Hahaquote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Mercedes wilde het toch op de baan uitvechten?
Opgeruimd staat netjes?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Bottas werd zojuist in een vijver gegooid door zijn team....
Ik leer je wel irmasluisgebarentaal mocht je je stem nooit meer terug krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef Red_85 het volgende:
MAAAAAAAXXXXXXXIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben mn stem kwijt. Al een tijdje.
Hij haalde Lewis toch niet in?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
Ik ben volgens mij redelijk objectief in deze tweestrijd, maar de manier waarop Wolff tijdens races steeds probeert op Masi in te praten om hem te beīnvloeden bevalt me maar zeer matig. Ook vandaag weer, zonder enige aanleiding vragen/smeken "geen safety car Mikey a.u.b." na die eerste uitval en schoonmaakactie... je kunt zeggen wat je wilt, maar daar is Horner doorgaans veel nuchterder in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Mercedes gaat blijkbaar 2x in protest
Met stenen aan zijn voeten?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
CORRED.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Dat kan op meerdere perspectieven verdedigd worden, kortom je hebt er niks aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
5 seconden penalty genotquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de FIA het seizoen in stijl wil afsluiten moeten ze Verstappen een reprimande geven.
er gaat niks meer veranderen, MAX wk champquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zei ik vrijdag hier
dat de wedstrijd alleen beinvloed kon worden door rode en gele vlaggen
ik denk dat ik voor de eerste keer in een F! race een hartslag van 300 kreeg toen d auto richting die laatste bocht ging
Niet gelezenquote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
48.8 uit sporting regulations:
48.8 With the exception of the cases listed under a) to h) below, no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the Line (see Article 5.3) for the first time after the safety car has returned to the pits.
The exceptions are:
a) If a driver is signalled to do so from the safety car.
b) Under Articles 41.1c), 48.12, 51.6 and 51.12 below.
c) When entering the pits a driver may pass another car remaining on the track, including the safety car, after he has reached the first safety car line.
d) When leaving the pits a driver may overtake, or be overtaken by, another car on the track before he reaches the second safety car line.
2021 Formula 1 Sporting Regulations 49/98 8 DECEMBER 2021 Š2021 Fédération Internationale de l’Automobile Issue 13
e) When the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has reached the first safety car line.
f) Whilst in the pit entry, pit lane or pit exit a driver may overtake another car which is also in one of these three areas.
g) Any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see Article 48.11 below) may be overtaken.
h) If any car slows with an obvious problem.
haha heerlijk hoe je nog steeds aan het janken bent.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zei ik vrijdag hier
dat de wedstrijd alleen beinvloed kon worden door rode en gele vlaggen
ik denk dat ik voor de eerste keer in een F! race een hartslag van 300 kreeg toen d auto richting die laatste bocht ging
Gaat er om dat safety car pas eigenlijk een ronde later naar binnen mocht komen dan nu. Dus safety car had pas eind van de race naar binnen moeten gaan.quote:
kloptquote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Nou, dan heeft-ie geen onverstandige keuze gemaakt.quote:Op zondag 12 december 2021 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.
Wereld kampioen kampioenquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max is wk kampioen
dat gaan ze echt niet terug draaien
echt niet
dan is de FIA voor eeuwig ongeloofwaardig
Zijn maxhaat is gigantisch en blind. Ik verwacht enkel smerige zooi van die lul.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo dapper is Connely ook weer niet dat hij hier nog aan durft te trekken.
De kans dat er wat gaat gebeuren op basis van die 2 regels (die nogmaals via meerdere perspectieven kunnen worden verdedigd) schat ik op dezelfde kans in dat ik een shiny Chansey in de safari zone vind.quote:Op zondag 12 december 2021 16:46 schreef Nober het volgende:
Twee mogelijkheden in het regelementenboek.
38.8
39.12
Me 2quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij de protesten.
Alleen al het feit dat Mol zegt dat ze kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Ach Nederlanders zoeken overal iets achter maar het is gewoon sportief om iets aardigs over de winnaar te zeggen, dat is gewoon mediatraining.quote:
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Als ze gewoon net zo inconsistent zijn als de rest van het seizoen dan laten ze dit varenquote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me ook. Maar het feest is al geweest en die vreugde gaat Mercedes niet meer krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:48 schreef Johannes788 het volgende:
Dit gaan ze toch nooit meer terug draaien??
Dit seizoen is nog lang niet voorbij.quote:Op zondag 12 december 2021 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Kamplul is net zo kut als Eddy Zoey. Ze konden broers zijn.
WinkelGOAT. @Neef_Wuppiequote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
Dit finishen onder Geel is een ongekende anti-climax.
Dan komen ze zonder peut te zitten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wel eens met Winkelman dat Formula One ook met iets van een overtime regel moet komen.
https://twitter.com/i/status/1470041611023392774quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef KingRoland het volgende:
Iemand mp4 laatste lap?
Ik post dit totdat ik een mp4 van de laatste lap te zien krijg
Hij zegt in Amerika kan dat niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, maar dan mag je vooral de nieuwe fans in Amerika gaan uitleggen waaromquote:Op zondag 12 december 2021 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk dat je dat Verstappens titel nog kunnen afpakken? Dat zou een kater zijn...
Voetbal WK winnen?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
WAT. EEN. RACE.
Na de kwali had ik hoop dat werd verdampt in de eerste ronde. Lewis die vals meer tijd pakt. Perez die dat later goed maakt, fair zoals gewild. He's a legend. Max komt maar niet dichterbij Lewis, is er dan gewoon geen gebruik gemaakt van de capaciteit van de motor? Die trucjes kennen we.
Dan komt er als geschenk uit de hemel de vSC. Max liep in omdat Lewis verkeer had daarvoor, no overtaking dus. (is het wel overtaking als je iemand op een ronde zet?). Uiteindelijk komt Max dus toch met de rode band achter lewis, de SC gaat weg. Max op de zachtere, snelle band. Lewis nog altijd op de hardere, oudere en dus langzamere band.
De laatste ronde loopt, Max pakt 'm, is er voorbij.
MAX IS DE NIEUWE WERELDKAMPIOEN!!!
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Deze vreugde is terecht. Dit is mooier dan het voetbal WK winnen, of een van Gerwen die voor de zoveelste keer een toernooitje wint.
Garry Connelly is het niet met je eens.quote:Op zondag 12 december 2021 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes kan de tyfus krijgen, hier komt niks van terecht joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |