Omdat het niet in het voordeel van Mercedes was en die Britten zijn vergeten wat racen is.quote:Op zondag 12 december 2021 16:16 schreef wuuht het volgende:
De SC wordt toch gewoon van de baan gehaald als het kan ookal is dat maar voor 1 ronde? Wat is hier überhaupt controversieel aan?
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
In plaats van dat de race eindigde in een anticlimax werd het een cliMAXquote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
De antijinx heeft gewerkt
De climax van de anticlimax deed het hem
ja klopt, dat was beter geweest voor hamilton. en dat viel prima te verdedigen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rode vlag had je gratis bandenwissels gehad
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef daNpy het volgende: [..] Sja, je kan niet alles hebben. Verdiende winnaar van de beker.
Merry Christmasquote:
Nee net niet.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Was de auto van Verstappen voorbij aan die van Hamlap na ending SC? #dtv
Misschien een beetje, omdat HAM op de rem ging staan.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Was de auto van Verstappen voorbij aan die van Hamlap na ending SC? #dtv
ja helemaal niks natuurlijkquote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
Mario Andrettiquote:
De FIA blijft de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 16:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, de regels compleet negeren lijkt mij niet iets wat valt onder je kan niet alles hebben.
Ja. Dat maakte hét verschil waardoor Hamilton niet meer kon stoppen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Zwansen het volgende:
Heeft de actie van Perez uiteindelijk nog iets uitgemaakt voor Max? Door die SC kwam het uiteindelijk toch weer bij elkaar.
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef Sfancta het volgende:
Merc gaat naar de stewards
Ik bedoel natuurlijk herr TOTO
Dit. Ik vind het oprecht heel zuur voor Hamilton, maar verstappen is de terechte kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag was Hamilton veruit de beste, maar over het seizoen gezien was Max de betere
wat is dome?quote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef GeneralRadek het volgende:
Max Verstappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel beter dan al die falende dome voetballers![]()
minder, want #44 was vandaag overduidelijk de beterequote:Op zondag 12 december 2021 16:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Andersom waren Verstappenfans dat ook geweest.
quote:Op zondag 12 december 2021 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reglementen gelezen denk ik dat ze toch niet kansloos zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |