Dat zijn ze al door Verstappen te bestraffen voor Hamilton die 'm er achterin reedquote:Op zondag 12 december 2021 16:34 schreef greysbones het volgende:
Max is wk kampioen
dat gaan ze echt niet terug draaien
echt niet
dan is de FIA voor eeuwig ongeloofwaardig
Er is een regel, dat alle auto's moeten passeren, maar er zijn ook regels dat de race director regels kan aanpassen voor een groter goed, hier dus het actief laten beslissen van het kampioenschap op de baan, ipv passief onder gele vlag.quote:Op zondag 12 december 2021 16:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het spijt me voor je, maar ik ben neutraal.
Ik vond het eerst gewoon een rare beslissing, omdat ik nog nooit zo’n halve beslissing gezien heb (dus deels wel, deels niet lapped cars voorbij laten), maar als ik dan zie dat het gewoon echt niet kan aldus de reglementen, dan snap ik heel goed dat er een protest gaat volgen.
Als Masi de vrijheid heeft voor de call, ok. Heeft hij die niet, dan moet hij het ook niet doen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn ze al door Verstappen te bestraffen voor Hamilton die 'm er achterin reed
..en Hamilton die z'n plek vandaag niet terug hoefde te geven.
En zo zijn er legio voorbeelden.
Zijn pa is 3 miljard waard. 10 miljoen is een bescheiden fooiquote:
Jouw mening.quote:Op zondag 12 december 2021 16:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit ook, volgens mij. En het kampioenschap eindigt zoals het hoort, met racende auto's op de baan.
De mening van elke raceliefhebber.quote:
Hard gelachen. Hilarisch dit. Ongeacht wie nou achter de stuur zat.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Nober het volgende:
[..]
En toen Hamilton het WK zelf weer spannend maakte en uiteindelijk verloor.
Beetje kort door de bocht net als Max toen ie Lewis inhaalde JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Zit iemand er gelijk op op wikipedia
[..]
Daar zal het inderdaad om draaien. Mocht Masi deze call maken of niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik zou niet zien op welke basis ze het terug zouden kunnen draaien. Als Masi iets doet dat duidelijk tegen de regels in gaan hebben ze wel een kans maar als ie binnen zijn discretionaire bevoegdheid besluit hebben ze geen poot om op te staan.
Beetje raar sfeertje op die fanclubmeeting zal dat worden.quote:
ik gewoon een knuppel pakken in dat hok, maar jaquote:Op zondag 12 december 2021 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
Mercedes gaat blijkbaar 2x in protest
We gaan het zien, want er is dus een protest ingediend.quote:Op zondag 12 december 2021 16:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Er is een regel, dat alle auto's moeten passeren, maar er zijn ook regels dat de race director regels kan aanpassen voor een groter goed, hier dus het actief laten beslissen van het kampioenschap op de baan, ipv passief onder gele vlag.
Zelfs Damon Hill, die behoorlijk pro Lewis is vind het geen gekke beslissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |