Hahaquote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Mercedes wilde het toch op de baan uitvechten?
Opgeruimd staat netjes?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Bottas werd zojuist in een vijver gegooid door zijn team....
Ik leer je wel irmasluisgebarentaal mocht je je stem nooit meer terug krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:41 schreef Red_85 het volgende:
MAAAAAAAXXXXXXXIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ben mn stem kwijt. Al een tijdje.
Hij haalde Lewis toch niet in?quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
Ik ben volgens mij redelijk objectief in deze tweestrijd, maar de manier waarop Wolff tijdens races steeds probeert op Masi in te praten om hem te beïnvloeden bevalt me maar zeer matig. Ook vandaag weer, zonder enige aanleiding vragen/smeken "geen safety car Mikey a.u.b." na die eerste uitval en schoonmaakactie... je kunt zeggen wat je wilt, maar daar is Horner doorgaans veel nuchterder in.quote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Mercedes gaat blijkbaar 2x in protest
Met stenen aan zijn voeten?quote:Op zondag 12 december 2021 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Bottas werd zojuist in een vijver gegooid door zijn team....
CORRED.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
De buurman stormt binnen, we dansen in de hal; MAX, MAX SUPERMAX!!!
Dat kan op meerdere perspectieven verdedigd worden, kortom je hebt er niks aan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens getoonde wetsartikel op Ziggo heeft Mercedes wel gelijk met hun protest.
5 seconden penalty genotquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Als de FIA het seizoen in stijl wil afsluiten moeten ze Verstappen een reprimande geven.
er gaat niks meer veranderen, MAX wk champquote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De helft van de wedstrijd was je hier niet te vinden. Reuzenkeutel.quote:Op zondag 12 december 2021 16:44 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zei ik vrijdag hier
dat de wedstrijd alleen beinvloed kon worden door rode en gele vlaggen
ik denk dat ik voor de eerste keer in een F! race een hartslag van 300 kreeg toen d auto richting die laatste bocht ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |