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...
Voetbal WK winnen?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
WAT. EEN. RACE.
Na de kwali had ik hoop dat werd verdampt in de eerste ronde. Lewis die vals meer tijd pakt. Perez die dat later goed maakt, fair zoals gewild. He's a legend. Max komt maar niet dichterbij Lewis, is er dan gewoon geen gebruik gemaakt van de capaciteit van de motor? Die trucjes kennen we.
Dan komt er als geschenk uit de hemel de vSC. Max liep in omdat Lewis verkeer had daarvoor, no overtaking dus. (is het wel overtaking als je iemand op een ronde zet?). Uiteindelijk komt Max dus toch met de rode band achter lewis, de SC gaat weg. Max op de zachtere, snelle band. Lewis nog altijd op de hardere, oudere en dus langzamere band.
De laatste ronde loopt, Max pakt 'm, is er voorbij.
MAX IS DE NIEUWE WERELDKAMPIOEN!!!
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Deze vreugde is terecht. Dit is mooier dan het voetbal WK winnen, of een van Gerwen die voor de zoveelste keer een toernooitje wint.
Garry Connelly is het niet met je eens.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |